عشقت منتقبه الجزء الثاني البارت الخامس عشر
بعد المكالمه ال جت لعادل وهو مش عارف مين وصل للمطار وهو مش عارف يروح فين وقف ف المطار وبيفكر زي التايه قاطع تفكيره فونه رن
عادل:-اخده بسرعه الو رحمه طمنيني عليكي ..... ايه ..... البقاء لله .... انتي فين ...طاب خلاص انا هحجز ف أسرع وقت واجي
وقفل الفون راح ع الاستعلام يسأل عن طيارة ع لندن لقي ف واحدة هتقوم بعد ساعه بس مافيش مقاعد عليها ف اتنين لسه ماوصلوش قبل معادها بربع ساعه لو محدش جه فيهم هيركب مكان واحد
بالفعل انتظر ف صاله المطار ينتظر وشاء القدر أن فعلا الاتنين يتخلفوا محدش يجي فيهم ويروح عادل لاخته طبعا الطيارين بياخد ع الأقل 14 ساعه عدو ع عادل زي السنين عايز يشوف أخته اكيد ف موقف دلوقت صعب وصل بالفعل خرج من المطار ع المستشفي ال فيها دخل بيدور ويسأل شاف وحده بيعيد لابسه اسود ومنتقبه ايوة هي رحمه جري عليها
عادل:-رحمه رحمااااااااااااه
بتتلفت رحمه تلاقي عادل
جريت ع اخوها وهو جري ع أخته وحضنها وعيطت ف حضنه عياط السنين
عادل:-اهدي اهدي انا معاكي
رحمه:-عدي مات بعياط مات ياعادل آخر كلمه قالهالي انا بحبك وعمري ماحبيت حد غيرك
عادل:-اهدي عدي تعبان ودا راحه ليه ربنا ريحه
رحمه:-صعبان عليا يا عادل
عادل:-ربنا يرحمه انتي بتعملي ايه هنا
رحمه:-بخلص ورق الإجراءات هاخده ع بلده يندفن هناك
عادل:-انا جيت وهخلص كل حاجه انا هاتي عنك
رحمه:-انت جيت بسرعة ازاي انا قولت يمكن تاخد يومين
عادل:-بعدين احكيلك تعالي دلوقت
أحد أخته وقعد هو ال يخلص الإجراءات عشان يقدر يخرج عدي من هناك عادل رجل أعمال مشهور وعدي غني عن التعريف كانت الإجراءات انتهت وبالفعل اخد أخته وجثه زوج أخته وسافر ع بلدة دفنه هناك عدي مالوش أهل له أصحاب اه إنما أهل لا
$$$$$$$$
كل دا وهيثم مايعرفش حاجه ول حتي الشركه راح بيفكر ف الكلام ال قالته له الست دي صح ول لا
قعد عادل 4 أيام هو واخته بعد دفن عدي رحمه زعلانه جدا عليه وبتعيط عياط زي الأطفال
عادل:-اهدي اهدي بس ربنا رحمه كان تعبان
رحمه:-كل مافكر ف ال كان بيحصل له وعدنان وعنبر وال عملوه أزعل اكتر عليه وارجع تاني وأقوى أن ال حصلي كان السبب انه يكتشف أن عايش كدا ويرجع لربه قبل موته لو ماظهرتش ف حياته كان هيموت كدا
عادل:-انتي كنتي سبب بس لحد دلوقت معرفش انا ال حصل لك ف القصر أي وجوازك من عدي جه ازاي
رحمه:-حكايه طويله ياقلب اختك سبني وكدا كدا هحكيهالك
عادل:-ربنا يصبرك ياقلب اخوكي
ها مش كفايه ونرجع انا مش هسيبك هنا واياكي تقولي انك هتفضلي وحدك
رحمه:-لا طبعا بس أسبوع حتي ممكن حتي تهدي اعصابك
هادل:-هو لو ع تهديت أعصاب موافق المكان بصراحه تحفه ماشفتش زيوا
رحمه:-كنت أنا وهو هنا لما تعب اوووي اصريت اني لازم أسافر بيه وهو رافض كان قلبه حاسس قالي اموت واندفن ف بلدي عشان كدا صممت انه لازم يرجع يندفن هنا
عادل:-والله انتي أصيلة وعمري ماشفت زيك
رحمه:-احنا اصلنا كدا اتربينا ع كدا عدي الله يرحمو وقف معايا كتير ربنا يرحمه
عادل:-ربنا يرحمه
$$$$$$$$
فضل عادل هو واخته أسبوع ف بيت عدي
وبعدها أخدها ونزل مصر لما نزل كانت الدنيا بايظه هيثم مارحش الشركه والدنيا مقلوبة ماتوقعش أن هيثم يعمل كدا وف نفس الوقت قلق عليه يا يكون حصلت له حاجه ازاي كل دا مايروحش للشركة
اتصل بيه
عادل:-هيثم
هيثم :-نعم
عادل:-ف ايه مالك انت تعبان
هيثم :-لا
عادل:-امال ف ايه انا قلقت عليك كل دا ماتيجيش الشركه خير
هيثم :-كويس انك عارف اني مجتش الشركه لسه فاكر تسأل
عادل:-انا مكنتش موجود ولسه واصل وعرفت أن حضرتك ماجتش
هيثم :-ليه كنت فين .
هادل:-عدي اتوفي من أسبوع وكنت مع رحمه
هيثم :-بصدمه ايه اتوفي
عادل :-ايوة اتوفي
هيثم :-البقاء لله
عادل :-حياتك الباقيه هترجع الشركه ول ايه
هيثم :-حاضر
...........
$$$$$$
رحمه عملت عزا كبير لعدي ف مصر تديله حقه وحضر العزا كل رجال الأعمال ال يعرفوه من كل مكان مهي مراته وكل يجي يعزيها ف وفاته من برا مصر وجوة مصر وال استقبل العزا عادل ووليد ومعاهم وائل وطبعا سمير عم هيثم إنما هيثم كان زيوا زي أي حد جاي يعزي مش اكتر
خلص العزا وكل واحد ع بيته
رحمه ف حضن والدتها بتعيط زعلانه ع كل ال حصل والحجه عليه بتهدي فيها يابنتي مش كدا انتي ال زيك لسه ماتجوزش
رحمه:-يارتني ماتجوزت ول شفت كل دا انا تعبت يا أمي تعبت والله انا دمار من جوة
الحجه عليه :-يابنتي انتي لسه صغيره دمار ايه ال انتي فيه بكرة ربنا يكرمك
رحمه:-يكرمني تاني لا الحمدلله ع كدا انا هعيش اشتغل واساعد ال عايز إنما جواز تاني لااااااااااااا
الحجه عليه :-انتي بتتكلمي مع نفسك انتي فاكرة أن هيثم هيسيبك طبعا لا
رحمه:-ماليش دعوة بيه هو ف حاله وانا ف حالي
الحجه عليه :ههههه والله ماهيسيبك
رحمه:-لا يسيبني خلاص ع كدا ربنا يكرمه بالاحسن
الحجه عليه :-مافيش حد احسن منك
رحمه :-لا ف وف كتييييييير جدا
الحجه عليه :-انتي بتضحكي ع نفسك
رحمه:-يووووووووه يا ماما الله بقاااااا
...............
$$$$$$
سابت رحمه والدتها الحجه عليه وراحت ع اوضتها فضلت تفكر ممكن فعلا هيثم يرجع لي ممكن فعلا مايسبنيش هو لسه بيحبني بعد كل ال عملته فيه بس انا عملت ايه دا هو ال عمل مقدرش حبي ليه وراح لمس غيري ييييييييييييه كل مفتكر كدا دمي بيفور. ....
$$$$$$$$$$$$
عدا يوم واتنين وتلاته ورحمه بتحاول تخرج من حزنها ع عدي راحت الشركه وفضلت تشتغل هيثم متجاهلها تماما كأنها مش موجودة ودا ال حسته أنها شئ عادي عنده ممكن يكون خلاص صرف نظر ول ايه
....
هيثم ف الشركه مافيش حاجه معاه غير كلام الست ال قالته له عايز يواجه رحمه بيه بس هو صح ول ايه بس لحد دلوقت معرفش ثروة عدي راحت فين بس هتروح فين اكيد معاها مهي ورثته مش مراته
$$$
كانو ف اجتماع مع بعض هم الأربعه رحمه وعادل وهيثم ومعاهم وائل بيتكلمو ف صفقه عدي وايه ال هيتعمل بعدها
دخلت السكرتارية أن ف شخص غريب برا عايز رحمه بس مين هو
بالفعل دخلوه وهم كلهم موجودين اتكلم بالانجلش
رحمه عرفته .. اه دا محامي عدي
اتكلمت رحمه كلام كله بالانجلش
رحمه:-اهلا بحضرتك يامتر
المتر:-انتي رحمه يعني خديجه
رحمه:-ايوة انا ف حاجه حضرتك
المتر:-انتي عارفه أن المحامي بتاع عدي وانا جاي أسلم لحضرتك الثروة بتاعته
طبعا كل ال موجود فاهم الكلام
رحمه:-ثروة ايه
المتر :-عدي قبل مايتوفي كتب كل شئ باسمك
استغربت رحمه:-انا مش عايزة حاجه ومعرفش اصلا انه كتب حاجه باسمي
المتر:-هو وصاني أن ماقلش لحضرتك غير بعد الدفن وكان واثق أن حضرتك هتعملي مراسم عزا ليه
رحمه:-دا حقه وأقل شئ اقدر أقدمه له
المتر:-وهو بيحبك وجدا كمان وصاني اقولك كدا وساب معايا الجواب دا ليك ومد أيده بظرف كبير
رحمه :- مدت ايدها واخدت الظفر بس هو استاذن منها قبل ماتفتحه بعد مامضاها أنها استلمت كل شئ
واستاذن ومشي
$$$$$
طبعا كل ال موجودين ف حاله ذهوووووول من ال سمعوه وشفوه ال هيثم كان متوقع ورحمه ماكنتش عايزة كدا بالفعل بس هي قرررت بعد ماتفتح الظرف وتشوف ف ايه الأول أنها هتتبرع بكل ثروته وهتعمل أعمال خيرية له ثروته طبعا كبيره تقدر بمليارات
كله مستني يشوف الظرف بس رحمه فتحته وقرت ال فيه بعيونها بس وقفت عند كلام معين وبصت ع هيثم وبعدها كملت وبعد ماخلصت قفلت الظرف التاني ومع الظرف كان ف كل الفيزا كارد ال كانت معاها وكل شئ يخص التركه حتي مفاتيح له ف خزن سريه مع أرقام المفاتيح كل شئ
$$$$$
هيثم وقف مرة
هيثم :-انا ماشي بعد اذنكم
محدش عارف ايه ال ف هيثم مالو المفروض يقرب من رحمه مهو عدي مات يبعد ليه ف حاجه مغيرها مالو حتي رحمه ملاحظه كدا بس خلاص هتفكر ليه فيه ماهي كدا كدا مش عايزة ترجع له
خلصوآ وكل واحد فيهم ع بيته
ال هيثم بيلف ف الشوارع ع حاجه تهديه مش عارف دماغه هتنفجر من كتر التفكير يعمل ايه
$$$$$$
رحمه هي وعادل ف البيت بيتكلموا
عادل:-هتعملي ايه
رحمه :-ف ايه
عادل:-ف ال جالك النهارد
رحمه:-ماتلزمنيش حق مش حقي
عادل:-يعني ايه
رحمه:-هتروح لصاحبها تاني
عادل:-انتي هتجننيني هتعملي ايه صاحبها ازاي .
رحمه:-هعملو بيها أعمال خيرية وصدقه جاريه ع روحه دي فلوسه
عادل:-كلها يارحمه
رحمه:-كلها ياعادل انا مش محتاج ول عمري كنت عايزة لا ف الاول ول ف الاخر وانتو عارفين كدا كويس
عادل:-عارفين بس ماليش اني اتدخل بس حتي خدي حقك دا شرع ربنا
رحمه:-والله ياعادل ول حقي عايزاه ال يشوف عدي لما كنا ف القصر وقوته وجبروته مايشفوش وهو نايم ع السرير ع حول له ولا قوة
عادل:-ربنا رحيم
رحمه:-رحيم وفور مهما يعمل الإنسان بس الحمدلله انه جه ف آخر أيامه وربنا صلح حاله منه لله عدنان وعنبر
عادل:-مين دول
رحمه:-عدنان مدير أعماله وهو ال كان له اليد ف حصل لعدي وعنبر مراته كانت هي ال ماسكه الفيلا من الخدم ربنا يسامحهم ويهديهم
هادل:-يارب
رحمه:-ال قولي ياعادل هيثم ماله
عادل:-والله ماعارف متغير ليه كدا ول ف ايه بحاول اتكلم معاه بس صادد مني هعمله ايه
رحمه:-معلش هو وحده ربنا يعينه ابقي شوفه تاني يمكن ف حاجه مدايقه
عادل:-شكلنا حنينا تاني
رحمه:-لا لتاني ول تالت الحمدلله ع كدا
عادل:الحمدلله وربنا هيكرمك آخر كرم
رحمه:-الحمدلله
$$$$$
جرس الفيلا يضرب تدخل هند ومعاها نسرين جايني يشوفوا رحمه بالفعل قعدو واتكلمو مع بعض وطبعا نظرات عادل ونسرين مع بعض وكله اتريق عليهم
ف الوقت دا اتصل عادل بوائل وقاله يجي يتعشي معاهم واتصل بهيثم وكان هيثم كان مستني الاتصال دا بالفعل راح
وكلهم مجتمعين ول اول مرة يجتمعوا من فتره زي كدا اتعشوا مع بعض كالعادة ال رحمه كان نفسها تسمع من هيثم نفس الكلام ال كان بيقوله لها كل مرة مش هتكلي معانا بس هيثم ف دنيا ولا كأنه شايفها
خلصوآ عشا وبيشربوا قهوة من أدين رحمه
عادل:-بص يا وائل رحمه عايزة تعمل كذا حاجه كدا لعدي الله يرحمو زي ال عملناهم قبل كدا
وائل :-ومالوو نعمل بس بتكلفة كام
رحمه :-احسب انت وانا معاك
هيثم:-وهو باصص ف قهوته منتي لازم تعملي كدا
رحمه:-بصلته انا هعمل كدا لأنه يستحق كدا مش غصب عني اني اعمله أو مفروض عليه
هيثم:-هههه يارحمه ما خلاص كل حاجه وضحت
هنا رحمه وقفت وبصلته وكل مستني يشوف ايه دا ول هيثم بيعمل كدا
رحمه:-ايه هو ال وضح يا استاذ هيثم عرفني عشان انا معرفش
هيثم :-وقف قصاد منها وقرب عليها ..
كل حاجه وضحت وظهرت يا أستاذه يا محترمة روحتي القصر ولعبتي عليه واكلتي دماغه وكنتي معاه ف كل شئ وف كل وقت بالليل والنهار وف كل مكان حتي اوضته نومه وع سريره لحد ما اخدتي مكانه عنده ف شركته ولما رجعتي مصر وافتكرتي انتي مين عشان ماتتفضحيش اتجوزتيه عشان توصلي لغرضك وهي الملايين فعلا انتي كدا
.....
كله ف حاله ذهوووووول من ال قاله هيثم
كل ال عملته رحمه أنها قربت من هيثم اوووي وبقلم شديد ع وشه وفرقعته
رحمه:-أخرس لسانك دا انا اقطعهولك وأي حد يجيب سيرتي اقطع لسانه حتي لو اخويا
لسه هيثم بيفوق من القلم ال اخده كان عادل وقف قدام أخته وهو ال اتصدي لهيثم وائل مسك هيثم
وائل :-انت ايه ال بتقوله دا
عادل:-اطلع برا
وائل:-اصبر يا عادل نفهم بس ف ايه ومين ال قاله كدا وليه اصلا بيقول كدا
رحمه واقفه واثقه من نفسها وعيونها مجحره ع هيثم
هيثم :-انا مش بكدب ف حاجه ياسادة انا عندي الدليل اختك كانت مع عدي ليل نهار وماكنتش متجوزاه ولما وصلت هنا خافت تنفضح رجعت تاني لنقابها واتجوزته
رحمه:-بصوت يكاد يكون عالي هترجع تاني تقول
الكلام دا هات الدليل ال عندك
هيثم:-انا عندي صوت وصورة
عادل:-انا ماسك نفسي عليك بالعافية اطلع برا
رحمه:-مش قبل ماشوف ال معاه هااااااااات
وائل:-هات ال معاك ياهيثم هات
خرج هيثم من جيبه الفون بتاعه وجاب فيديوهات فيها عدي ف اوضته نومه وع السرير مع وحده بس مين مافيش وش ظاهر وصور تاني اه تجمع رحمه وعدي بس عاديه مرة تكون ضحكت معاه
$$$$
رحمه ف حاله ذهوووووول من ال شافته
رحمه :-انت انت ايه انت بني آدم لا انت مش بني آدم ال يفضح ميت مش بني آدم ال يكشف ستر ميت مش بني آدم ال يشوف عورة ميت بعد ما مات مش بني آدم ال يسمع لكلام حرام زي دا مش بني آدم ال عيونه تشوف كدا مش بني آدم انت هيثم لا مش هو انت مين انت مين انا عايزة اعرف جبته ازاي ومين ال صورة جوة اوضته نومه وحتي لو كان هو مش مات وقبل مايموت تاب لله احنا نفضحه لا لا حسبي الله ونعم الوكيل فيك انت مش بني آدم
عادل:-انت جبته منين
هيثم مش رادد مسك فيه عادل انا صبرت عليك كتير عامل خاطر للعيش والملح بس انت جبت أخري معاك أنطق
هيثم :-باصص بس ع رحمه ال تقريبا اتصدمت ف هيثم وال سمعته وشافته منه ومافيش كلام
زاد عادل ف خناقه لهيثم تدخل وائل بس مافيش رحمه شافت عادل اتهور ع هيثم مسكت ايدين عادل
رحمه:سيبه سيبه ياعادل
عادل:-مش هسيبه غير لما اعرف عرف منين هو مالهش حاجه عندنا والشركه هتنفض انا مش طايق اشوفك وكله منك انا كنت فضتها انتي ال رجعتيها قولتي لا هيثم لا هيثم له فضل علينا بعد ربنا مش دا كلامك بصوت عالي لرحمه
رحمه :-وهي ماسكه ايد عادل ايوة قولت كدا هو له فضل بعد ربنا ف رجوعك وانا عمري منسي أي حد عمل ليا معروف احنا مش قلالات أصل
عادل:-هو ال قليل أصل ومعندوش دم ال يفضح ميت
رحمه:-سيبه ياعادل
كل دا وهيثم مش بينطق كلمه
ساب ايديه عادل والكل ف حاله ذهوووووول حتي الحجه عليه
هادل:-اطلع برا انا مش عايز اشوف وشك تاني وانت يامتر المرة دي فض بلا رجعة انا غلطت لما سمعت كلامك اطلع برا بقولك بصوت عالي
$$$$
خرج هيثم من الفيلا وهو بيفكر ف كل كلمه قالتها رحمه هي فعلا ع حق انا ازاي اعمل وحتي لو كان مهي اتجوزته وبعدين ماقولتش ليه ع مين ال قالي لا لا لا مقدرش اقول بس انا ازاي عميت عن كل دا انا أشك ف رحمه وليه لا مايمكن صح يعني هي كانت زعلانه من جوازي برانيا طاب رانيا ع سنه الله ورسوله شرع ربنا إنما انتي وعدي ايه ياربي ياربي ليه كل دا يحصل انا كان لازم اتكلم عشان كمان ارجع الحق للصحابة ورحمه أخدت كل حاجه هيرجع ازاي كان لازم اعمل كدا
ودلوقت انا هتصل بيها واحدد معاد معاها لسه ف حاجات تاني عندها اضغط ع رحمه بيها عشان اخد حقها من رحمه .......
$$$$$$$$$$
رحمه ف حاله صدمه توهان مش مصدقه مش مستوعبه أن هيثم يطلع كدا هيثم يشك فيا انا هيثم اكتر واحد عارفني دا عارفني اكتر من نفسي يعمل كدا ويقول كدا
بس لا والف لا هي جابت للآخر معاه بس مش هسيبه غير لما اعرف هو جاب الفديوهات دي منين ومين ال قاله ع دا
مسحت دموعها من تحت النقاب وقامت وقفت
رحمه:-بعد اذنكم
عادل:-راحه فين
رحمه:-راحه انام
عادل:-استني عايزك
بصتله رحمه بصت استغراب
رحمه:-خير
عادل:-تعالي المكتب
رحمه:-لا عايز تتكلم اتكلم قدامهم كلهم انا هسمعك وأي سؤال هجاوب عليه
...
عرف عادل أن أخته ع حق
عادل:-سؤال واحد بس ال عندي انتي نمتي مع عدي قبل الجواز
رحمه بصدمه واستنكار لاخوها بس اخوها معذور مهو شاف فديوا قدامه
رحمه :-بصوت الواثق من نفسه
مع أن دي أسرار والمفروض مانتكلمش بس هجاوبك
عدي عمره مالمسني لا قبل الجواز ولا بعده بعد اذنكم
وسابتهم وجري ع الاوضه وقفلت بالمفتاح ركبت عندها ندا وهند حاولو معاها ع الباب بس مافيش مش سامعين غير صوت عياط لا دا أنين رحمه بتأن من جوة الأنين دا بيكون لل جسمه تاعبه بس رحمه مش جسمها رحمه روحها ال تعبت بتأن منها ..
بتجي فترة ع الشخص مش جسمه ال تاعبه بتكون روحه هي ال وجعاه وبيأن منها ودا ال حصل مع رحمه ع صدمتها ف هيثم حتي سؤال عادل لها بس هتعمل ايه تتمني الموت لا دا حرام فضلت تدعي ربنا انه يخفف عنها وجع روحها فضلت تقرأ قران الليل كله
وفاقت الصبح عادي جدا لبست هدومها وخرجت ع الشركه بس قبل ماتروح ع الشركه راحت مشوار الأول محدش يعرف بيه مهي وار هيثم مش هتسيبه لحد ماتعرف الحقيقه وتعرفهالوا بس بعد ماتعرفهالوا كدا بقاااااا خلاص
$$$$$
وصلت ع الشركه ال كلها هيصه وربكه عادل موقفها كلها ع رجل وحده أي ورقه بينه وبين هيثم لازم تيجيلوا
رحمه دخلت وقعدت
شافها عادل
عادل:-رحمه
رحمه :-نعم
عادل:-ماتزعليش مني انا قلبي محروق
رحمه:-ومين قال إني زعلانه دا حقك وشرفك وكمان شفت دليل وبتطمن عليه واديني ريحتك
عادل:-بس اوعي تكوني زعلانه
رحمه:-والله مازعلانه انا بس اتصدمت فيه مش اكتر
عادا:-مش هتيجي زي صدمتي
رحمه:-يلا ربنا يهديه
$$$$$
رحمه ب تتجنب أي حوار يكون ف سيره هيثم
بس ياتري هيحصل ايه وايه ال هتعملو رحمه
$$$$$$$$$$
عدي يوم واتنين والوضع ماستقرش بس الشركه خلاص انفصلت هيثم ف بيته مش بيخرج منه وعرف أن عادل فض الشراكه مابنهم
رحمه موجودة ف المكتب فونها رن
رحمه :-الووو. ... أهلا بحضرتك. ....تمام .......ماشي .....طاب العنوان ممكن ........ ماشي شكرا .
وقفلت الخط
أخدت شنطتها وراحت ع عادل
رحمه:-عادل عادل تعالي معايا
عادل:-اجي فين راحه فين انتي
رحمه:-تعالي بس لما تيجي هتعرف وقول لوائل يجي معانا
عادل:-دماغك فيها ايه
رحمه:-ياعادل يلا مافيش وقت ابوس ايدك
بصدفتها كان داخل وائل
رحمه:-بس اهو وصل يلا
وائل :-ف ايه
عادل:-مش عارف دماغها دي فيها ايه
رحمه:-يلا وهتعرفوا
عادل:-يلا يا وائل انا عارف اختي دماغها فيها ايه
.......
خرجوا التلاته من الشركه ف عربيه وحده
عادل:-عادل فين
رحمه:-عادل كافيه. ....
وائل :-ف ايه هناك
رحمه:-هتعرفوا كل حاجه بس يلا
بالفعل وصلوا الكافيه ودخلت رحمه قبل منهم .......
ايوة هو ال جه ف دماغكم بتدور ع هيثم بس هو فين
أخيرا عينها جت عليه
قاعد مع واحده بشعرها من غير حجاب بس شكلها كبير راحت عليه وائل وعادل ووراها
وأخيرا استوعبوا أن دا هيثم وهي جايه هنا عشان هيثم
طبعا ايوة هيثم شافها جايه عليه
زي الاسد واثقه من نفسها مش هاممها أي شئ لحد ما وصلت التربيزة وادورت عشان تبص ع ال قاعده كانت جنب هيثم والست قصاده
وأخيرا شافت مين
رحمه:-ف حاله ذهوووووول لا مش مصدقه ..... انتي؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الست وقفت :-مين دي انتي مين
مين دي يا هيثم
رحمه :-انا مين انا ..........
$$$$"اشتركوا الآن لتصلكم أحدث الفصول والتنبيهات فور نشرها"
عادل:-اخده بسرعه الو رحمه طمنيني عليكي ..... ايه ..... البقاء لله .... انتي فين ...طاب خلاص انا هحجز ف أسرع وقت واجي
وقفل الفون راح ع الاستعلام يسأل عن طيارة ع لندن لقي ف واحدة هتقوم بعد ساعه بس مافيش مقاعد عليها ف اتنين لسه ماوصلوش قبل معادها بربع ساعه لو محدش جه فيهم هيركب مكان واحد
بالفعل انتظر ف صاله المطار ينتظر وشاء القدر أن فعلا الاتنين يتخلفوا محدش يجي فيهم ويروح عادل لاخته طبعا الطيارين بياخد ع الأقل 14 ساعه عدو ع عادل زي السنين عايز يشوف أخته اكيد ف موقف دلوقت صعب وصل بالفعل خرج من المطار ع المستشفي ال فيها دخل بيدور ويسأل شاف وحده بيعيد لابسه اسود ومنتقبه ايوة هي رحمه جري عليها
عادل:-رحمه رحمااااااااااااه
بتتلفت رحمه تلاقي عادل
جريت ع اخوها وهو جري ع أخته وحضنها وعيطت ف حضنه عياط السنين
عادل:-اهدي اهدي انا معاكي
رحمه:-عدي مات بعياط مات ياعادل آخر كلمه قالهالي انا بحبك وعمري ماحبيت حد غيرك
عادل:-اهدي عدي تعبان ودا راحه ليه ربنا ريحه
رحمه:-صعبان عليا يا عادل
عادل:-ربنا يرحمه انتي بتعملي ايه هنا
رحمه:-بخلص ورق الإجراءات هاخده ع بلده يندفن هناك
عادل:-انا جيت وهخلص كل حاجه انا هاتي عنك
رحمه:-انت جيت بسرعة ازاي انا قولت يمكن تاخد يومين
عادل:-بعدين احكيلك تعالي دلوقت
أحد أخته وقعد هو ال يخلص الإجراءات عشان يقدر يخرج عدي من هناك عادل رجل أعمال مشهور وعدي غني عن التعريف كانت الإجراءات انتهت وبالفعل اخد أخته وجثه زوج أخته وسافر ع بلدة دفنه هناك عدي مالوش أهل له أصحاب اه إنما أهل لا
$$$$$$$$
كل دا وهيثم مايعرفش حاجه ول حتي الشركه راح بيفكر ف الكلام ال قالته له الست دي صح ول لا
قعد عادل 4 أيام هو واخته بعد دفن عدي رحمه زعلانه جدا عليه وبتعيط عياط زي الأطفال
عادل:-اهدي اهدي بس ربنا رحمه كان تعبان
رحمه:-كل مافكر ف ال كان بيحصل له وعدنان وعنبر وال عملوه أزعل اكتر عليه وارجع تاني وأقوى أن ال حصلي كان السبب انه يكتشف أن عايش كدا ويرجع لربه قبل موته لو ماظهرتش ف حياته كان هيموت كدا
عادل:-انتي كنتي سبب بس لحد دلوقت معرفش انا ال حصل لك ف القصر أي وجوازك من عدي جه ازاي
رحمه:-حكايه طويله ياقلب اختك سبني وكدا كدا هحكيهالك
عادل:-ربنا يصبرك ياقلب اخوكي
ها مش كفايه ونرجع انا مش هسيبك هنا واياكي تقولي انك هتفضلي وحدك
رحمه:-لا طبعا بس أسبوع حتي ممكن حتي تهدي اعصابك
هادل:-هو لو ع تهديت أعصاب موافق المكان بصراحه تحفه ماشفتش زيوا
رحمه:-كنت أنا وهو هنا لما تعب اوووي اصريت اني لازم أسافر بيه وهو رافض كان قلبه حاسس قالي اموت واندفن ف بلدي عشان كدا صممت انه لازم يرجع يندفن هنا
عادل:-والله انتي أصيلة وعمري ماشفت زيك
رحمه:-احنا اصلنا كدا اتربينا ع كدا عدي الله يرحمو وقف معايا كتير ربنا يرحمه
عادل:-ربنا يرحمه
$$$$$$$$
فضل عادل هو واخته أسبوع ف بيت عدي
وبعدها أخدها ونزل مصر لما نزل كانت الدنيا بايظه هيثم مارحش الشركه والدنيا مقلوبة ماتوقعش أن هيثم يعمل كدا وف نفس الوقت قلق عليه يا يكون حصلت له حاجه ازاي كل دا مايروحش للشركة
اتصل بيه
عادل:-هيثم
هيثم :-نعم
عادل:-ف ايه مالك انت تعبان
هيثم :-لا
عادل:-امال ف ايه انا قلقت عليك كل دا ماتيجيش الشركه خير
هيثم :-كويس انك عارف اني مجتش الشركه لسه فاكر تسأل
عادل:-انا مكنتش موجود ولسه واصل وعرفت أن حضرتك ماجتش
هيثم :-ليه كنت فين .
هادل:-عدي اتوفي من أسبوع وكنت مع رحمه
هيثم :-بصدمه ايه اتوفي
عادل :-ايوة اتوفي
هيثم :-البقاء لله
عادل :-حياتك الباقيه هترجع الشركه ول ايه
هيثم :-حاضر
...........
$$$$$$
رحمه عملت عزا كبير لعدي ف مصر تديله حقه وحضر العزا كل رجال الأعمال ال يعرفوه من كل مكان مهي مراته وكل يجي يعزيها ف وفاته من برا مصر وجوة مصر وال استقبل العزا عادل ووليد ومعاهم وائل وطبعا سمير عم هيثم إنما هيثم كان زيوا زي أي حد جاي يعزي مش اكتر
خلص العزا وكل واحد ع بيته
رحمه ف حضن والدتها بتعيط زعلانه ع كل ال حصل والحجه عليه بتهدي فيها يابنتي مش كدا انتي ال زيك لسه ماتجوزش
رحمه:-يارتني ماتجوزت ول شفت كل دا انا تعبت يا أمي تعبت والله انا دمار من جوة
الحجه عليه :-يابنتي انتي لسه صغيره دمار ايه ال انتي فيه بكرة ربنا يكرمك
رحمه:-يكرمني تاني لا الحمدلله ع كدا انا هعيش اشتغل واساعد ال عايز إنما جواز تاني لااااااااااااا
الحجه عليه :-انتي بتتكلمي مع نفسك انتي فاكرة أن هيثم هيسيبك طبعا لا
رحمه:-ماليش دعوة بيه هو ف حاله وانا ف حالي
الحجه عليه :ههههه والله ماهيسيبك
رحمه:-لا يسيبني خلاص ع كدا ربنا يكرمه بالاحسن
الحجه عليه :-مافيش حد احسن منك
رحمه :-لا ف وف كتييييييير جدا
الحجه عليه :-انتي بتضحكي ع نفسك
رحمه:-يووووووووه يا ماما الله بقاااااا
...............
$$$$$$
سابت رحمه والدتها الحجه عليه وراحت ع اوضتها فضلت تفكر ممكن فعلا هيثم يرجع لي ممكن فعلا مايسبنيش هو لسه بيحبني بعد كل ال عملته فيه بس انا عملت ايه دا هو ال عمل مقدرش حبي ليه وراح لمس غيري ييييييييييييه كل مفتكر كدا دمي بيفور. ....
$$$$$$$$$$$$
عدا يوم واتنين وتلاته ورحمه بتحاول تخرج من حزنها ع عدي راحت الشركه وفضلت تشتغل هيثم متجاهلها تماما كأنها مش موجودة ودا ال حسته أنها شئ عادي عنده ممكن يكون خلاص صرف نظر ول ايه
....
هيثم ف الشركه مافيش حاجه معاه غير كلام الست ال قالته له عايز يواجه رحمه بيه بس هو صح ول ايه بس لحد دلوقت معرفش ثروة عدي راحت فين بس هتروح فين اكيد معاها مهي ورثته مش مراته
$$$
كانو ف اجتماع مع بعض هم الأربعه رحمه وعادل وهيثم ومعاهم وائل بيتكلمو ف صفقه عدي وايه ال هيتعمل بعدها
دخلت السكرتارية أن ف شخص غريب برا عايز رحمه بس مين هو
بالفعل دخلوه وهم كلهم موجودين اتكلم بالانجلش
رحمه عرفته .. اه دا محامي عدي
اتكلمت رحمه كلام كله بالانجلش
رحمه:-اهلا بحضرتك يامتر
المتر:-انتي رحمه يعني خديجه
رحمه:-ايوة انا ف حاجه حضرتك
المتر:-انتي عارفه أن المحامي بتاع عدي وانا جاي أسلم لحضرتك الثروة بتاعته
طبعا كل ال موجود فاهم الكلام
رحمه:-ثروة ايه
المتر :-عدي قبل مايتوفي كتب كل شئ باسمك
استغربت رحمه:-انا مش عايزة حاجه ومعرفش اصلا انه كتب حاجه باسمي
المتر:-هو وصاني أن ماقلش لحضرتك غير بعد الدفن وكان واثق أن حضرتك هتعملي مراسم عزا ليه
رحمه:-دا حقه وأقل شئ اقدر أقدمه له
المتر:-وهو بيحبك وجدا كمان وصاني اقولك كدا وساب معايا الجواب دا ليك ومد أيده بظرف كبير
رحمه :- مدت ايدها واخدت الظفر بس هو استاذن منها قبل ماتفتحه بعد مامضاها أنها استلمت كل شئ
واستاذن ومشي
$$$$$
طبعا كل ال موجودين ف حاله ذهوووووول من ال سمعوه وشفوه ال هيثم كان متوقع ورحمه ماكنتش عايزة كدا بالفعل بس هي قرررت بعد ماتفتح الظرف وتشوف ف ايه الأول أنها هتتبرع بكل ثروته وهتعمل أعمال خيرية له ثروته طبعا كبيره تقدر بمليارات
كله مستني يشوف الظرف بس رحمه فتحته وقرت ال فيه بعيونها بس وقفت عند كلام معين وبصت ع هيثم وبعدها كملت وبعد ماخلصت قفلت الظرف التاني ومع الظرف كان ف كل الفيزا كارد ال كانت معاها وكل شئ يخص التركه حتي مفاتيح له ف خزن سريه مع أرقام المفاتيح كل شئ
$$$$$
هيثم وقف مرة
هيثم :-انا ماشي بعد اذنكم
محدش عارف ايه ال ف هيثم مالو المفروض يقرب من رحمه مهو عدي مات يبعد ليه ف حاجه مغيرها مالو حتي رحمه ملاحظه كدا بس خلاص هتفكر ليه فيه ماهي كدا كدا مش عايزة ترجع له
خلصوآ وكل واحد فيهم ع بيته
ال هيثم بيلف ف الشوارع ع حاجه تهديه مش عارف دماغه هتنفجر من كتر التفكير يعمل ايه
$$$$$$
رحمه هي وعادل ف البيت بيتكلموا
عادل:-هتعملي ايه
رحمه :-ف ايه
عادل:-ف ال جالك النهارد
رحمه:-ماتلزمنيش حق مش حقي
عادل:-يعني ايه
رحمه:-هتروح لصاحبها تاني
عادل:-انتي هتجننيني هتعملي ايه صاحبها ازاي .
رحمه:-هعملو بيها أعمال خيرية وصدقه جاريه ع روحه دي فلوسه
عادل:-كلها يارحمه
رحمه:-كلها ياعادل انا مش محتاج ول عمري كنت عايزة لا ف الاول ول ف الاخر وانتو عارفين كدا كويس
عادل:-عارفين بس ماليش اني اتدخل بس حتي خدي حقك دا شرع ربنا
رحمه:-والله ياعادل ول حقي عايزاه ال يشوف عدي لما كنا ف القصر وقوته وجبروته مايشفوش وهو نايم ع السرير ع حول له ولا قوة
عادل:-ربنا رحيم
رحمه:-رحيم وفور مهما يعمل الإنسان بس الحمدلله انه جه ف آخر أيامه وربنا صلح حاله منه لله عدنان وعنبر
عادل:-مين دول
رحمه:-عدنان مدير أعماله وهو ال كان له اليد ف حصل لعدي وعنبر مراته كانت هي ال ماسكه الفيلا من الخدم ربنا يسامحهم ويهديهم
هادل:-يارب
رحمه:-ال قولي ياعادل هيثم ماله
عادل:-والله ماعارف متغير ليه كدا ول ف ايه بحاول اتكلم معاه بس صادد مني هعمله ايه
رحمه:-معلش هو وحده ربنا يعينه ابقي شوفه تاني يمكن ف حاجه مدايقه
عادل:-شكلنا حنينا تاني
رحمه:-لا لتاني ول تالت الحمدلله ع كدا
عادل:الحمدلله وربنا هيكرمك آخر كرم
رحمه:-الحمدلله
$$$$$
جرس الفيلا يضرب تدخل هند ومعاها نسرين جايني يشوفوا رحمه بالفعل قعدو واتكلمو مع بعض وطبعا نظرات عادل ونسرين مع بعض وكله اتريق عليهم
ف الوقت دا اتصل عادل بوائل وقاله يجي يتعشي معاهم واتصل بهيثم وكان هيثم كان مستني الاتصال دا بالفعل راح
وكلهم مجتمعين ول اول مرة يجتمعوا من فتره زي كدا اتعشوا مع بعض كالعادة ال رحمه كان نفسها تسمع من هيثم نفس الكلام ال كان بيقوله لها كل مرة مش هتكلي معانا بس هيثم ف دنيا ولا كأنه شايفها
خلصوآ عشا وبيشربوا قهوة من أدين رحمه
عادل:-بص يا وائل رحمه عايزة تعمل كذا حاجه كدا لعدي الله يرحمو زي ال عملناهم قبل كدا
وائل :-ومالوو نعمل بس بتكلفة كام
رحمه :-احسب انت وانا معاك
هيثم:-وهو باصص ف قهوته منتي لازم تعملي كدا
رحمه:-بصلته انا هعمل كدا لأنه يستحق كدا مش غصب عني اني اعمله أو مفروض عليه
هيثم:-هههه يارحمه ما خلاص كل حاجه وضحت
هنا رحمه وقفت وبصلته وكل مستني يشوف ايه دا ول هيثم بيعمل كدا
رحمه:-ايه هو ال وضح يا استاذ هيثم عرفني عشان انا معرفش
هيثم :-وقف قصاد منها وقرب عليها ..
كل حاجه وضحت وظهرت يا أستاذه يا محترمة روحتي القصر ولعبتي عليه واكلتي دماغه وكنتي معاه ف كل شئ وف كل وقت بالليل والنهار وف كل مكان حتي اوضته نومه وع سريره لحد ما اخدتي مكانه عنده ف شركته ولما رجعتي مصر وافتكرتي انتي مين عشان ماتتفضحيش اتجوزتيه عشان توصلي لغرضك وهي الملايين فعلا انتي كدا
.....
كله ف حاله ذهوووووول من ال قاله هيثم
كل ال عملته رحمه أنها قربت من هيثم اوووي وبقلم شديد ع وشه وفرقعته
رحمه:-أخرس لسانك دا انا اقطعهولك وأي حد يجيب سيرتي اقطع لسانه حتي لو اخويا
لسه هيثم بيفوق من القلم ال اخده كان عادل وقف قدام أخته وهو ال اتصدي لهيثم وائل مسك هيثم
وائل :-انت ايه ال بتقوله دا
عادل:-اطلع برا
وائل:-اصبر يا عادل نفهم بس ف ايه ومين ال قاله كدا وليه اصلا بيقول كدا
رحمه واقفه واثقه من نفسها وعيونها مجحره ع هيثم
هيثم :-انا مش بكدب ف حاجه ياسادة انا عندي الدليل اختك كانت مع عدي ليل نهار وماكنتش متجوزاه ولما وصلت هنا خافت تنفضح رجعت تاني لنقابها واتجوزته
رحمه:-بصوت يكاد يكون عالي هترجع تاني تقول
الكلام دا هات الدليل ال عندك
هيثم:-انا عندي صوت وصورة
عادل:-انا ماسك نفسي عليك بالعافية اطلع برا
رحمه:-مش قبل ماشوف ال معاه هااااااااات
وائل:-هات ال معاك ياهيثم هات
خرج هيثم من جيبه الفون بتاعه وجاب فيديوهات فيها عدي ف اوضته نومه وع السرير مع وحده بس مين مافيش وش ظاهر وصور تاني اه تجمع رحمه وعدي بس عاديه مرة تكون ضحكت معاه
$$$$
رحمه ف حاله ذهوووووول من ال شافته
رحمه :-انت انت ايه انت بني آدم لا انت مش بني آدم ال يفضح ميت مش بني آدم ال يكشف ستر ميت مش بني آدم ال يشوف عورة ميت بعد ما مات مش بني آدم ال يسمع لكلام حرام زي دا مش بني آدم ال عيونه تشوف كدا مش بني آدم انت هيثم لا مش هو انت مين انت مين انا عايزة اعرف جبته ازاي ومين ال صورة جوة اوضته نومه وحتي لو كان هو مش مات وقبل مايموت تاب لله احنا نفضحه لا لا حسبي الله ونعم الوكيل فيك انت مش بني آدم
عادل:-انت جبته منين
هيثم مش رادد مسك فيه عادل انا صبرت عليك كتير عامل خاطر للعيش والملح بس انت جبت أخري معاك أنطق
هيثم :-باصص بس ع رحمه ال تقريبا اتصدمت ف هيثم وال سمعته وشافته منه ومافيش كلام
زاد عادل ف خناقه لهيثم تدخل وائل بس مافيش رحمه شافت عادل اتهور ع هيثم مسكت ايدين عادل
رحمه:سيبه سيبه ياعادل
عادل:-مش هسيبه غير لما اعرف عرف منين هو مالهش حاجه عندنا والشركه هتنفض انا مش طايق اشوفك وكله منك انا كنت فضتها انتي ال رجعتيها قولتي لا هيثم لا هيثم له فضل علينا بعد ربنا مش دا كلامك بصوت عالي لرحمه
رحمه :-وهي ماسكه ايد عادل ايوة قولت كدا هو له فضل بعد ربنا ف رجوعك وانا عمري منسي أي حد عمل ليا معروف احنا مش قلالات أصل
عادل:-هو ال قليل أصل ومعندوش دم ال يفضح ميت
رحمه:-سيبه ياعادل
كل دا وهيثم مش بينطق كلمه
ساب ايديه عادل والكل ف حاله ذهوووووول حتي الحجه عليه
هادل:-اطلع برا انا مش عايز اشوف وشك تاني وانت يامتر المرة دي فض بلا رجعة انا غلطت لما سمعت كلامك اطلع برا بقولك بصوت عالي
$$$$
خرج هيثم من الفيلا وهو بيفكر ف كل كلمه قالتها رحمه هي فعلا ع حق انا ازاي اعمل وحتي لو كان مهي اتجوزته وبعدين ماقولتش ليه ع مين ال قالي لا لا لا مقدرش اقول بس انا ازاي عميت عن كل دا انا أشك ف رحمه وليه لا مايمكن صح يعني هي كانت زعلانه من جوازي برانيا طاب رانيا ع سنه الله ورسوله شرع ربنا إنما انتي وعدي ايه ياربي ياربي ليه كل دا يحصل انا كان لازم اتكلم عشان كمان ارجع الحق للصحابة ورحمه أخدت كل حاجه هيرجع ازاي كان لازم اعمل كدا
ودلوقت انا هتصل بيها واحدد معاد معاها لسه ف حاجات تاني عندها اضغط ع رحمه بيها عشان اخد حقها من رحمه .......
$$$$$$$$$$
رحمه ف حاله صدمه توهان مش مصدقه مش مستوعبه أن هيثم يطلع كدا هيثم يشك فيا انا هيثم اكتر واحد عارفني دا عارفني اكتر من نفسي يعمل كدا ويقول كدا
بس لا والف لا هي جابت للآخر معاه بس مش هسيبه غير لما اعرف هو جاب الفديوهات دي منين ومين ال قاله ع دا
مسحت دموعها من تحت النقاب وقامت وقفت
رحمه:-بعد اذنكم
عادل:-راحه فين
رحمه:-راحه انام
عادل:-استني عايزك
بصتله رحمه بصت استغراب
رحمه:-خير
عادل:-تعالي المكتب
رحمه:-لا عايز تتكلم اتكلم قدامهم كلهم انا هسمعك وأي سؤال هجاوب عليه
...
عرف عادل أن أخته ع حق
عادل:-سؤال واحد بس ال عندي انتي نمتي مع عدي قبل الجواز
رحمه بصدمه واستنكار لاخوها بس اخوها معذور مهو شاف فديوا قدامه
رحمه :-بصوت الواثق من نفسه
مع أن دي أسرار والمفروض مانتكلمش بس هجاوبك
عدي عمره مالمسني لا قبل الجواز ولا بعده بعد اذنكم
وسابتهم وجري ع الاوضه وقفلت بالمفتاح ركبت عندها ندا وهند حاولو معاها ع الباب بس مافيش مش سامعين غير صوت عياط لا دا أنين رحمه بتأن من جوة الأنين دا بيكون لل جسمه تاعبه بس رحمه مش جسمها رحمه روحها ال تعبت بتأن منها ..
بتجي فترة ع الشخص مش جسمه ال تاعبه بتكون روحه هي ال وجعاه وبيأن منها ودا ال حصل مع رحمه ع صدمتها ف هيثم حتي سؤال عادل لها بس هتعمل ايه تتمني الموت لا دا حرام فضلت تدعي ربنا انه يخفف عنها وجع روحها فضلت تقرأ قران الليل كله
وفاقت الصبح عادي جدا لبست هدومها وخرجت ع الشركه بس قبل ماتروح ع الشركه راحت مشوار الأول محدش يعرف بيه مهي وار هيثم مش هتسيبه لحد ماتعرف الحقيقه وتعرفهالوا بس بعد ماتعرفهالوا كدا بقاااااا خلاص
$$$$$
وصلت ع الشركه ال كلها هيصه وربكه عادل موقفها كلها ع رجل وحده أي ورقه بينه وبين هيثم لازم تيجيلوا
رحمه دخلت وقعدت
شافها عادل
عادل:-رحمه
رحمه :-نعم
عادل:-ماتزعليش مني انا قلبي محروق
رحمه:-ومين قال إني زعلانه دا حقك وشرفك وكمان شفت دليل وبتطمن عليه واديني ريحتك
عادل:-بس اوعي تكوني زعلانه
رحمه:-والله مازعلانه انا بس اتصدمت فيه مش اكتر
عادا:-مش هتيجي زي صدمتي
رحمه:-يلا ربنا يهديه
$$$$$
رحمه ب تتجنب أي حوار يكون ف سيره هيثم
بس ياتري هيحصل ايه وايه ال هتعملو رحمه
$$$$$$$$$$
عدي يوم واتنين والوضع ماستقرش بس الشركه خلاص انفصلت هيثم ف بيته مش بيخرج منه وعرف أن عادل فض الشراكه مابنهم
رحمه موجودة ف المكتب فونها رن
رحمه :-الووو. ... أهلا بحضرتك. ....تمام .......ماشي .....طاب العنوان ممكن ........ ماشي شكرا .
وقفلت الخط
أخدت شنطتها وراحت ع عادل
رحمه:-عادل عادل تعالي معايا
عادل:-اجي فين راحه فين انتي
رحمه:-تعالي بس لما تيجي هتعرف وقول لوائل يجي معانا
عادل:-دماغك فيها ايه
رحمه:-ياعادل يلا مافيش وقت ابوس ايدك
بصدفتها كان داخل وائل
رحمه:-بس اهو وصل يلا
وائل :-ف ايه
عادل:-مش عارف دماغها دي فيها ايه
رحمه:-يلا وهتعرفوا
عادل:-يلا يا وائل انا عارف اختي دماغها فيها ايه
.......
خرجوا التلاته من الشركه ف عربيه وحده
عادل:-عادل فين
رحمه:-عادل كافيه. ....
وائل :-ف ايه هناك
رحمه:-هتعرفوا كل حاجه بس يلا
بالفعل وصلوا الكافيه ودخلت رحمه قبل منهم .......
ايوة هو ال جه ف دماغكم بتدور ع هيثم بس هو فين
أخيرا عينها جت عليه
قاعد مع واحده بشعرها من غير حجاب بس شكلها كبير راحت عليه وائل وعادل ووراها
وأخيرا استوعبوا أن دا هيثم وهي جايه هنا عشان هيثم
طبعا ايوة هيثم شافها جايه عليه
زي الاسد واثقه من نفسها مش هاممها أي شئ لحد ما وصلت التربيزة وادورت عشان تبص ع ال قاعده كانت جنب هيثم والست قصاده
وأخيرا شافت مين
رحمه:-ف حاله ذهوووووول لا مش مصدقه ..... انتي؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الست وقفت :-مين دي انتي مين
مين دي يا هيثم
رحمه :-انا مين انا ..........
$$$$
"اشتركوا الآن لتصلكم أحدث الفصول والتنبيهات فور نشرها"