رواية عشقت منتقبة الجزء الثاني الحلقة الثانية عشر 12 بقلم وفاء رشدي

     رواية عشقت منتقبة الجزء الثاني الحلقة 12 بقلم وفاء رشدي

 عشقت منتقبه الجزء الثاني البارت الثاني عشر

نرجع مع رحمه الله اخدوها ع الحبس واتحبست فعلا ف زنزانه والليل كله دموع تنزل من العيون ال تقريبا مش بتفارقها ومافيش حاجه تاني غيرها معاها
طلع النهار ع رحمه ال مادقتش النوم ول هتدوقه ف الدنيا دي تعبت فعلا وربنا هيكرمها آخر كرم
جه اخدها العسكري لوكيل النيابه خرجت والكلبش ف ايديها زي المجرمين ال بجد اول ما طلعت ف القسم من برا شافت عادل ووائل وعدي ف انتظارها
جري عادل عليها وحضنها حضن جامد جدا حضن الأخوة الأمان كله
عادل:-متخافيش احنا معاكي
رحمه بابتسامة مطفيه من تحت النقاب ودموع ف العيون
بصت ع عدي
عدي اه نفسه يحضنها بس خايف ترفض دا كفايه انه اتحرم منها ف ليله بيتمناها من أول ماشافها واقف باصص عليها ومش عارف يعمل ايه
رحمه حست فيه كدا قربت منه وهي ال حضنته مهو جوزها هو صدق مالقي الحضن دا وكأنه كان عطشااااااااااااااااااااااااااان وارتوي بحضنه ليها حضنها جامد ليه وبعدها مسح ع وشها بالنقاب
عدي:-لا تخافي انا معك افديكي بروحي كلها ماتغلي عليكي يا ضي عيوني
رحمه:-بصتله وبردو ماتكلمتش
....
ف الوقت دا دخل هيثم القسم وشافها ف حضن عدي من بعيد مسح بايدة ع وشه وبعدها رفع دماغه لفوق وهو مقهور وغيران المفروض الحضن دا كان ليا انا
قرب منهم شد ايدها العسكري يلا
عادل:'بتوتر بالراحه عليها ايه
رحمه:-خايفه ع عادل بس اسكت يلا ومشيت مع العسكري ومعاها وائل
عادل :-يارب يارب ... الله هيثم
هيثم:-ايوة عملتوا ايه
عادل:-لسه هتتعرض ع النيابه دلوقت انت عرفت ازاي
هيثم:-بصوت مخنوق نسرين قالتلي وماينفعش ماجيش احنا كنا ف يوم أهل وبيبص ع عدي
عادل:-يارب ربنا معاها
....
دخلت رحمه عند وكيل النيابه ومعاها وائل طلب وائل انه عايز يتكلم مع موكلته قبل أي تحقيق معاها وبالفعل قعد معاها وعرف منها كل شئ وفهمها هتقول ايه
جه دورها في الاستجواب
وكيل النيابه:-رحمه انتي متهمه بقتل جمال عارف اخو زوجك المتوفي
رحمه:-انا قتلته دفاعا عن الشرف
وكيل النيابه :-توضيح اكتر احكي ال حصل
رحمه:- رجعت رحمه بالذاكرة ورا يوم الفرح بعد هنيه مادتها شوكولاته
رحمه:-يااااه جت ف وقتها انا بعشقها
هنيه:-خدي ياست هانم
أخدت رحمه وأكلت ومافيش دقيقه وراحت ف النوم ....
رحمه:-فوقت لقيت نفسي ع سرير ولبسه عبايه سودة ومن غير نقاب ول حتي حجاب لما استوعبت ال انا ف وان هنيه الشوكولاته ال ادتهالي فيها حاجه دماغي كانت تقيله جدا وصداع فيها بدأت أصرت دخلوا عليا 3 منهم ال كان مسكني عند عدي وضربه عادل قالي ف تار معاكي انتي فكراني انا رجعت لي الذاكرة من كدا وافتكرت لما دخلوا عليا
1:-مالك ياقطه بتصرخي ليه
رحمه:-انا فين وانتو مين عايزين ايه
3:-ههههههههههههه ول حاجه هنعوز ايه هنوتك بس
رحمه:-تموتوني ليه عملتلكم ايه
2:-الأوامر كدا
رحمه:-أوامر مين خدو ال انتو عايزينوا سيبوني انتو مش عارفين انا مين
1:-ههههههههه لا عارفين الست رحمه سيدة الأعمال الشهريه المنتقبه
رحمه:-بصدمه منتقبه وحطت ايدها ع وشها مافيش نقاب وكمان بشعري
رحمه:-انتو عملتوا ايه حرام عليكم نقابي فين سترتي فين انتو ايه بصوت عالي
1:-اخرصي وصوتك دا مايطلعش تاني انتي هنا مخطوفه وعندنا أوامر أننا نقتلك
رحمه:-أوامر من منين انا مش خايفه منكم بصوت عالي اموت اموت مايهمنيش ولو فكرين اني هترجالكم تبقوا غلطانين
قرب واحد فيهم عليها
..... دانتي قطه حلوة وكمان بتخربش اموت انا ف كدا
رحمه:-بتبعد عنه أبعد عني احسنلك انت ماتعرفش انا مين
......... مين يعني حته موزه عايزة تتاكلي وعروسه النهارد عايزة عريس
رحمه:-بقولك أبعد انا أهون عندي أن اموت ول يحصل ال ف دماغك انا صعيديه ودمي حر وال هيقرب فيكم هقرقشه بسناني بصوت الواثق من نفسه ال مش خايف حتي لو مات
3 .. بس اسكت يلا من هنا الكبير وصل
... هرجع لك تاني يا قطه
رحمه:-يبقي آخر يوم ف عمرك
وخرجوا من عند رحمه
فضلت ع السرير تعيط هي مش عارفه ليه كل دا بيحصل ومين ال مدايهم الأوامر بقتلي انا عملت ايه ايه .....
.........
جه الصبح بس رحمه مانمتش خايفه أن حد يدخل عليها وبتفكر تهرب ازاي الاوضه مافيش فيها ول حتي طاقه نور طاب هتعمل ايه
دخل واحد بصنيه أكل
..... كلي يا اسمك رحمه
رحمه :-وانت مالك
....... ماتزوقيش كدا أجلك الليله هههههههههههه
رحمه:-ياريت اموت اموت انا مش خايفه
ساب الأكل وخرج
وبعدها بشويه جه واحد تاني قومي ياختي ف هدوم عايزة تتغسل اغسليها اعملي بلقمتك لحد مانخلص عليكي
رحمه:-اغسلك وبعدها تموتني دا ايه دا ايه الجبروت دا انتو ناس ماعندكمش دم
....... هههههههههه محنا عارفين قومي وشدها قومها من ع السرير ووداها المطبخ حاولت تعرف دا بيت قديم جدا وشكله متطرف مافيش حد جنبه بصت من شباك المطبخ مافيش حد جوا أشبه بالصحراء غسلت بالفعل الهدوم وبعدها اتوجهت ع المطبخ خبت سكينة صغيره ف كم العبايه ال لبسها
جه شدها تاني تعالي قبل الكبير مايجي ويعرف أن خليتك غسلتي دخلها تاني الاوضه
ايوة سامعه صوت عربيه وبعدها كلام كتير مع بعض مش مفهوم وبعدها العربيه مشيت ودخل واحد من 3 ال قالها هرجع لك
.... هههههههههه مش قولتلك هرجع لك
رحمه:-لو قربت مني هموتك
..... هههههههههه ضحكتيني انتي تموتيني
رحمه:-أبعد عني
......... أبعد ايه انا ماصدقت الكبير يمشي عشان اجي لك
اتفتح الباب ودخل واحد غريب خالص اول مرة اشوفه
... انت يا زفت
بص ..بخضه نعم ...
.... تعالي هنا انا كنت شاكك فيك انا قولت محدش يقرب منها تعالي بصوت جهوري
خرج بالفعل معاه برا
حمدت ربنا رحمه بس لحد امتي وقالها معادك بالليل هيموتوني امتي وفضلت تعيط
آخر الليل ع الفجر
دخل عليها جمال
جمال:وهو شارب وحالته زفت رحمه انتي هنا يا حبيبتي
رحمه:-جمال انت انت ايه انت ال خطفني ول مخطوف زي ول ايه
جمال :-انا اعرف ال خاطفك مين انا شريكه وانا ال جبتلك هنيه وعارف انك بتحبي الشوكولا ته
رحمه:-ايه وعايز ايه ومالك بتطوح ليه كدا انت بتشرب
جمال:-عايز ايه عايزك انا عريسك انا احسن من هيثم وأولي منه بيكيانتي كنتي ف يوم مرات اخويا
رحمه:-انت احسن من هيثم مليون واحد زيك وزي اخوك الله يسامحه مكان ماراح مايجيش ضفر صباع هيثم الصغير
جمال:-وهو بيقرب سيبك بس منه وخليكي معايا انا بحبك وانتي عارفه كدا وبتمناكي وانتي طفله بضفاير وعايزك
رحمه:-أبعد عني انا يعتبر من اهلك وحرام ال بتعمله دا
جمال:-وهو بيقرب لحد ماجاب رحمه ع الحيطه حرام عليكي انتي انتي عروسه وعايزه عريس وانا العريس طفي ناري ال قايدة
رحمه:-أبعد يا جمال أبعد احسنلك انا لحد دلوقت صابره عليك لو حد غيرك كنت قتلته
جمال:بيقرب ماتقدريش انتي بتحبيني وعايزاني زي منا عايزك
رحمه:-مين المجنون ال قالك كدا
جمال:سيبك من مين ال قالي المهم انتي تعالي تعالي بس
رجمه:-أبعد أبعد بصوت عالي اوعي اوعي بقولك اوعي
مافيش فايدة ف جمال ال انقض ع رحمه زي الفريسه خرجت رحمه السكينة ال اخدتها من المطبخ تحسبا لو ضع زي دا بس ماكنتش متوقعة أنها هتيجي ف جمال وغزته ف بطنه بيها مرة واتنين وتلاته لحد مابعد عنها وفلتت من تحت أيده وجريت آخر الاوضه وماسكه السكينة ف ايدها بصوت عالي
انا قولت ال هيقرب مني هقرقشه بسناني مهما كان انا حره ودمي حر ونضيف عمره مايتلوث انا صعيديه انا حره محدش هيفرق معايا لو حتي ع موتي
دخلوا الباقين جري لقوا جمال سايح ف دمه وهي واقفه جنب الباب
..... يخربيتك عملتي ايه
رحمه:-زي منتو شايفين وال هيقرب مني هيكون زيوا
...... انتي موتيه
رحمه:-ف داهيه ال زيوا مش عايزين غير كدا
وبتجري ع الباب مسكها وضربها بالقلام ع وشها لحد ماجابت دم من بؤها وبعدها رماها ع ع السرير جت دماغها ف حافت السرير نزلت دم كتير
........
سكتت رحمه من كتر العياط
ووائل حاطط أيده ع دماغه أن ف كدا
وكيل النيابة :-كملي
رحمه:-أخدت نفس بعدها ماحستش بنفسي غير وانا ف قصر عدي الباقي هم ال يعرفوه مش انا
وكيل النيابة :-تمام عندك أقوال أخري
رحمه:-لا
وكيل النيابة :-خدها ياعسكري برا
اخد العسكري رحمه وطلعها برا فضل وائل متابع التحقيقات وأقوال المتهمين
خرجت رحمه شافت هيثم معاهم برا شكله اتغير ف يومين كبر فجأه مافيش أي ملامح فيه ملامحه باهته ولا ف أي كلام منه وعيونه ال ماكنش بينزلها من ع رحمه دلوقت باصص بعيد ول كأنه يعرفها هي موجوعه واتوجعت كتير من كل ال حواليها بس اكتر حاجه وجعها أنها صانت نفسها لهيثم حتي وهي فاقدة الذاكرة بس هو ..........
عادل:-رحمه طمنيني
رحمه:-ال عايزة ربنا يكون
عدي:-قرب منها واخدها ف حضنه وقف جنبها الحمدلله
هيثم ماشفش غير حضن عدي بس عايز يجيب مسدس يفرغه فيه رجع تاني مع نفسه انا غيران من جوزها طاب ايه دا جوزها يعني هي ليها الحق ف زعلها وعدم رجوعها ليا اني قربت من رانيا انا قربت منها عشان ماتشكش اني شاكك فيها كمان بعد ضغط منها وهم كلهم مرتين ياربي ياربي وبيمسح ع دماغه ال هتتفرتك من كتر الصداع
خرج وائل :-
عادل :-ها الأخبار
وائل :-للأسف ماطمنش
رحمه:-بصدمه ونفس رايح ليه مش دا دفاع عن الشرف
كلهم استغربوا من الكلمه وأولهم هيثم ال ركز ف الكلام
وائل:-رحمه اهدي واسمعي انتي قولتلي الحقيقه باقي العصابه ال شافت الموقف شاهدين غير كدا انه ماعملكش حاجه داخل يتكلم كلام عادي معاكي وبيتقف معاكي ع فلوس وانتي ماوفقتيش روحتي قتلتيه
رحمه:-يعني ايه هم مش هيتحاكموا ع ال عملوه فيا
وائل :-هيتحاكموا يس دي قضيه ودي قضيه القضيه دي ال مبلغه عنك فيها كوثر مرات جمال
رحمه:-حطت ايدها ع دماغها كوثر كوثر تاني يارب يارب
عادل :-مسك أخته اهدي اهدي ربنا كبير
رحمه:-يارب يارب اللهم إني لا أسألك رد القضاء ولكن أسألك اللطف فيه
.....
بالرغم من المحنه ال فيها ماعترضتش ع حكم ربنا ول سبت ول لعنت زي مابنسمع ونشوف فوضت أمرها لله وهي واثقه ومتاكده من عدله
عدي:-يامتر انا بدي أجيب محامي تاني معك
وائل :-وانا مش كفايه يعني هسيب رحمه رحمه قبل ماكون انا محامي ليها اختي وانا افديها برقبتي
عدي:-لم أقصد الإهانة أو التجريح بدي محامي يدعمك
رحمه:-لا المتر كفايه وانا واثقه فيه بس انا عندي سؤال كوثر عرفت ازاي ال حصل لجمال ووصلت للعصابه ازاي وماقدمتش ليه بلاغ من ساعه ال حصل أو ماجتش ليه لعادل وقالته
وائل :-انا من يوم ماشفتكش وانا بقول عليكي دماغ ..فعلا دي أسئلة ومحتاجه رد وردها عند كوثر
رحمه:-ف التوقيت دا ليييييييه بالذات بعد منا ظهرت واتعرفت اني مامتش
وائل:-كدا احنا هنمسك طرف الخيط ....
... $$$$$
كل ال يدخل يقول نفس الكلام ع رحمه
عدي يوم واتنين رحمه أخدت 4 أيام ع ذمة القضيه جابوا كوثر وحققوا معاها ف ال قالته رحمه
قالت اتصال جاني معرفش من منين وااستبعطت عليهم وعملت نفسها ماتعرفش وبينت الغباء بتاعها وأنها ست وحيدة ضعيفه متعرفش حاجه
... $$$$$
من ناحيه تانيه عمل هيثم تحليل تانيه وطلعت فعلا إيجابية والطفل ابنه هيثم مدمر نفسيا من كل ال حصل واتدمر اكتر من حبس رحمه بعد ماعرف أنها قتلت بدافع عن شرفها هيثم الدنيا داقت بيه وكل دا من تحت رأس رانيا
حققوا معاها ع خطف رحمه
حكت ....
انا اتفقت ع خطفها إنما موت كانت فكرة محمد جاني محمد بعد إعلان خطوبتهم وكله عرف واتكلم معايا عرفت منه أنه بيكره رحمه خصوصا أنه كان معجب بيها وهي رفضت تتجوزه اتجوز أختها انتقام منها وعشان الفلوس بس رحمه زكيه كشفته بسرعه مالحقش ياخد لا هو ول المتر ال معاه بعد ما اخدوها من البيوتي سنتر قتلوا هنيه مكانها ولبسوها الفستان وشوهو جثتها بميه نار كانو عارفين ان عادل صعيدي مش هيقبل أن أخته تنكشف ع حد ول يشرحوها ول حتي تحاليل ودا بالفعل ال عمله عادل دفن الجثه وهو مايعرفش إذ كانت هي ول دا ال انا عرفته من واحد من أفراد العصابه لأن محمد كان فاكر أنها هي الماتت مايعرفش انهم خدروها واخدوها معاهم البيت ال كانوا فيه أما جمال وصل ازاي البيت معرفش ووصولها عند عدي ازاي معرفش ...
$$$$$
بعدها حققوا مع كل واحد وحده من أفراد العصابه قالو كل حاجه بس متفقين كلهم أن رحمه موتت جمال مش عشان اتعدا عليها
الرأس الكبيره ال كان محمد موليه الليله كلها بيحكي. ......
كشفنا وشها لقينا ها حلوة جمالشرقي وأغلبية بتوع دول الخليج بيعشقوا كدا وانا اعرف واحد ليه معايا كذا مصلحه حلوة اسمه عدنان كان موصيني ع حاجه زي كدا قولت فرصه وجت قبضت من هنا وكمان من هنا
فهمنا محمد أننا موتناها بس هي معانا وجمال كان معانا بس ماقلش لمحمد أنها عايشه كان بيحبها وفرح أننا ماموتنهاش بعد ما موتت جمال وضربتها وقعت ع حافه السرير نزفت دم كتير احنا قولنا ماتت بالفعل لفينا دماغها لقينها لسه عايشه وبتتنفس روحنا خدرناها جه عدنان واتفقنا وأول ماشافها اتفقنا اتغير احنا طالبين اكتر بس هو ماوفقش قال ممكن تموت عايزين توصل توصل ازاي جاب صندوق كبير زي الكفن كدا وخدرناها لمده 3 أيام ال يشوفها يقول ميته وعدنان له علاقات كتير خلص ورقها ع أساس أنها أخت عدي وهتدفن برا مش ف مصر وخرجت من مصر ميته بس وصلت اسبانيا عايشه وبعد كدا عرفت من عدنان أنها فاقدة الذاكرة قولت احسن حاجه بعدها ...
$$$$
حصل طبعا ال احنا شفاه الحلقات ال فاتت ...
$$$$$$
كل الادله ع رحمه أنها قتلت جمال الشهود حتي سلاح الجريمه وعليه البصمات التهمه ثبتت ع رحمه
رحمه فوضت أمرها لله
عدي بدأ يتعب وتظهر عليه علامات التعب والإرهاق ومش بيسيب رحمه كل يوم عندها
هيثم بيحاول يعمل حاجه بس هيعمل ايه محمد آل معاه السر هربان وكل الادله ضدد رحمه يا تتعدم يافيها مؤبد طاب والحل
الحجه عليه تعبت اكتر بعد غياب ترجع تتحبس
ندا حاسه بالذنب عشان اتغرت ف محمد وهو طلع تعبان وليد معاه كل شويه يكلمها يهدي فيها أنها مالهاش ذنب بس لحد امتي
نسرين نفسها كل حاجه ترجع زي الاول بعد ما فرحت برجوع رحمه خلاص عادل هيرجع لها الدنيا اتقلبت تاني
هند اتصدمت صدمت عمرها ف دعاء بس دعاء بعد التحقيق معاه قالت انهم ضغطو عليها وهددوها وأنها عملت مسلسل هي وهنيه قدام رحمه لأن رحمه قلبها طيب وابيض كان يستحيل هتسيب هنيه تخرج
مهو ال قلبه طيبه دا جزاته
اتحبست كمان دعاء كله هياخد جزاته بس رحمه مش جزاتها كدا مش بعد كل التعب والشقي دا يحصل كدا
رحمه عيونها وجعتها من كتر العياط وحاسه بعدي انه تعبان وبالفعل تعب بالليل واخده عادل للدكتور وعرف عدي بمرضه والدكتور حجزه ف المستشفي حالته متأخرة والكانسر ف آخر مرحله بعد الفحوصات واتصدم من كدا وفكر ف رحمه هي عملت ليه كدا واصرت ليه ع الجواز مع انها بتحب هيثم ودا ال ظاهر وانا ازاي أوافق على كدا اتجوزتني عشان المال ول رد جميل ول شفقه هاد سؤال هي ال اتجاوب عليه ما عندي اجابه له ولو اني اعرف رحمه المال هاد آخر شئ تفكر به من خلال المرحله ال كانت فيها معي
................
اتحددت جلسه واتحكم ع كل واحد فيهم رانيا أخدت مؤبد واتحكم ع محمد آل غايب زيها
رانيا انهارت نفسيا وتعبت جدا حصلها نزيف حاد وبالفعل اتحل هيثم من رباط رانيا
لأن الطفل دا لو جه كان هيتظلم كتير حتي لو رحمه رجعت لهيثم وربته معاه كل ماتشوفه هتفتكر ال عملته أمه فيها أي نعم هي قلبها طيب وابيض ودا طفل مالوش ذنب بس القلب بيشيل
$$$$$$$$$$$$
ف ناحيه تانيه اتحددت جلسه لرحمه كل الشهود والأدلة وكوثر والصحافه والإعلام
رحمه لابسه الأبيض لبس السجن كله حاضر حتي هيثم ال عدي تعبان وف المستشفي والدكتور امرله بكيماوي للدرجه حالته متأخرة
هيثم ف دنيا تانيه كان اسمها رحمه ممكن يتحكم عليها ومايشفهاش تاني
سمع القاضي كل الشهود والأدلة كله بيدين رحمه
رحمه جوة القفص مش بتنطق ول كلمه واحده مافيش غير الدموع ال ف العيون ال العيون تعبت منها مش عايزة تفارقها ليييييييه شايفه كل دا قدامها كانت عايشه ف المنيا مافيش حاجه محدش يعرفها ف عز تعبها جت هنا اتفضحت كل دا
كل دا بيحصلي ليه الناس دي ايه نفسها تصرخ بس حتي لو صرخت محدش هيسمعها خلاص
القاضي خلاص سمع كل الشهود والأدلة معاها وهينطق بالحكم
كل مترقبه القاضي بحكمه
هي ف نظر القاضي مذنبه اخدو حقها انهم حبسوهم بس هي قتلت
خلاص القاضي هينطق
يتفتح باب قاعه المحكمه يدخل واحد بيعرج ماسك عصايه ف ايدة كل ال ف القاعه يبص عليه
عادل مش مصدق نفسه هيثم هو ايوة هو
يقرب من القاضي يقف قدامه كل دا ورحمه ماشفتش مين
القاضي:-انت مين
..... انا جمال ال تاهمين رحمه بقتلي
رحمه سمعت الاسم والصوت قامت وقفت وبصت له ... مسكت حديد القفص .. جمال جمال
جمال:-يبص لرحمه ويعيط يقرب منها
رحمه:-تحسس عليه انت انت مامتش
جمال:-لا مامتش
رحمه:-امال ايه دا
المحكمه كله تتكلم تحصل حاجه هرج القاضي يدق بالبتاعه ال معاه دي مش عارفاها عشان الكل يسكت
بالفعل كله سكت
القاضي:-تعالي هنا واحكي
جمال:- اتفق معايا محمد ع خطف رحمه انا رحمه يوم ماجتها الفيلا وطلبتها للجواز قبل فرحها ع هيثم وهي رفضت دا كله كان ترتيب محمد وهو ال قالي أنها عايز اني حبيت انتقم ملي قلبي بالحقد من ناحيتها مع انها هي ال فيه وعمره ماقسي عليها بعد خطفها قالي اموتها وبعد ماخد ثروتها إديك النص انت واخوك كمال كمال اخويا وافق ع دا اضطريت اني ا أوافق بعد ما خلاص عرفت أنها اتقتلت روحت من غير علم محمد للجماعة ال خطفوها اتفاجات بيها ف المطبخ عندهم بتغسل هدوم هي ماشفتنيش انا شفتها لما اتكلمت معاهم وبانت فرحتي ف عيوني أنها عايشه فهمو اني بحبها شربوني وادوني برشام عشان ادخل عليها افتح لهم سكه تكون جاهزة وسوسوا ف وداني زي الشياطين أنها حقي فدخلت عليها ودا كان مصيري
الجرح سبب ليا اعاقه ف المشي إنما موت لا وبعدها لما فوقت قالولي انهم موتوها وماقلش حاجه من ال حصل لمحمد
القاضي:-ال خلاك تقعد كل دا وانت مختفي
جمال:-من حوالي 10 أيام جه محمد البيت واتكلم معايا ف الموضوع اني ميت واداني فلوس كتير عشان اسكت وتروح كوثر تبلغ عن رحمه انا رفضت بس مراتي دي .. وشاور ع كوثر
بعد ماحصلتلي الإعاقة كرهتني اتفقت مع محمد من ورايا وهي ال أخدت الفلوس منه لانها بتحب الفلوس مش حاجه تاني
القاضي:-وانت عرفت ازاي
جمال:-الأخبار ماليا التلفزيون العقربه دي ع مراته دارت عليا اول مرة نزلت فيها مصر بس بعد ماشفت كدا عرفت وجيت ابرأ رحمه
كوثر :-دا كداب كداب يابيه
القاضي:-انتي ليكي عين تتكلمي خدوها اخدوها
المحكمه كلها اتقلبت رحمه طايره من الفرحه بالرغم من ال عمله جمال بس هو ماكنش ف وعيه سامحته
كدا الحق ظهر
هيثم:-فرحان لفرحها وزعلان ع نفسه هي هتخرج لعدي وانا لمين هرجع تاني لوحدتي هيثم مايعرفش بمرض عدي
وأخيرا رحمه طلعت برائه مهو الحق مهما طال لازم يظهر تاني
اول ماخرجت جري ع عدي ال ف المستشفي وبيحهز عشان الكيماوي
اول ماشافها روحه ردت فيه حضنته ومسحت بايدها ع وشه
رحمه:-ماتخافش انا معاك
عدي:-انتي كنتي تعرفي اني مريض
رحمه:-بصت ف الأرض
عدي:-ارفعي وجهك جاوبي
رحمه:-ايوة
عدي:-وليش ماخبرتيني
ررحمه:-كنت خايفه عليك الدكتور قالي ف مرحله متأخرة دا معناه أن انت تعبان من فتره ومتعرفش واستغربت ازاي واحد ف مركزك دا ومايعرفش بس انا عارفه ومتاكده أن عدنان وعنبر لهم يد
عدي:-رحمه بدي أسألك سؤال بس وحياه حبك لهيثم ال ظاهر ف عيونكم لتجاوبي بصراحه
رحمه:-من غير أي حاجه انا ماقلش غير الصراحه
.....

admin
admin
تعليقات