رواية غرام اولاد الالفي الفصل الثامن بقلم سماء احمد . والتى تندرج تحت تصنيف روايات رومانسية مصرية ، تعد الرواية واحدة من اجمل الروايات رومانسية والتى نالت اعجاب القراء على الموقع ، لـ قراءة احداث رواية غرام اولاد الالفي كاملة بقلم سماء احمد من خلال اللينك السابق ، أو تنزيل رواية غرام اولاد الالفي pdf كاملة من خلال موقعنا .
رواية غرام أولاد الألفي الفصل الثامن
الفصل الثامن
دخل قاسم المنزل تائه ليجدهم يجلسوا (زهرة ملاك كارما آسر قصي كارولين )فذهب وجلس بجانب زهرة
زهرة بهمس : شمسك
قاسم : معدتش شمسي يا زهرة
زهرة : ليه يا قاسم
قاسم : مش عارف
زهرة : يبقي قمر بتحبها
قاسم : مش عارف
زهرة : فكر بقلبك يا قاسم بس حاسب لتخسر اعز حاجة واما تيجي تدور متلقهاش
وضع يده علي وجهه واغمض عينه ليجد صورة قمر وتحولت لضحكت شمس فبعد يده عن وجهه
قصي : قاسم مالك
قاسم : احم مفيش كنت بتكلم مع زهرة بموضوع
ووقف ليتجه لجناحة
زهرة : قاسم
نظر لها فضربت بيدها علي قلبها عدة مرات ثم اشارت علي عقلها وحركت اصبعها علامه الرفض ليومأ هو برأسة وذهب
ملاك : ده معناه اسمع كلام قلبك ومش عقلك
زهرة : شابو ليكي
ملاك : ههههههه
آسر بغيرة : كان بيقولك ايه
ملاك : كركديه هتتجوز امته
كارولين : اسمي كارولين يا لوكل
ملاك : لا اله الا الله انا وجهتلك كلمة يا وليه
كارولين : وليه بيئة خالص
ملاك بهمس : ولولو عليكي ساعة وارتاحوا تك الارف في عدساتك
سمعها آسر وقصي الذين ابتسموا بجانبيه وزهره التي انفجرت ضاحكه
كارولين : في ايه عدسات مين انتي بتحطي عدسات يا ملاك
ملاك : وانتي مالك
دخل آدم لتحمحم وتسكت
آدم : مساء الخير
الكل : مساء النور
كارولين : تعالي يا بيبي
رفع آدم حاجبة بإستنكار وجلس بجانب قصي
كارولين : آدم احنا هنتجوز امته
نزلت كارلا وهي تحمل كتاب وتجمع شعرها بعشوائية كالعادة وترتدي نظارتها الكبيرة
ملاك : العسل وصل
كارلا بابتسامه : انتي عسل
وجلست بجانبها
ملاك : بتعملي ايه
كارلا : بقرأ روايه
ملاك : بتحبي الروايات
كارلا : جدا وبحب الرسم وبصمم كمان وبحب كتب الادباء هيييح دا عالم كارلا الخاص
كارولين : ممله انتي ونضاراتك
نظرت لها كارلا ولم تجب لتجب تلك المسحوبه من لسانها
ملاك وهي تقف : زيك انتي وعدساتك عن اذنكم كلكم الا كركديه باي يا عسل
كارلا : باي يا قلب العسل
وذهب قصي خلفها ايضا
رن فون كارما لتجب وتبتسم بخبث ثم تغلق ونظرت لاختها يالله كم تمنت ان تكون نقيه مثلها ووجدتها تبكي فجأة
كارما بقلق : مالك يا كارلا
قفلت الكتاب وانفجرت باكيه ليقلق الكل ماعدا كارولين
كارما : مالك
كارلا ببكاء : ماتت سابته
كارما بقلق اشد : مين دي
لم تجب فاقترب آدم وجلس بجانبها وبعد يداها ومسح دموعها
آدم بحدة : في ايه
كارلا بشهقات : البطل مات
منع ابتسامته علي مضض وشدها لحضنه يمسد علي ظهرها حتي هدأت ثم بعدها وسألها مره اخري
كارلا : كنت بقرأ روايه البطل عذب البطلة اوي وهي كانت بتحبه ودايما تقوله انها بتحبه بس هو مكنش بيقولها وفي يوم قرر يقولها وراح بس فات الاوان كانت ماتت سابته وماتت قبل ما يقولها بحبك كانت امنيتها تسمعها منه بس مسمعتهاش
كان قاسم ينزل لاسفل بعدما بدل ثيابه ليسمع كارلا وصورة شمس لا تفارقه تذكر ضحكها مزاحها وايضا دموعها وشكلها في الشركه ليذهب مره اخري لجناحه
*****************
في اليوم التالي
في الاسكندريه
نزلت ليل وعيونها متورمه ودخلت للمطبخ لتشرب فوجدته يقف ويفعل قهوة
ليل : صباح الخير
برق : صباح النور..... مالك
ليل : مفيش
ابتسم وشدها وحضنها لتمسك تيشيرته بيداها الاثنان وتبكي
ليل : برق عايزة افضل كده طول عمري اما ببعد بحس بخوف
برق : انا معاكي
ليل : متسبنيش يا برق
قبل جبينها بحب
برق : مستحيل اسيبك يا قلب برق
نظرت له بعدم تصديق فابتسم
ليل : انا بحبك
برق : قولتي ايه
ليل : بقولك بحبك
انحني وقبلها من شفايفها غير عابئ لشئ وهمس قبل ان يقبلها مره اخري
برق : وانا كمان بحبك
سمعوا صوت خطوات فابتعدت عنه
مالك : مالكم في ايه
ليل : احم مفيش
مالك : انا جعان
برق : احم اعملوا حسابكم في حفلة هتحصل الليلة هنا وهدومكم هتوصل
مالك وليل : ماشي
***************
في القاهرة
كانت ملاك تعدل من هيئة حجابها وهو يثبت الجرافه الخاصه به وعندما انتهت التفتت له وعدلتها له
قصي : نفسك في ايه
ملاك : اشوف ميان في اقرب وقت
قصي : ولو خليتك تشوفيها تديني ايه
قبلته من وجنته بعفويه
ملاك : بوسه كل يوم
قصي : عشرين ثانيه بالظبط وهتلاقي ميان داخله من بابا القصر
ملاك : الباب ؟!
قصي : الباب
التفتت واتجهت للباب لتنزل بسرعه وهي خلفها بهدوء
************
في الاسفل
كان الكل يجلس باستثناء قصي وملاك حتي وجدها فتاة تحمل حقيبه ظهر صغيرة تجري شعرها يتجاوز ظهرها اسود وعيون زمرديه
زهرة : الله مين دي جميلة اوي
ميان وهي تنظر للسلم : ماااامي
نظروا للسلم ليجدوا ملاك تجري وتحملها وتدور وكلاهما يضحك نفس الضحكة الجذابة
ميان : وحشتيني اوي يا ملاك
ملاك : عيب يا بت انا مامي
ميان : ههههههه مامي ثغيره
قبلتها من وجنته الطفوليه الممتلئة لتقبلها ميان ايضا فنزل قصي وحمل ميان منها
ميان بغضب طفولي : انت مين واثاي تثمح لنفثك تشتالني هااا
ملاك : هههههههههه تربيتي
ضحكت الفتيات وابتسم الشباب حتي قصي
قصي : انا قصي ابقي بابي
ميان : قثي اااااه عرفتك بابي جوث مامي حبيبي يا بابي
وقبلته من وجنته ثم نظرت لعيونه وفتحت عيونها علي اتساع كالقطه
ميان : عيونك حلوه
ابتسم لتكمل
بس عيوني احلي هههههههه
ملاك : هههههههه بردك تربيتي
قصي بغيظ : فرحانه اوي انها واخده طولة لسانك
ملاك بفخر : طبعا مش بنتي
كارولين : اكيد لوكل ذي مامتها
ميان بغيظ : مين دي
ملاك : طنطك كارولين
ميان بغضب : لو ثمحتي يا طنط كروين متقوليش علي مامي لوكل
ضحك آدم بكل صوته وهو يقف ويحملها
ميان : انت مين
آدم : انا ادم اخو قصي
ميان : عايثة اعرفهم كلهم الا كروين
كارولين بغيظ : اسمي كارولين مش كروين
ميان بخبث طفولي : ماشي يا طنط كروين
ضحك آدم وهو يجلس ووضعها علي قدمه
آدم : دا آسر اخويا الكبير ومراته زهرة وجدنا عاصي وسميره تبقي امنا وكارلا وكارما وقاسم وقمر وعمران وفي اخونا برق واخونا ليث
ميان : كلكم حلوين الا كروين محبتهاش
قصي بهمس : شبه امها
ملاك بتقليد : امها يا لوكل
نظر لها وابتسم لتضحك
كارما : عن اذنكم
عاصي : علي فين يا كارما
كارما : مشوار صغير كده
كارلا : متتأخريش
ذهبت كارما لها وقبلت وجنتها وهي تعدل من نظارتها
كارلا : سيبي نضارتي
كارما : حاضر يا عبقريه سلام
كارلا : سلام
ذهبت وقبلت وجنة ميان
كارما : فرصة سعيدة يا سكره
ميان : انتي ثكره
ابتسمت وذهبت لتنظر خلفها كارلا وتتنهد
كارلا : ربنا يهديكي
التفتت كارما فجأة لجدها
كارما : لو رجعت متجوزة ليث متستغربش تمام انا بقولك
والتفتت وغادرت تحت زهولهم بينما شعرت زهرة بالاشمئزاز ووضعت يداها علي فمها وجرت بإتجاه الحمام
عاصي : مالها زهرة
كارلا : اكيد عندها تعب في معدتها
خرجت بعد وقت لتشم رائحة الطعام الذي وضع وتجري مرة اخري
كارولين بكره : ويمكن حامل
سميره : اه صحيح ليه لا
نظر لهم آسر بصدمه سرعان ما تحولت لبرود وعقلة يعمل حامل لا كيف وهو لم يلمسها منذ حوالي خمسة سنوات
*************
في مكان ما مهجور
دخلت كارما ورأسها لاعلي وفتح لها حارس تلو الاخر حتي وصلت لمكان حيث مقيد احدهم علي كرسي والاخر يقف لتقترب من الواقف فجزبها وقبلها امام ذلك المقيد ثم ابتعد
ليث : وحشتيني مهرك قدامك
كارما : فين المسدس
ونظرت لذلك المقيد لتقترب وتصفعة ثم شدت المسدس وخبطت علي رجله ويده بدون ان يرمش لها جفن
محمود : اااااااه
كارما : كنت عايز تغتصبني يمكن ملحقتش بس قتلت برائتي هعرفك الوقتي عواقب اللي عملته
وخبطته بأرجلها مكان الجرح ليصرخ بقوه
محمود : ااااااااه
وجهت السلاح علي رأسه وضغطت علي الذناد لكنها لم تصيبه ووقع السلاح من يدها بقرب الباب ليشدها لحضنه
كارما بصراخ : سيبني يا ليث اقتلة سبني
ليث : هششش مستحيل اسمح لكارما حبيبتي تلوث ايديها بيه يا حرااااس
جاءوا بعض الحراس
ليث : كل نص ساعة ظبطوه من هنا لتلت ايام وبعدين عالجوه وابعتوه مفهوم
الحراس : حاضر
اخذ كارما وخرج لتستمع لصوت صراخه بقوه اما ليث فقبل جبينها
ليث : يلا هنتجوز
كارما : ماشي
واخذها وذهبوا ليتم اجراءات زواجهم وتصبح كارما زوجته
**************
في قصر الالفي
كانت كارلا تذهب متجهه لغرفتها وجدت آدم يشدها من يداها وذهب بها للدور المخصص له
كارلا : ابيه آدم سيب ايدي
لم يتحدث حتي وصل لجناحه دخل وقفل الباب ثم دفعها لتصير امامه
كارلا : في ايه يا ابيه
آدم : في ايه ايه انتي متغيرة معايا ليه من يوم جواز قصي مش بتكلميني خالص
كارلا : واللهي مش عارف ليه
آدم : لا
نظرت له ثم التفتت واتجهت للباب ليشدها له ويلف يده حولها حتي اصبحت ملتصقه به لتزيد وتيرة تنفسها وتضع يدها علي قلبه الذي سيخرج من بين ضلوعه
كارلا بهمس : آدم ابعد
آدم بنفس الهمس : لا
كارلا : حد هيجي
آدم : ويجوا
كارلا : آدم
آدم : هششش
وانحني قبلها ببطء ليشعروا فجأة بالباب يفتح وتظهر كارولين فتدفعه كارلا
كارولين : الله الله البريئة اللي فيهم واقفه مع شاب عذابي في جناحة وبتبوسه كمان
آدم : اخرسي يا كارولين
كارولين : اخرس دا انا هخلي فضحتك بجلاجل
وتركته ونزلت مسرعه لتبكي كارلا وتلحقها بينما وقف آدم ثابت ومسك يد كارلا
كارلا ببكاء : سيبني يا آدم هتفضحني لازم الحقها
آدم : هششش تعمل اللي تعمله
كارلا : انت مش هامك حاجة انا اللي هتأزي
جذبها آدم لتصطدم به وحاوطها ورفع ذقنها
آدم : انا عايزها تعمل كده
كارلا : ابعد عني كله هيجي علي دماغي انا
آدم بهدوء : تؤ تؤ يلا ننزل الوقتي
كارلا : ابعد
آدم : استني الاول لازم اكمل اللي هيا قطعته
وانحني قبلها مره اخري ببطء
*********************
في الاسفل
نزلت كارولين لتجد عاصي يجلس مع سميرة والفتيات وآسر الا كارما
كارولين : انتوا قاعدين هنا ومش حاسين باللي بيحصل فوق
عاصي : في ايه يا بنتي
كارولين : حفيدتك فوق في جناح حفيدك وكان بيبوسها ويا عالم عملوا ايه كمان
عاصي : اصدك مين
كارولين : كارلا وآدم
عاصي : ايه لا مستحيل
آدم : لا مش مستحيل المأذون جاي في السكة وهتجوز كارلا
كارلا : لا مش هتجوزك
آدم : مش بمزاجك
كارلا ببكاء : ولا بمزاجك
آدم : برة يا كارولين
كارولين بصدمه : ايه
آدم : قولت اطلعي برة
اتجهت لغرفتها وجمعت اغراضها بغضب من العائلة كلها لتخرج وتجد آسر فتركت شنطتها واتجهت له ومسكت قميصه
كارولين : عارفة انك بتحبني تعالي معايا يا آسر انا بحبك انت وانت بتحبني زهرة مع ابنك والعيلة معاها ومع ابنكم اللي حامل فيه انما انا لوحدي
آسر : حامل ؟!
كارولين : ايوه وشها اصفر اسمع كلامي يا آسر وتعالي انت بتحبني
تركها وذهب دون اجابه فحملت شنطتها وذهبت
******************
تم كتب كتاب آدم وكارلا رغما عنها ورغم رفضها الا انه تحكم بها كالعادة وكتب كتابه عليها وامر الخادمه بوضع اغراضها بجناحة وكانت هي تبكي فقط وهو ينظر لها لتصمت لكن تتجدد دموعها
دخل قاسم المنزل تائه ليجدهم يجلسوا (زهرة ملاك كارما آسر قصي كارولين )فذهب وجلس بجانب زهرة
زهرة بهمس : شمسك
قاسم : معدتش شمسي يا زهرة
زهرة : ليه يا قاسم
قاسم : مش عارف
زهرة : يبقي قمر بتحبها
قاسم : مش عارف
زهرة : فكر بقلبك يا قاسم بس حاسب لتخسر اعز حاجة واما تيجي تدور متلقهاش
وضع يده علي وجهه واغمض عينه ليجد صورة قمر وتحولت لضحكت شمس فبعد يده عن وجهه
قصي : قاسم مالك
قاسم : احم مفيش كنت بتكلم مع زهرة بموضوع
ووقف ليتجه لجناحة
زهرة : قاسم
نظر لها فضربت بيدها علي قلبها عدة مرات ثم اشارت علي عقلها وحركت اصبعها علامه الرفض ليومأ هو برأسة وذهب
ملاك : ده معناه اسمع كلام قلبك ومش عقلك
زهرة : شابو ليكي
ملاك : ههههههه
آسر بغيرة : كان بيقولك ايه
ملاك : كركديه هتتجوز امته
كارولين : اسمي كارولين يا لوكل
ملاك : لا اله الا الله انا وجهتلك كلمة يا وليه
كارولين : وليه بيئة خالص
ملاك بهمس : ولولو عليكي ساعة وارتاحوا تك الارف في عدساتك
سمعها آسر وقصي الذين ابتسموا بجانبيه وزهره التي انفجرت ضاحكه
كارولين : في ايه عدسات مين انتي بتحطي عدسات يا ملاك
ملاك : وانتي مالك
دخل آدم لتحمحم وتسكت
آدم : مساء الخير
الكل : مساء النور
كارولين : تعالي يا بيبي
رفع آدم حاجبة بإستنكار وجلس بجانب قصي
كارولين : آدم احنا هنتجوز امته
نزلت كارلا وهي تحمل كتاب وتجمع شعرها بعشوائية كالعادة وترتدي نظارتها الكبيرة
ملاك : العسل وصل
كارلا بابتسامه : انتي عسل
وجلست بجانبها
ملاك : بتعملي ايه
كارلا : بقرأ روايه
ملاك : بتحبي الروايات
كارلا : جدا وبحب الرسم وبصمم كمان وبحب كتب الادباء هيييح دا عالم كارلا الخاص
كارولين : ممله انتي ونضاراتك
نظرت لها كارلا ولم تجب لتجب تلك المسحوبه من لسانها
ملاك وهي تقف : زيك انتي وعدساتك عن اذنكم كلكم الا كركديه باي يا عسل
كارلا : باي يا قلب العسل
وذهب قصي خلفها ايضا
رن فون كارما لتجب وتبتسم بخبث ثم تغلق ونظرت لاختها يالله كم تمنت ان تكون نقيه مثلها ووجدتها تبكي فجأة
كارما بقلق : مالك يا كارلا
قفلت الكتاب وانفجرت باكيه ليقلق الكل ماعدا كارولين
كارما : مالك
كارلا ببكاء : ماتت سابته
كارما بقلق اشد : مين دي
لم تجب فاقترب آدم وجلس بجانبها وبعد يداها ومسح دموعها
آدم بحدة : في ايه
كارلا بشهقات : البطل مات
منع ابتسامته علي مضض وشدها لحضنه يمسد علي ظهرها حتي هدأت ثم بعدها وسألها مره اخري
كارلا : كنت بقرأ روايه البطل عذب البطلة اوي وهي كانت بتحبه ودايما تقوله انها بتحبه بس هو مكنش بيقولها وفي يوم قرر يقولها وراح بس فات الاوان كانت ماتت سابته وماتت قبل ما يقولها بحبك كانت امنيتها تسمعها منه بس مسمعتهاش
كان قاسم ينزل لاسفل بعدما بدل ثيابه ليسمع كارلا وصورة شمس لا تفارقه تذكر ضحكها مزاحها وايضا دموعها وشكلها في الشركه ليذهب مره اخري لجناحه
*****************
في اليوم التالي
في الاسكندريه
نزلت ليل وعيونها متورمه ودخلت للمطبخ لتشرب فوجدته يقف ويفعل قهوة
ليل : صباح الخير
برق : صباح النور..... مالك
ليل : مفيش
ابتسم وشدها وحضنها لتمسك تيشيرته بيداها الاثنان وتبكي
ليل : برق عايزة افضل كده طول عمري اما ببعد بحس بخوف
برق : انا معاكي
ليل : متسبنيش يا برق
قبل جبينها بحب
برق : مستحيل اسيبك يا قلب برق
نظرت له بعدم تصديق فابتسم
ليل : انا بحبك
برق : قولتي ايه
ليل : بقولك بحبك
انحني وقبلها من شفايفها غير عابئ لشئ وهمس قبل ان يقبلها مره اخري
برق : وانا كمان بحبك
سمعوا صوت خطوات فابتعدت عنه
مالك : مالكم في ايه
ليل : احم مفيش
مالك : انا جعان
برق : احم اعملوا حسابكم في حفلة هتحصل الليلة هنا وهدومكم هتوصل
مالك وليل : ماشي
***************
في القاهرة
كانت ملاك تعدل من هيئة حجابها وهو يثبت الجرافه الخاصه به وعندما انتهت التفتت له وعدلتها له
قصي : نفسك في ايه
ملاك : اشوف ميان في اقرب وقت
قصي : ولو خليتك تشوفيها تديني ايه
قبلته من وجنته بعفويه
ملاك : بوسه كل يوم
قصي : عشرين ثانيه بالظبط وهتلاقي ميان داخله من بابا القصر
ملاك : الباب ؟!
قصي : الباب
التفتت واتجهت للباب لتنزل بسرعه وهي خلفها بهدوء
************
في الاسفل
كان الكل يجلس باستثناء قصي وملاك حتي وجدها فتاة تحمل حقيبه ظهر صغيرة تجري شعرها يتجاوز ظهرها اسود وعيون زمرديه
زهرة : الله مين دي جميلة اوي
ميان وهي تنظر للسلم : ماااامي
نظروا للسلم ليجدوا ملاك تجري وتحملها وتدور وكلاهما يضحك نفس الضحكة الجذابة
ميان : وحشتيني اوي يا ملاك
ملاك : عيب يا بت انا مامي
ميان : ههههههه مامي ثغيره
قبلتها من وجنته الطفوليه الممتلئة لتقبلها ميان ايضا فنزل قصي وحمل ميان منها
ميان بغضب طفولي : انت مين واثاي تثمح لنفثك تشتالني هااا
ملاك : هههههههههه تربيتي
ضحكت الفتيات وابتسم الشباب حتي قصي
قصي : انا قصي ابقي بابي
ميان : قثي اااااه عرفتك بابي جوث مامي حبيبي يا بابي
وقبلته من وجنته ثم نظرت لعيونه وفتحت عيونها علي اتساع كالقطه
ميان : عيونك حلوه
ابتسم لتكمل
بس عيوني احلي هههههههه
ملاك : هههههههه بردك تربيتي
قصي بغيظ : فرحانه اوي انها واخده طولة لسانك
ملاك بفخر : طبعا مش بنتي
كارولين : اكيد لوكل ذي مامتها
ميان بغيظ : مين دي
ملاك : طنطك كارولين
ميان بغضب : لو ثمحتي يا طنط كروين متقوليش علي مامي لوكل
ضحك آدم بكل صوته وهو يقف ويحملها
ميان : انت مين
آدم : انا ادم اخو قصي
ميان : عايثة اعرفهم كلهم الا كروين
كارولين بغيظ : اسمي كارولين مش كروين
ميان بخبث طفولي : ماشي يا طنط كروين
ضحك آدم وهو يجلس ووضعها علي قدمه
آدم : دا آسر اخويا الكبير ومراته زهرة وجدنا عاصي وسميره تبقي امنا وكارلا وكارما وقاسم وقمر وعمران وفي اخونا برق واخونا ليث
ميان : كلكم حلوين الا كروين محبتهاش
قصي بهمس : شبه امها
ملاك بتقليد : امها يا لوكل
نظر لها وابتسم لتضحك
كارما : عن اذنكم
عاصي : علي فين يا كارما
كارما : مشوار صغير كده
كارلا : متتأخريش
ذهبت كارما لها وقبلت وجنتها وهي تعدل من نظارتها
كارلا : سيبي نضارتي
كارما : حاضر يا عبقريه سلام
كارلا : سلام
ذهبت وقبلت وجنة ميان
كارما : فرصة سعيدة يا سكره
ميان : انتي ثكره
ابتسمت وذهبت لتنظر خلفها كارلا وتتنهد
كارلا : ربنا يهديكي
التفتت كارما فجأة لجدها
كارما : لو رجعت متجوزة ليث متستغربش تمام انا بقولك
والتفتت وغادرت تحت زهولهم بينما شعرت زهرة بالاشمئزاز ووضعت يداها علي فمها وجرت بإتجاه الحمام
عاصي : مالها زهرة
كارلا : اكيد عندها تعب في معدتها
خرجت بعد وقت لتشم رائحة الطعام الذي وضع وتجري مرة اخري
كارولين بكره : ويمكن حامل
سميره : اه صحيح ليه لا
نظر لهم آسر بصدمه سرعان ما تحولت لبرود وعقلة يعمل حامل لا كيف وهو لم يلمسها منذ حوالي خمسة سنوات
*************
في مكان ما مهجور
دخلت كارما ورأسها لاعلي وفتح لها حارس تلو الاخر حتي وصلت لمكان حيث مقيد احدهم علي كرسي والاخر يقف لتقترب من الواقف فجزبها وقبلها امام ذلك المقيد ثم ابتعد
ليث : وحشتيني مهرك قدامك
كارما : فين المسدس
ونظرت لذلك المقيد لتقترب وتصفعة ثم شدت المسدس وخبطت علي رجله ويده بدون ان يرمش لها جفن
محمود : اااااااه
كارما : كنت عايز تغتصبني يمكن ملحقتش بس قتلت برائتي هعرفك الوقتي عواقب اللي عملته
وخبطته بأرجلها مكان الجرح ليصرخ بقوه
محمود : ااااااااه
وجهت السلاح علي رأسه وضغطت علي الذناد لكنها لم تصيبه ووقع السلاح من يدها بقرب الباب ليشدها لحضنه
كارما بصراخ : سيبني يا ليث اقتلة سبني
ليث : هششش مستحيل اسمح لكارما حبيبتي تلوث ايديها بيه يا حرااااس
جاءوا بعض الحراس
ليث : كل نص ساعة ظبطوه من هنا لتلت ايام وبعدين عالجوه وابعتوه مفهوم
الحراس : حاضر
اخذ كارما وخرج لتستمع لصوت صراخه بقوه اما ليث فقبل جبينها
ليث : يلا هنتجوز
كارما : ماشي
واخذها وذهبوا ليتم اجراءات زواجهم وتصبح كارما زوجته
**************
في قصر الالفي
كانت كارلا تذهب متجهه لغرفتها وجدت آدم يشدها من يداها وذهب بها للدور المخصص له
كارلا : ابيه آدم سيب ايدي
لم يتحدث حتي وصل لجناحه دخل وقفل الباب ثم دفعها لتصير امامه
كارلا : في ايه يا ابيه
آدم : في ايه ايه انتي متغيرة معايا ليه من يوم جواز قصي مش بتكلميني خالص
كارلا : واللهي مش عارف ليه
آدم : لا
نظرت له ثم التفتت واتجهت للباب ليشدها له ويلف يده حولها حتي اصبحت ملتصقه به لتزيد وتيرة تنفسها وتضع يدها علي قلبه الذي سيخرج من بين ضلوعه
كارلا بهمس : آدم ابعد
آدم بنفس الهمس : لا
كارلا : حد هيجي
آدم : ويجوا
كارلا : آدم
آدم : هششش
وانحني قبلها ببطء ليشعروا فجأة بالباب يفتح وتظهر كارولين فتدفعه كارلا
كارولين : الله الله البريئة اللي فيهم واقفه مع شاب عذابي في جناحة وبتبوسه كمان
آدم : اخرسي يا كارولين
كارولين : اخرس دا انا هخلي فضحتك بجلاجل
وتركته ونزلت مسرعه لتبكي كارلا وتلحقها بينما وقف آدم ثابت ومسك يد كارلا
كارلا ببكاء : سيبني يا آدم هتفضحني لازم الحقها
آدم : هششش تعمل اللي تعمله
كارلا : انت مش هامك حاجة انا اللي هتأزي
جذبها آدم لتصطدم به وحاوطها ورفع ذقنها
آدم : انا عايزها تعمل كده
كارلا : ابعد عني كله هيجي علي دماغي انا
آدم بهدوء : تؤ تؤ يلا ننزل الوقتي
كارلا : ابعد
آدم : استني الاول لازم اكمل اللي هيا قطعته
وانحني قبلها مره اخري ببطء
*********************
في الاسفل
نزلت كارولين لتجد عاصي يجلس مع سميرة والفتيات وآسر الا كارما
كارولين : انتوا قاعدين هنا ومش حاسين باللي بيحصل فوق
عاصي : في ايه يا بنتي
كارولين : حفيدتك فوق في جناح حفيدك وكان بيبوسها ويا عالم عملوا ايه كمان
عاصي : اصدك مين
كارولين : كارلا وآدم
عاصي : ايه لا مستحيل
آدم : لا مش مستحيل المأذون جاي في السكة وهتجوز كارلا
كارلا : لا مش هتجوزك
آدم : مش بمزاجك
كارلا ببكاء : ولا بمزاجك
آدم : برة يا كارولين
كارولين بصدمه : ايه
آدم : قولت اطلعي برة
اتجهت لغرفتها وجمعت اغراضها بغضب من العائلة كلها لتخرج وتجد آسر فتركت شنطتها واتجهت له ومسكت قميصه
كارولين : عارفة انك بتحبني تعالي معايا يا آسر انا بحبك انت وانت بتحبني زهرة مع ابنك والعيلة معاها ومع ابنكم اللي حامل فيه انما انا لوحدي
آسر : حامل ؟!
كارولين : ايوه وشها اصفر اسمع كلامي يا آسر وتعالي انت بتحبني
تركها وذهب دون اجابه فحملت شنطتها وذهبت
******************
تم كتب كتاب آدم وكارلا رغما عنها ورغم رفضها الا انه تحكم بها كالعادة وكتب كتابه عليها وامر الخادمه بوضع اغراضها بجناحة وكانت هي تبكي فقط وهو ينظر لها لتصمت لكن تتجدد دموعها
الاكثر قراءة هذا الشهر :
موعد البارت الجديد الساعة ( 4 م ) يوميا ان شاء الله
هنا تنتهى احداث رواية غرام اولاد الالفي الفصل الثامن ، يمكنكم اكمال باقى احداث رواية غرام اولاد الالفي الفصل التاسع أوقراءة المزيد من الروايات المكتملة فى قسم روايات كاملة .
نأمل أن تكونوا قد استمتعتم بـ رواية غرام اولاد الالفي ، والى اللقاء فى حلقة قادمة بإذن الله ، لمزيد من الروايات يمكنكم متابعتنا على الموقع أو فيس بوك ، كما يمكنكم طلب رواياتكم المفضلة وسنقوم بوضعها كاملة على الموقع .