رواية عشقت منتقبة الفصل الاخير 23 بقلم وفاء رشدي


رواية عشقت منتقبة الفصل الاخير 23 بقلم وفاء رشدي

 عشقت منتقبه الحلقة الثالثة والعشرون والاخيرة

الحلقه #الثالثة_والعشرون
#الاخيره

رحمه ماستوعبتش ال قاله وائل هند ازاي وار الكلام دا وايه الموضوع الكبير ومقدرتش تستني لبكرة لازم دلوقت تروح لهند ولو فيها بيات هتبات معاه إنما تسبها دا لا
بالفعل رحمه راحت هي وعادل بس قبل ماتروح اتخانقت مع وائل انه لازم يروح ويدافع عن هند قالها انا المحامي بتاعك انتي هي لا
رحمه:-ايه الجبروت دا دي مراتك
وائل :-القانون فوق الكل حتي لو ابويا وكله عارف مين وائل الحسيني
رحمه:-ماشي يامتر بما اني انت المتر بتاعي زي ماقولت فأنا بكلفك بقضية هند من ضمن الشغل بتاعك عندي وانا ال هحاسبك عليها
وائل :-باستغراب انتي بتقولي ايه
رحمه:-ال سمعته واتفضل يلا
عادل:-اتفضل يامتر واحنا جاين وراك
بالفعل راحوا كلهم النيابه وهند ف حاله هستيريا من العياط حضنتها رحمه اهدي اهدي وكل شئ هيبان
هند:-والله ماكان قصدي حاجه
رحمه:-متخافيش بس خليكي قوية
هند:-شفتي وائل دانا مراته
رحمه:-معلش وائل معزور والله انتي عارفاه اكتر مني ف موضوع الحق دا

$$$$$$$$$$$$$$$
شويه وجه نادي العسكري ع هند
رحمه طلبت من وائل انه يستاذن المقدم رفعت أنها تحضر التحقيقات بما أن الموضوع يخصها
المقدم رفعت بالفعل وافق على كدا وقالها من غير ماتقولي احنا كنا هنبعتلك عشان تعرفي طرف الخيوط كلها
المقدم رفعت استجوب هند ف الكلام ال اتقال
هند :-كل دا كدب انا ماقولتش كدا
المقدم:-امال قولتي ايه
هند:-رجعت شويه وار أنها لما راحت برحمه عند دعاء ف السنتر وكشفت وشها بس بناءأ ع رغبه دعاء كان عندها فضول تعرف البنت ال منتقبه فعلا جميله ول شكل وخلاص وانبهرت بجمال رحمه بعدها انا روحت عادي زي مابروح واتكلمت مع دعاء عادي لقيت دعاء جبتلي سيرة رحمه أن بالرغم من جمالها دا ال أنها حزينه وعيونها حزينه قولتلها من حقها تحزن دعاء سألتني ليه يعني قولتها جوزها وأولادها ماتو بس هو دا أقسم بالله العظيم قولته لدعاء ومافيش حد تاني يعرف بالموضوع دا وقعدت تعيط
$$$$
هناك رحمه جمدت مكانها الناس كلها ليه عايزة تعرف مين رحمه انا مش عايزة اعرف حد هم كدا ليه
.......... هنا أمر المقدم رفعت بضبط وإحضار دعاء صاحبت السنتر ف الحال كانت دعاء وصلت النيابه
واستجوبها نفس الكلام ال قالته هند
المقدم:-قولتيه لحد
دعاء:-لا ياباشا
المقدم:-انتي هتجنني مهو مافيش غيرك يانتي ال قولتي كدا يا قولتيه لحد وخلي بالك دي فيها حبس ع الأقل 7 سنين
دعاء:-لا ياباشا 7 سنين ايه اه افتكرت بعد ما جتني هند ومدام رحمه السنتر بعدها بيوم جتني مدام رانيا الشهاوي لأن السنتر بتاعها خلصت حاجه وف أثناء كدا اتكلمنا ف حاجات كتير حتي من ضمنهم البنات ال منتقبات وقعدت تتريق عليهم انهم زي القرود قولتها
دعاء:-بالعكس قرود ايه دانا شفت واحده امبارح منتقبه ماقولكيش ع جمالها
رانيا:-شفتيها فين ياهبله انتي دول ييدارو من وراها
دعاء:-لا ياهانم وربنا جميله جت مع مدام هند مرات المتر وائل الحسيني
رانيا:-والله وشكلها ايه بقي
دعاء:-حته قمر تحفه قولتلها عشان كدا لبستي النقاب بس حزينه وف عيونها حزن كبير ودا واضح
رانيا:-ماعرفتيش ياختي سبب الحزن ايه
دعاء:-لا والله معرف دول ماطولوش هنا خلصوآ بسرعه ومشيو
وبعدها فضلنا نرغي كتير
وجت هي وخارجه قالتلي اه صحيح ماتنسيش تعرفي سبب حزن شوال الفحم ال انتي شفتيها باااي بااي ومشيت $$$$$
هنا رحمه حطت ايديها ع دماغها وبصت ف الأرض ودماغها كأنها بتقول للأرض انشقي وابلعيني هي رانيا ورايا ورايا
$$$$$$
المقدم رفعت أمر بضبط رانيا الشهاوي من بتها الوقت اتأخر كل دا ورحمه مع هند بس مش قادرة تتكلم معاها ف دنيا تانيه غير الدنيا أن ف يشر كدا عرض الواحد بيستحلوه عادي كدا عادل وهيثم من برا مش عارفين يعملو ايه غير الانتظار وف أثناء الانتظار عادل اتكلم مع هيثم ع موضوع جمال وفهمه وقاله أن رحمه زعلانه منه وكان رد هيثم عليه أنه زعل واتخنق ومعرفش يقعد ولا يسمع تاني ولو كنت قعدت كنت موت ال اسمه جمال دا وبعدها كنت مستني انا رحمه تكلمني ماكلمتنيش قاله عادل هي زعلت منك انك بتحبها وعارف بكل شيء يبقي تشك فيها كنت وقفت معاها زي كل مرة دي رحمه رد هيثم عليه نخرج من هنا وانا هصالحها مقدرش ع زعلها والله الدنيا سودة من غيرها
$$$$$$$$$$
فجأة الظابط يحضر بمين رانيا اتفأجا عادل وهيثم
رانيا:-اهااااا هو انتو هنا بقي كدا ياهيثم
هيثم:-امشي يابت غوري احنا منعرفش حاجه
رانيا:-هشوف
دخلت رانيا ع المقدم رفعت اتفاجات بهند ودعاء وقبل منهم رحمه ال مخبيه وشها عن كل الناس ودفناه ف الأرض مكفاش النقاب يارب يارحمه عليكي
رانيا:- نعم انتو مش عارفين انا مين عشان تجبوني بالبوكس بتاع الشرطه
رفعت:-زيك زي غيرك واحفظي ادبك يا مدام
رانيا:-انت بتكلمني انا انا رانيا الشهاوي يتعمل فيها كدا
رفعت:-شفتي لو كان ابويا نفسه وغلط هجيبه ولو بنت رئيس الجمهورية نفسه بردو هجابها
رانيا:-بقي كدا انا هعرفك انا مين
رفعت:-انتي ياهانم متهمه بسب وقذف المدعوة رحمه ع مواقع التواصل الاجتماعي السوشيال ميديا
رانيا :-لمين الكلام دا وبصت ع دعاء
رفعت:-ليكي يا مدام
رانيا:-كدب طبعا انا معرفهاش عشان اتكلم عليها وبعدين مين هي دي اصلا عشان ابصلها
رحمه مارفعتش وشها من الأرض بس بتعيط من غير صوت
رفعت:-قولتلك أحفظي ادبك يتكون قضيه تانيه
رانيا:-انت بتهددني
رفعت:-انتي كمان مش عاجبك الكلام 4 أيام ع ذمة التحقيق
رانيا:-لا انت اتجننت انا بأبي دلوقت يجي ويجبلي محامي معاه
مش عارفه رانيا أن بأبها التاني قرف منها وسابها يومين عشان تتربي.
بالفعل رانيا انحبست بس موقف هند ايه رحمه اسناذنت المقدم رفعت أنها تتكلم معاها بوضوح وصراحة اكتر ويكون موجود اخوها وخطيبها والمتر طبعا رحمه عشان محترمة محدش بيرفضلها طلب خصوصا أن المقدم رفعت حس أنها فعلا مظلومة ع كل الكلام دا ولو مااسبتوش برائتها ممكن تتحبس رحمه بالفعل اتكلمو
رحمه:-استاذ رفعت ممكن اعرف موقف هند ايه
رفعت:-والله موقفها لحد دلوقت ضعيف خصوصا أن رانيا معترفتش بحاجه
رحمه:-يعني ايه ممكن تبات هنا
رفعت:-اكيد هتبات زي رانيا
رحمه:-وموقف دعاء
رفعت :-زيها
رحمه:-طاب لو انا اتنازلت عن القضيه ممكن هند تروح البيت
رفعت:-ازاي دا وحقك
رحمه:-انا مسامحه بيه
رفعت:-انتي تسامحي ف حقك إنما الشرطه لا وهنعرف بال عمل كدا وانت ع كدا يبقي هتبرأي رانيا
رحمه:-معلش عشان هند هي متقصدش
وائل :-ازاي دا ايه ال انتي بتقوليه دا
رحمه:-ال سمعته يامتر بس عندي اقتراح عشان نخلص من الليله دي كلها
رفعت:-اتفبقلمي
رحمه:- ممكن حضرتك تجيب رانيا وتقولها اني اتنازلت عن القضيه بس بشرط واحد أنها تحكي ال عملته وهي ممكن تخاف من الحبس عشان كدا تحكي
رفعت:-فكره بردو
بعت لر انيا بالفعل جابها من الحبس وهي بتسب وتلعن وتتوعد
رانيا اول مادخلت اهااااا كلكم متفقين
رفعت:-قولتلك أحفظي ادبك عشان ماتبقاش قضيه جديدة
رانيا:-ولا تقدر تعملي حاجه ولا هي كمان
رفعت:-لا اقدر اعمل كتيييير
الاستاذه رحمه اتنازلت عن القضيه يعني هتروحي
رانيا:-تتنازل ماتتنازلش وانا مالي انا كدا كدا هخرج من هنا
رفعت:-لااااااااااااا مش هتخرجي من هنا غير أن رحمه تتنازل عن القضيه غير كدا انتي مشرفانا لحد ماتتعترفي
رانبا:-اعترف بأيه ماعنديش حاجه أقولها
رفعت:-يبقي هتتحبسي والمحامي ال هيجيبو بأبي مش هيعملك حاجه
رانيا:-يعني لوقولت ال حصل هروح ومافيش حبس
رفعت:-اكيد لأن الاستاذه اتنازلت
رانيا:-لما نشوف
رفعت:-ايه بقي ال حصل
رانيا:-بدأت تحكي بعد ما قالتلي دعاء ع رحمه وهي متعرفش اني اعرفها انا قصدت كلامي ال قولته لدعاء أنها تعرف سبب حزنها وكنت براقب السنتر لحد ماعرفت أن هند جت تاني وكنت عارفه أن دعاء ف دماغها الموضوع بعد ماخرجت هند من السنتر انا دخلت لدعاء واتكلمنا كتير جدا عشان ماتشكش ف حاجه وبعدها روحت سألتها قالتلي أن جوزها وأولادها ماتو انا مش هخبي أن الموضوع ماشغلش بالي ولا حتي اديته اهميه بس ال خلاني اعمل كدا ال شفته يوم الخطوبة انهم اتخطبو هي وهيثم وان داليا جابتني تفرجني عليهم اناغليت ودمي اتحرق ولما روحت البيت قعدت ع النت وجبت صورتهم بتاعت الخطوبة وكتبت كلام كتير ونزلته ف اكتر من موقع بدون ذكر الاسم .
رفعت:-الله ينور عليكي
رحمه:-حسبي الله ونعم الوكيل عادل انا عايزة امشي
عادل :-يلا بعد اذنك واخد عادل أخته ومشي بس فضل هيثم ووائل
رانيا:-وانا بقي امشي
رفعت:-تمشي فين
رانيا:-ايه امشي ف فين انت مش قولت اتنازلت لو حكيت
رفعت:-اه هي اتنازلت عن حقها عشان هند إنما حق الحكومه منك انتي فين
رانيا:-نعم حكومه مين يابو حكومه انت انت ناسي انا مين ولا بنت مين دانا اوديك ورا الشمس
رفعت:-بقي كدا حبس 4 أيام يلا يعسكري خدها من هنا
اخدها العسكري وهي بتسب وتلعن ومش عاجبها حاجه هند قعدت للصبح هي ودعاء وبعدين خرجت أما رانيا قعدت يومين لحد بأبها مارحلها قال عشان تتربي وكدا عدواة رانيا لرحمه زادت بس رانيا متعرفش أن رحمه اتنازلت عن حقها بس حبسها دا عشان طولت لسانها ع المقدم رفعت وأنه كمان ماتاخذش الإجراءات المناسبه معاها بس رانيا بتتوعد لرحمه
$$$$$$$$$$$$
من ناحيه تانيه رحمه ف بيتها مش بتخرج ول ليها نفس لحاجه خالص قاعدة ف اوضتها هيثم عايز يتكلم معاها بيرن بالفون هي بتشوف اسمه ومش بترد زعلانه أن الدنيا كلها جت عليها وياتري ايه ال لسه مخبياه تاني يارب سلم
$$$$$$
من ناحيه تاني هند بتحاول تتكلم معاها بس هي رافضة تقابل أي حد ودا من حقها وف نفس الوقت بلغت وائل يقول لهند أنها مش زعلانه منها بس متحاولش أنها تتكلم معاها دلوقت لأن فعلا نفسيتها تعبانه لما ببتعب رحمه بتحب العزله
$$$$$$$/
نرجع لندا ووليد عز ال بدأ يتاقلم ع الوضع الجديد وأنه لازم يشوف ندا ومستمتع بالكلام معاه وبالفعل اتغير والفضل بعد ربنا يرجع لندا لاخدت كل حياته وقلبه بيحاول يعبرها عن مشاعره بس هي بتصده وف نفس الوقت هي حاسه بيها لانها زكيه ولمحاه زي أختها

$$$$$$$$
نروح لحته القشطه ال شقلبت كيان عادل خالص واتحجبت كمان وداليا كمان اول ماشافت بنتها كدا اتحجبت هي كمان وأغلبية وقتها مع الحجه عليه بتكلمها عن الدين لأن الحجه عليه بتسمع دروس دين كتير ويمكن دا ال خلاه بناتها يطلعوا كدا وابنها كدا الأساس ف الدين وتربيه الأطفال عليها بتكون الوالدين الأم والأب
$$$$$$$
بدأت ترجع الحياه نوعا ما مع وائل وهند بس بردو زعلان منها لأنه حظرها اكتر من مره بس بردو دي بنت قلبه وكلنا بنغلط ودا شئ وارد
$$$$$$$$$$$$$$
نرجع للمجرم ال اتمسك ف المستشفي بيحاول يقتل عادل بعد التحقيقات عرفوا أن محمد هو ال واره الموضوع دا كله وجاري البحث عن محمد بس محمد هرب
رحمه اول مارفعت
رحمه:-كنت حاسه والله
عادل:-والله انا معارف هو عايز ايه
رحمه:-انت مش فاهم ياقلب اختك هو فاكر أن لو انا وانت موتنا هو سهل يرجع لندا وكله تحت أيده واختك سهل يضحك عليها
ندا:-لا يا رحمه كان زمان إنما دلوقت لا انا اتعلمت
رحمه:-لا يا حببتي مافيش حد بيتعلم الإنسان بيقعد لحد مايموت ويدخل القبر وهو مش متعلم انتي لسه ماشفتيش حاجه انا عايزاكي بس تاخدي بالك كويس جدا الحب دا بيتحس مش أي حد يقولك بحبك يبقي كدا صادق لا دا إحساس هتحسيها ف كل حاجه أولهم ف نظره العيون كأنه بينده عليكي أو انتي نص روحه التاني وكان بيدور عليه الحب الصادق بيتولد من أول لحظه ونظره عيونه بتكون برئيه وطفوليه مش نظره ذئب الحب بيكون إحساس جواك بالشخص دا من قبل حتي ماتشوفه وأول ماتشوفه تحس أن روحك اهي
ندا:-ياسلام ع الكلام
عادل:-من يومك دماغ ياقلب اخوكي انتي
رحمه:-دي حاجه بسيطه ربنا يكرمكم يارب
ندا:-وياتري انتي لقيتي الحب دا
.......__
هنا رحمه سكتت
عادل:-هيثم عايز يتكلم معاكي
رحمه:-وانا مش عايزة وخاتمه خده ادهوله
عادل:-انتي اتجننتي دانتي رحمه أعقل واحده فينا
رحمه:-منا عشان عاقله بقولك كدا
عادل:-هيثم عارف بغلطه بس زعل واتخنق من الكلام ولو فضل كان موت عادل
رحمه:-وبعد مامشي انا رنيت عليه ولا عبرني كان سأل كان اتكلم لينا اد ايه دلوقت
هادل:-أسبوع وماتنسيش كمان ال حصل وهند
رحمه:-ال بيحب عمره مايسيب ولا يشك إنما هو
عادل:-هيثم بيحبك وبيحبك جدا كمان
رحمه:-كلام ال بيحب بصدق عمره مايسيب حبيبه أو يشك فيه
عادل:-وبعدين
رحمه:-ولا حاجه سيبوني لوحدي ممكن
بالفعل خرجوا من عندها وهي بعد أسبوع كامل من محاولات هيثم انه يكلمها وهي رافضة أخيرا خرجت من البيت وراحت ع المكان ال كانت بتقعد فيه الأول وافتكرت كل شئ مضي واستغفرت ربنا كتير بنيه أن ربنا يفك كربها وهي قاعده جه عليها هيثم
هيثم:-وحششششششششششششتيني
رحمه:-مش بترد
هيثم:-عارفك زعلانه بس والله ماذنبي انا...
رحمه:-هه ذنبك امال ذنب مين
هيثم:-انا ادايقت من كلامه واتخانقت ولوفضلت كنت قتلته
رحمه:-كنت فضلت بس ماكنتش قتلته كنت شفت سندي معايا إنما انت ولا عبرتني ولا كأني مهمه عندك
هيثم:-مين قال كدا انتي حياتي كلها
رحمه:-حياتك عندك
انا طلبت من عادل يديك الخاتم بتاعك
هيثم:-خاتم ايه انتي بتفسخي الخطوبة
رحمه:-اكيد لأن انت طلعت كلاااااااااااام
هيثم:-مين ال كلام انا لا يارحمه انا مقدرش أبعد عنك انتي فهمتي هو فحد يقدر يبعد عن روحه انا ماصدقت لقيتها
رحمه:-بقولك ايه لو انت فاهم انك هتثبتني بالكلام دا تبقي غلطان
هيثم:-هههه لا مش بثبتك بس دا حقيقي انا حسيت الحب معاكي وانتي عايزة تحرميني منه
رحمه:-انت ال حرمت نفسك
هيثم:-واديني جيت اهو وطالب السماح
رحمه:-انا رحمه مش سماح
هيثم:-ههههه رحمه وانتي فعلا رحمه ال رحمه ال نزلت عليا من السما عشان ربنا يرحمني
رحمه:-بقولك ايه انا مش بحب الكلام دا وارجع اقولك انه حرام وغلط حتي وقفتك دي معايا حتي لو كنا مخطوبين
هيثم:-خلاص اتجوزيني نكتب الكتاب كفايه كدا
رحمه:-والله نكتب الكتاب مش لما اعرف انك بجد ول....
هيثم:-والله بجد انا بتمني ف كل لحظه انك مراتي عشان اعرف أمسك ايدك اكلمك اشوف وشك احضنك
رحمه:-😯انت بتقول ايه اسكت
هيثم:-طاب اتجوزيني وصدقيني والله مش هتندمي
رحمه:-هههههه هاخد ضمان
هيثم:-وضمانك مدي الحياه لحد ما اموت
رحمه:-بعد الشر عنك
هيثم:-الشر هو بعدي عنك
رحمه:-خلاص انا موافقه ننحدد معاد للفرح
هيثم:'بفرحه بحد
رحمه:'بجد ويلا بقي امشي من هنا انا همشي
هيثم:-طاب تعالي اوصلك
رحمه:'لا انا هتمشي
هيثم:-خلاص هتمشي معاكي
$$$$$$$$$$$$$$$
بالفعل اتمشو مع بعض لحد واصلوا الفيلا ودخل هيثم مع رحمه واتكلمو ف معاد الفرح واتحدد بعد 15 يوم
هيثم:-لا كتيير
رحمه:-لا كويس انا كنت هقول شهر
هيثم:-شهر ايه لا بقااا
رحمه:-يبقي خلاص
هيثم :- مش هتشوفي الفيلا
رحمه:-لا ماما وندا وهند هيقومو بالواجب وبعدين انا واثقه من زوووءك ومش بطلب منك غير حاجه واحده تعملها
هيثم:-اامري
رحمه:-الأمر لله وحده اوضته النوم كنت عايزة فيها زاويه للصلاه
هيثم:-فكرة بردو واحطلك مصحف وكام كتاب ديني
رحمه:-ياريت لأن بعد الجواز انا مش هشتغل
هيثم:-وهو دا المطلوب
رحمه:-انا تعبت وعايزه ارتاح وانت وعادل البركه فيكم اهو
عادل:-ماتقلقيش من أي حاجه
رحمه:-انا مش قلقانه من طول منتا معايا يا قلب اختك ربنا يحفظك ليا ولا يحرمني منك ابدأ مالي هو مالك مافيش فرق بنا وانت ليك نسبه زينا يعني انت مش بتشتغل عند حد ف ملكك يا اخويا
عادل:-ولا منك ياقلب اخوكي
هيثم:-أجيب اتنين لمون
رحمه:-لا مانجا مش بحب اللمون
هيثم :-بس كدا دانتي تامري انا ازرعلك جنينه مانجا لوحدك ياست البنات
رحمه:-تسلملي يارب
عادل:-مش اشبع من اختي قبل ماتروح عندك مالك ياض
رحمه:-الله ومين دا ال يقدر يمنعني عنكم
هيثم:-وانا اقدر احنا أسره مع بعضينا
عادل:-أسرة واطيه
هيثم:-بسيوني بسيوني
عادل:-حازم حازم
رحمه:'يااه ع ال رخامه انتو الاتنين
$$$$$$$$$$$$
معلش نرجع شويه وراه فاكرين 10 مليون ال جابهم هيثم لرحمه رحمه اكيد ساعدت الناس المحتاجة تعرفو عملت ايه .......
دا ال هنعرفو الجزء ف التاني بإذن الله $$/$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$
بالفعل هيثم عمل ال طلبته منه رحمه وهو الزاوية بتاعت الصلاه وخلاها تحفه وشافت الفيلا والدتها وندا وطبعا رحمه عروسه إليها جهاز وف الصعيد ممنوع الواحده أنها تروح بيت جوزها قبل الفرح دا من العادات والتقاليد ورحمه اتمسكت بالعادات دي
وهيثم فرش الفيلا احلي فرش لاجمل عروسه وكله مستني يوم الفرح ع نار طبعا وأولهم هيثم
بس رحمه قلبها مقبوض مش عارفه ليه مش عارفه تفرح ترجع تاني وتقول دا بس عشان اتعودت ع الحزن بس خير خير يارب
اقنعت رحمه هيثم أنها يوم الفرح هتروح عند دعاء كان رافض هيثم بس هي اقنعته قالتله أنها مالهاش ذنب ودي غلبانه جدا
وراحت بالفعل رحمه عند دعاء بس ف اليوم دا دعاء ما اخدتش ولا زبونه واحده عشان رحمه تاخد رأحتها ومحدش له دعوة بيها بس أثناء ماهم موجودين ف السنتر جت عليهم بنت فلاحه صغيرة اسمها هنيه جايبه فستان ابيض بتاع فرح بسيط جدا وجايه عشمانه ف دعاء ف السنتر بس دعاء رفضت وأثناء الحديث سمعتهم رحمه اتدخلت ف الموضوع
رحمه:-مالك يا دعاء مش كدا البت غلبانه
دعاء:-لا يارحمه النهاردة يومك انتي وبس
رحمه:-معلش دي غلبانه وحسابها عندي
دغاء:-بردو لا
هنيه:-شالله يخليكي ياست هانم انا عرفت انك بتعملي للناس الغلابة ال زيي ببلاش
رحمه:-لا ماتعملش ببلاش بحقها بس تعملك
دعاء:-لا يارحمه لا بقولك
رحمه:-ولو قولتلك عشان خاطري
دعاء:-وخاطرك كبير عندي
رحمه:-يبقي خلاص ادخلي ياهنيه
هنيه:-الله يخليكي ياست هانم انت اسمك ايه
رحمه:-هههههه اسمي رحمه
هنيه:-الله اسمك رحمه وانتي رحمه اتفضلي ياهانم
رحمه:-ايه دا
هنيه:-ديت شكليته انا جبتها معايا عشان اوزع ع البنات ال هنا
رحمه:-يااااه دانا بموت فيها ومن ايدك كمان هتبقى احلي
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
نرجع لهيثم العريس هو طبعا أجمل عريس ببدلته البيضه والكارفت السودة والعيون ال لسه ماستوتش والشعر البني السايح وآرا وبيظبط ف نفسه وأصحابه معاه عريس مستني عروسته أخيرا اليوم ال أتمناه مع رحمه اهو جه وهو موجود في اوضته النوم عملها مفاجأة حلوة تليق برحوووووووووم هنا بس هقدر أمسك ايديها من غير تحفظ هنا بس هشيل نقابها وأقدر اشوف وشها وبص ف حريه لعيونها هنا بس هقدر وأقدر. .........وأقدر. .......وأقدر. .....
وحاجات قلمي Wafaa Roshdy
أتمناها
وأخيرا جه معاد العريس ماهيروح يجيب عروسته ويتصور معاها زي أي عريس فرحته ماتتقدرش خصوصا لو كان عن حب جهز عربيته وهو ووائل وعادل ووليد معاه وأصحابه كلهم واتجه ع السنتر عند دعاء
وقفت الزفه عند السنتر ودخل العريس يجيب عروسته عشان المأذون مستني يكتب الكتاب
دخل هيثم وصحابه السنتر مافيش حد دورو ف كل مكان مافيش لقيوا دعاء هي والبنات ال معاها ف اوضته ومتكتفين ومغمي عليهم
ورحمه مافيش
هيثم اتشل مكانه
وائل اتصل بالشرطة والأسعاف
عادل زي المجنون بيدور ع أخته حصلها ايه وراحت فين
وأخيرا جت الشرطه وفقوا دعاء وال معاها لقيهم تحت تأثير منوم فعال
دعاء:-رحمه رحمه
عادل:-مسكها اختي فين اختي فين
دعاء:-كانت هنا هي فين
وائل:-ايه ال حصل
دعاء:-معرفش معرفش حاجه وقعدت تعيط
$$$$$$ $$$$$$$$
شويه وفون هيثم رن
فتح يشوف مين
لعل وعسى
هيثم:-مين ......ايه ......جثه
وراح وقع الفون من ايدة
وائل :-ف ايه ياهيثم هيثم مسك الفون ايوة انا المتر وائل الحسيني ف ايه
...... ايه ......جثه ... طاب احنا جاين حالا
عادل: جثه مين انتو بتتكلمو ف ايه فين اختي
رحمه يا رحمه انتي فين ياقلب اخوكي رحمااااااااااأاااااااااااااااااااااه
$$$$$$$$

هنعرف الجزء التاني ايه ال حصل لرحمه
من غير شتيمة والنبي ف شويه ملاحظات كدا
انا ماكتبتش كتب كتاب هيثم ورحمه لأن الجزء التاني ف حاجات كتير جدا هتحصل لرحمه وماتنفعش تكون ع ذمة هيثم
انا زودت أعداء رحمه وهو جمال عشان هنعرفو ع حققته ف الجزء التاني
زودت عدواة رانيا لرحمه بس رانيا هتقع ف شر اعملها وال هتعملو مع هيثم
محمد:دا حكايته حكايه بس صدقوني مهما الظلم يطول لازم شمس الحق تظهر وهتظهر ع رخمه وهيثم ف الجزء التاني الحب النقي الطاهر بيواجه صعوبات ومشاكل كتير وف منه ال بيفشل بس أبطال روايتنا متماسكين وعايزين حبهم يدوووووووووم
مش من كلمه هتقتل الحب دا
الحب طفل صغير وانا بكبره

admin
admin
تعليقات