رواية غرام اولاد الالفي الفصل السادس 6 من روايات سماء احمد

 رواية غرام اولاد الالفي الفصل الرابع بقلم سماء احمد . والتى تندرج تحت تصنيف روايات رومانسية مصرية ، تعد الرواية  واحدة من اجمل الروايات رومانسية  والتى نالت اعجاب القراء على الموقع ، لـ قراءة احداث رواية غرام اولاد الالفي كاملة بقلم سماء احمد من خلال اللينك السابق ، أو تنزيل رواية غرام اولاد الالفي pdf كاملة  من خلال موقعنا .


رواية غرام اولاد الالفي الفصل 6 من روايات سماء احمد



رواية غرام أولاد الألفي الفصل السادس


الفصل السادس

تململت زهرة في مكانها لتفتح عيناها ببطء وتمسك نفسها لتقف فشعرت بالباب يفتح ودخل آسر ويبدو عليه السكر وحين رأها تذكر كلام جده فاقترب منها ببطء ليخبط بكاميرا خاصه بها وتبدأ بالتصوير لتعود للخلف حتي خبطت بالسرير لتقع وهو فوقها
زهرة : آسر ابعد
آسر بسكر : عايزين يجوزوكي غيري عايزين يدوكي لغيري ميعرفوش ان من يوم جوازنا وانتي ملكي ليا لوحدي بتاعتي سامعه
زهرة : آسر انت سكران...... آسر ابعد
آسر : ابعد ابعد ايه يا زهرة لا مش هبعد انتي ليا مش هسيبك
زهرة ببكاء : آسر
صفعها بقوه ثم مسك فكها
آسر بصراخ : زهرة انتي بتاعتي مش كده زهرة مش بتردي هثبتلك انتي بتاعتي
واقترب قبلها بعنف ثم شق فستانها لاخره
زهرة بصراخ وهي تدفعه : لا يا آسر بالله عليك متكرهنيش فيك آآآآآآسر لاااااا عاااااا
اما هو لم يسمع صراخها كل ما بأذنه حديث جده ليشرع بالاعتداء عليها اجل اغتصابها بطريقه بشعه واسنانه تغرس بجلدها وشفاها وهي تصرخ وتتنجد بأحد لكن..... الجدار عازل للصوت وعندما انتهي دفعها للأرض كأنه قمامه فأغمضت عيناها بألم ودموعها تنزل
زهرة : لو قام وعرف اللي حصل هيكره نفسه لا مستحيل آسر وعارفاه وتحاملت علي نفسها وقفت ولكنها وقعت مره اخري تصرخ بألم
زهرة : ااااه ياااارب زهرة قومي عشان آسر
وتحاملت ووقفت لتقع مره اخري وتصرخ اقوي
زهرة : عشان آسر يا زهرة اااااه
ووقفت هذه المره وهي تتأوه بألم ثم دخلت الحمام اخذت شاور وارتدت بلوزه كت رفيع وهوت شورت ووقفت امام المرآة لتتأمل كدمات جسمها وجروحها التي اوقفت نزيفهم وتتساقط دموعها اتجهت لآسر ومسكت فوطه مبتله ومسحت جسمه من دمائها وساعدته بإرتداء ملابس للنوم وهي تضعه علي كرسي وكان يضغط علي جسمها لتتأوه الما ثم اتجهت للملائه واخذتها ووضعت اخري نظيفة ورتبت السرير ثم اوقفته بصعوبه لجسمه الرياضي وجسمها الصغير بالنسبه له ووضعته علي السرير واتجهت من الجهه الاخري جلست بجانبه وانحنت قبلته من شفايفه برقه وهي تبكي
زهرة : نفسي اكرهك يا آسر او علي الاقل ابطل احبك عارف كنت بتمني تحبني الوقتي بتمني تسبني يا آسر وهقولك انك في يوم هتقوم ومش هتلقيني ومش هرجعلك خالص
وقفت من جانبه وجلست امام المرآة تضع كريم علي جروحها ثم وضعت ملابسه وملابسها والملائه بدولاب خاص بروسماتها وقفلت عليه ثم وضعت المفتاح اعلي خزانه ودخلت بدلت ثيابها لبيجامه واسعه جدا بكم حتي لا يؤلمها جسمها او تتلقي ضرب في الصباح ودخلت للتراس جلست علي كرسي تضم ارجلها لصدرها

*******************

في الاسكندريه
كانت تقف امام المرآة تعدل ثيابها
ليل : يوووه مش عارفه هو مصر اروح معاه ليه تمارا روحتي فين تماراااااا
تمارا : ايه
ليل : مالك بقالك كم يوم مش مظبوطه
تمارا بتوتر : مفيش كنتي بتقولي ايه
ليل : بقولك مالك مصر اروح معاه حفلة لصاحب الشركة اللي شغال فيها مش عارفة ليه
تمارا بمرح : يا بختك حد يطول يروح حفلة لجمال الغرباوي دا شاب مز وآخر حاجة
ليل : اللي في القلب في القلب يا بنتي
تمارا بألم : اصدك مالك
نظرت لها ثم امامها وجاءت في بالها صورة برق ثم خرجت لتذهب مع مالك للحفلة

************

في مكان الحفلة
دخل برق بقوته المعهودة
جمال : اهلا برق الالفي بنفسه
برق : اممم برق الالفي يا جمال
جمال : اتفض......
قاطع كلامه دخول فتاة رائعة لينظر لها جمال بإعجاب صارخ فالتفت برق ليجدها ليل جز علي اسنانه
مالك : اهلا جمال بيه
جمال : مش تعرفنا يا مالك
برق مقاطعا : اعرفك انا يا جمال
علم مالك ان شئ ما حدث
جمال : وانت تعرفها
برق وهو يشد يد ليل : ايوه دي ليل خطيبتي
جمال : ازاي يعني مش خطيبة مالك وبعدين مالك معندوش اخوات
مالك : احم اصله دي اخت خطيبتي
جمال بأعين ضيقه : فين خطيبتك
مالك : زمانها جايه اصل فستانها اتشد هتغيرة وتيجي في تاكسي
جمال : هنشوف اتفضلوا
وتركهم جمال وذهب
برق : يخربيتك ايه اللي جاب دي
ليل : انت اتكلم عدل احسنلك
برق : مش وقتك
مالك : ايه اللي حصل
برق : هقولك بعدين المهم رن علي ليان وقولها تيجي وتمثل انها خطيبتك احسن نروح في دوكة واولنا العيلة دي
ليل بعصبيه : احترم نفسك
برق : اسكتي احسنلك
مالك : بسسس انتوا الاتنين ليل مثلي انك خطيبة برق وانتي ساكته
وبالفعل رن علي والدة ليان لتجعلها تجهز نفسها وتأتي اما برق كان يقف ويحاول الابتسام وهو مع تلك ليل دخلت ليان لتجدهم فذهبت بإتجاههم ومسك مالك يدها
ليان بحدة : مالك
ليل : ليان اسكتي ومثلي انك خطيبة مالك وانا خطيبة ده
برق بعصبيه : ماله ده يا ست ليل
اتي جمال لهم
جمال بإعجاب واضح : ممكن يا برق بيه ارقص مع الانسه
برق بحده : لا انا هرقص معاها
جمال : مجرد رقصه
برق : بغير عليها يا جمال وانت عارف غيرة برق الالفي.... يلا يا حبيبتي
دق قلبها بعنف اثر الكلمه اما برق فهمس في اذن مالك
برق : هروح ارقص وانت كمان اعمل زينا بعدين هختفي انا والغبيه دي وقابلونا علي اقرب مقهي من جهة الشمال
مالك بضحك : ماشي
وبالفعل ذهبوا للرقص وفجأة بحث عنهم جمال لم يجدهم وذهب مالك وليان ليجدوهم يتعاركوا كالعادة
ليل : هزعلك يا مستفز انت
برق : ولا تقدري يا عيلة
ليل : عااااا بارد
سمعوا ضحكات مالك وليان وصمتوا
برق : الغبيه دي تخلي بالك منها جمال عينه منها سلام
وذهب ليضحك مالك وتضرب ليل ارجلها بالارض

***************

في القاهرة
في صباح يوم جديد
استيقظ آسر من النوم رأسه يؤلمه لا يتذكر شئ مما حدث البارحة سوا ضربه لزهرة وحديث جده وذهابه لنايت كلاب وشرب كثيرا لا يتذكر ما حدث بعده او كيف بدل ثيابه بحث عن زهرة لم يجدها فوقف واتجه للحمام ليلمح بابا التراس مفتوح فذهب ليقفله وجدها تجلس علي كرسي ذهب لها وجدها مستيقظه شارده وعلامات علي وجهها من يده وجروح بجانب شفاها واماكن اخري بوجهها اصبحت زهرة ذابله بسببه
آسر : زهرة
سمعت صوته ونظرت له
زهرة بضعف : نعم
الم شديد حدث بقلبة يريد الصراخ حين سمع صوتها اراد ان يتحدث لكن لم تخرج الكلمات تركها وذهب لتعد للشرود مره اخري

***************

في الاسفل
نزل الكل علي الفطار ماعدا زهرة وملاك التي نزلت للتو ونظرت لقصي بغيظ انه نزل من دونها
ملاك : صباح السكر
الكل : صباح النور
نظرت لهم كلهم كأنها تبحث عن احد
ملاك : في تلاته نقصين حبيبك انتي واشارت لكارما والعسوله اوي بس مش عارفه اسمها بس هي جميلة اوي ورقيقه وشعرها طويل بني وعيونها عسلي
كارلا : زهرة
ملاك : مش عارفه بس هي مرات الاول
واشارت لآسر
كارلا : اسمها زهرة
ملاك : ايوه وبنوته عسوله اسمها شمس هي فين
كارلا : دي سكرتيرة ابيه قاسم ومش قاعده هنا
ملاك : يا خسارة مين دي
اشارت علي كارولين
كارلا : دي كارولين خطيبه ابيه آدم
ملاك : شكلك خبيث يا كايروسين اهو انا مرتحتلكيش اكتر من الوليه دي
واشارت علي سميره فنظروا لها بزهول بينما ضحك عاصي بكل صوته ومسح قصي علي وجهه بعنف من لسانها اللاذع
سميرة : شكلك مصبيه
ملاك : كبيره وحياتك يلا انا جعانه مش هتأكلوني
كارلا : هههههه تعالي جنبي انا حبيتك
ملاك : اشطاا
وذهبت بإتجاه عمران حملته وقبلت وجنته
ملاك : عامل ايه يا بطل
عمران بحزن : تمام
ملاك : عيونك حلوه
عمران : عالف
ملاك : بس عيوني احلي
ضحك الفتيات وعاصي وجلست هي وهو علي قدمها
ملاك : قولي زعلان ليه
عمران : مامي تعبانه ومث عالف ادخلها لانها بتلتاح
بدأت تطعمه تحت نظر الكل فهم يعرفوا انه لا يأكل الا من يد زهرة
ملاك : لا المفروض منزعلش المفروض ندعيلها تقوم بسرعه ماشي
عمران : ماثي يا ثكل
ملاك : هههههه هبقي اعرفك علي ميان بتتكلم زيك بتقول السين ثاء
عمران : ماثي
ملاك : قولتلي بقي بتحب تاكل ايه الزيتون المدبوح ولا المقتول
عمران بزهول : ازاي ده
مسكت زيتون مقطع
ملاك : ده مدبوح
ومسكت زيتونه سليمه وقطعته بالطول
ملاك : ده مقتول
ضحك عمران فقبلته من وجنته بقوة وهي تطعمه لتنظر لها سميره برضا
وقف قاسم ليذهب فذهبت قمر خلفه ونادت عليه قبل دخوله للسيارة
قاسم ببرود : عايزة ايه
قمر برقه : ممكن تجبلي شكولاته
قاسم : افندم
قمر : عشان خاطري بليييز
قاسم : ماشي
اقتربت وقبلته من وجنته برقه فدفعها وذهب
قمر : ماشي يا شمس يانا يا انتي

******************

في الشركه
كانت شمس تجلس علي مكتبها تنتظره ستريه كيف يذهب وهي نائمه دخل عليها ونظر لها
قاسم : صباح الخير
شمس : صباح النور قاسم بيه ثواني والقهوة تكون عند حضرتك
جز علي اسنانه واقترب حاوطها بيده
قاسم : قاسم بيه
شمس : ايوه قاسم بيه يا قاسم بيه
انحني وقبلها ثم ابتعد
قاسم : دي عشان قاسم بيه
وانحني قبلها مره اخري
قاسم : ودي صباح الخير
وابتعد وهو يغمز لها ليزيد غيظها فذهبت خلفه ودخلت ليقفل هو الباب فكان ينتظرها اما هي فاتجهت له تدفعه من صدرة بدموع تنزل
شمس : جاي تتكلم ولا كأن حاجة حصلت قومت وانا نايمه ومشيت كأني واحده رخيصه جاي تقضي معاها ليلة عارف ايه شعوري اما قومت وانا عارفه انك رايحلها ولمين قمر قمر اللي مبطقنيش واخدت صقر صدقتها فرصه والوقتي هتاخدك مني يمكن صقر متأثرتش اوي بس انت هموت فيها وانت ولا هنا عارف شعوري اما اقولك بحبك وانت متردش عارف شعوري وانا نايمه وعارفه انك نايم معاه في نفس الجناح ويا عالم نفس السرير بس انت ولا هنا
لتتوقف وتفتح الباب وتذهب جريا لسيارتها اما هو نظر خلفها
وذهب خلفها ليجدها تمشي بسيارتها فذهب خلفها بسيارته ووقف ليجدها تجلس علي النيل جلس بجانبها
قاسم : انا.......
شمس : سيبني يا قاسم اديني فرصه اقعد اراجع نفسي
قاسم : بس......
شمس : عشان خاطري يا قاسم
وقف واتجه لسيارته عاد للقصر وتركها
شمس لنفسها : انت في حياتك ما حبتني يا قاسم اللي نحيتي دا لو حب يبقي حب امتلاك مش اكتر والدليل اني لو سبتك هتدور ع البديل وساعتها تبقي مش تستحق حبي ملعون ابو الحب اللي يقل من الكرامه للدرجه دي
واكملت بصوت مسموع : لو رحمتلها يا قاسم اعرف انك خسرت شمس بلا راجعه

*********************

في قصر الالفي
عاد قاسم واتجه لجناحه ليجدها ترقص بإغراء ولا تري احد وتتمايل علي اغنيه شعبيه لينظر لها بصدمه ثم شدها ليجدها تضحك بشدة فرفع ذقنها وتاه بملامحها البريئة ليقترب وهي ابتلعت ريقها استعداد لتقبيله لها وهو كذلك لكنه رأي صورة شمس تبكي فابتعد ودفعها
قاسم بحده : احم ابقي اقفلي الباب اما ترقصي مفهوم
قمر : حاضر جبتلي شكولاته
قاسم : لا نسيت
قمر بطفوليه : ليه يووه
نظر لها وابتسم واتجه للحمام

******************

كانت كارولين تجلس وتبرد اظافرها بملل تنظر لملاك وكارلا وعمران الذين يلعبوا بالكوره
ملاك : هيييه وكسبت وكسبت
كارلا : يوووه
ملاك : متزعلوش هغني ليكم يلا قولي معايا عااايم في بحر الغدر شط النداله مليان في قلوب مليها شر والبر ماله امان يجي الخسيس ههههههه
شد عمران فستانها فضحكت
عمران : يعني ايه خثيث
ملاك : هههههههههههههههه اما تكبر هتعرف
كارلا : لا بجد غني اغاني حلوه بلاش دي
ملاك : ماشي اسمعي دي احم احم اغلي غالي متشفوش الا لو محتاج اليك يرجع يبيعك بالقروش للعدو قصاد عينك من خيانته فين تروح قلبك انت نزيف وروح قلبه دا مجرد جهاز ملعون ابو الناس العزاز
شعرت بتصفيق حولها لتجد قصي وعاصي وسميرة وكارما وآدم وآسر وقاسم وقمر الذين نزلوا
ملاك : يا نهار اسوح انتوا طلعتوا منين
عاصي : ههههههه بجد انتي مصيبه
سميره : انا قولت كده من الاول
ملاك : انتي يا وليه يا قرشانه متكلمنيش
كارلا : ملاك كده عيب
ملاك : محدش يعرف هي عملت ايه بس وربي منا ناسيه اللي عملتيه ولا قلبي هيصفالك
سميرة : كان لازم اعمل كده
ضحكت بسخريه
ملاك : عن اذنكم
وذهبت لغرفتها

************

دخل آسر جناحه وبحث عنها لم يجدها دخل للتراس ليجدها كما تركها شاردة نظر لها لوقت ثم اتجه للحمام واخذ شاور خرج ونام لم يأكل حتي الصباح

***********

في جناح قصي
دخل ليجد ملاك جالسه حزينه فجلس امامها علي المنضده
قصي : عايزاني اجبلك حقك قولي
ملاك : لا بس كل اما افكر اني كان ممكن اخسرها اتهبل
قصي : ع فكره كان مجرد تهديد سميره مش كده صدقيني
ملاك : هحاول اتقبلها بس ربنا يهديلي لساني
قصي : اي خفي بقي وامسكي لسانك
ملاك : هههههه حاضر
قصي : ملاك هو صحيح انتي مش بتعيطي
ملاك : ايوه
قصي : ازاي دا انتي بت
ملاك : هيجي يوم وهعيط ومحدش هيوقفني
قصي : انا هوقفك
ملاك : ههههههه لا مش هتقدر
قصي : يلا انا جعت
ملاك : يلا




موعد البارت الجديد الساعة ( 4 م ) يوميا ان شاء الله 

هنا تنتهى احداث رواية غرام اولاد الالفي الفصل السادس ، يمكنكم اكمال باقى احداث رواية غرام اولاد الالفي الفصل السابع  أوقراءة المزيد من الروايات المكتملة فى قسم روايات كاملة .

نأمل أن تكونوا قد استمتعتم بـ رواية غرام اولاد الالفي ، والى اللقاء فى حلقة قادمة بإذن الله ، لمزيد من الروايات يمكنكم متابعتنا على الموقع أو فيس بوك ، كما يمكنكم طلب رواياتكم المفضلة وسنقوم بوضعها كاملة على الموقع .
admin
admin
تعليقات