رواية غرام اولاد الالفي الفصل الخامس عشر بقلم سماء احمد . والتى تندرج تحت تصنيف روايات رومانسية مصرية ، تعد الرواية واحدة من اجمل الروايات رومانسية والتى نالت اعجاب القراء على الموقع ، لـ قراءة احداث رواية غرام اولاد الالفي كاملة بقلم سماء احمد من خلال اللينك السابق ، أو تنزيل رواية غرام اولاد الالفي pdf كاملة من خلال موقعنا .
رواية غرام أولاد الألفي الفصل الخامس عشر
الفصل الخامس عشر
في صباح يوم جديد
اجتمع الكل علي الفطار واخبر عاصي صقر ان الخطوبه ستتم بالقصر
عاصي : برق قررت هتفضل خالص
برق : لا هرجع إسكندريه لقضيه بحاول فيها وراها من شهور واما نجحت الحيوان طلع
قصي : متخليك يابني ومسكها لحد تاني
برق : القضيه تخص جمال الغرباوي
قصي بجديه : هقولهم يجهزوا شنطتك
نظروا له الفتيات ولبعضهم ثم ضحكوا ثم نظروا للشباب الذين ينظروا لهم بجديه فصمتوا ليضحك عاصي
بعد وقت انتهوا من الطعام ووقفوا ذهب قصي وملاك لتأتي الخادمه
الخادمه : برق بيه في واحدة عايزة تشوفك
آدم : واحده ولبرق
الخادمه : ايوه
برق : قوليلها تدخل
دخلت فتاة بوجه شاحب عليه آثار دموع متجمده ترتدي دريس اسود وتترك العنان لشعرها الغجري القصير فكور يده بقوة اجل يعرفها
برق ببرود : انتي مين وعايزة ايه
الفتاة : عايزاك تدمر جمال الغرباوي
برق : ليه
الفتاه : دمرلي حياتي وعايزة ادمره
برق بكذب : انتي مين وايه ضمني انك مش تابعه
فتحت يدها ليروا قلادة
الفتاة : انا مش تابعه ودا الدليل وانا ليل
برق بألم : ليل
ليل : ايوه ومستعده لاي حاجة بس اديني الامان لاهلي
برق : متقلقيش يا......ليل.....يا بسمه بسمه
بسمه الخادمه : نعم يا برق بيه
برق ببرود : جهزي اوضه للأنسه ليل
بسمه : حاضر
برق : تعالي يا ليل
كان يشعر بشعور لذيذ كالسابق عند نطق اسمه لا يعرف لما يشعر انه نغمه جميلة
ذهبت باتجاهه بضع خطوات لتخر قواها وتقع فالتقطها بيده نظر لوجهها يالله كم اشتاق لها
**************
في الجامعه
وصل قصي وملاك للجامعة ودخلت محاضراتها الاولي لتجده من دخل
قصي : طبعا دي مش محاضرتي بس انا طلبت من دكتور احمد اخدها ودا هيبقي امتحان مفاجئ
ليفزع الكل وحتي هي فبسببه لم تذاكر البارحة محاضرته ماذا ستفعل
دخل دكتورين معه ليبدأ توزيع الورق فنظرت له بحزن ومسكت الورقه ثم رفعت نظرها له فغمز لها
ملاك لنفسها : معملش علي المحاضره اللي فاتت عشاني
وبدأت تجاوب علي الاسئلة ببساطه فهي تعشق مادته وجدته يمشي من جنبها ونظر لورقتها بابتسامه جانبيه ثم اكمل مرور لتسمع كلام من البنت التي امامها
البنت : يا لهوي هيغمي عليا من برفانه دا حلو في كل حاجة
جزت علي اسنانها بغيظ واكملت الامتحان ثم سلمت وجاءت لتخرج مسك يدها ليشبك اصابعه بأصابعها فطرق قلبها بعنف
قصي : ملاكي اسبقيني علي المكتب
نظرت له واومأت فتركها ثم مسك معصمها وقبل باطن يدها ثم تركها لتذهب لمكتبه تحت نظرات الكره والغيرة
*************
في قصر الالفي
كانت قمر تمشي بالممر لتلمح قاسم وهو يتجه لغرفه شمس ويدخل والشر يتطاير من عينه
قمر : اهبل ميعرفش انها رغم تمثيلها بتعشقه
وخبطت جبهتها وهي تبتسم
قمر : وانا كمان هبلة فكرت انه ممكن يكون بيحبني يلا النصيب
عند شمس
كانت تقف علي الشباك غير متنبهه تجمع شعرها بعشوائية لتشم رائحة برفانة فالتفتت تلقائي
شمس ببرود : بتعمل ايه هنا
قاسم بنفس البرود : بتعانديني ليه
شمس : مبعاندش حد
قاسم : امممم بجد..... الخطوبه ذي الشاطرة تفسخيها
شمس : مش بمزاجك
قاسم : متفكريش مجرد تفكير انك ممكن تتجوزيه الخطوبه دي هتم بمزاجي
شمس : بمزاجي انا ومش هتقدر تلغيها
قاسم : لا اقدر
شمس بتحدي : متقدرش
اقترب ببطء لتتراجع للخلف حتي التصقت بالحائط ووضع يداه حولها ساندهم علي الحائط
قاسم بابتسامه جانبيه : مقدرش
شمس : ايوة
قاسم : قولي والله
ابتعلت ريقها ليضحك ثم رفعها بين يداه يحضنها
شمس بغيظ : عاااا نزلني يا بارد
عاد للخلف ليستلقي علي السرير ثم بعد الشئ الذي يمسك شعرها لينسدل
قاسم : قولتلك الف مره بعشق شعرك متلمهوش
شمس بعند : عشان بتعشقه انا بكرهه وهلمه ع طول
ابتسم وهو يقربها يقبلها فخبطتة علي صدرة ليبتعد وبعد وقت ابتعد
قاسم : بعشقك يا شمس
وضعت رأسها بين ثنايا عنقه ليشعر بدموعها
شمس : عارف وجعي اما اشوفك بتروحلها واما تبعد عني واما اسمعه بتكلمها بحب واما اسمعك بتقولها بحبك حتي البلورة كسرتها يا قاسم دمرتني قتلتني
نزلت دموعه تلقائي ووضع يده بشعرها يجذبها للخلف فرأت دموعه وقربها يقبلها فبادلته لتمتزج دموعهم ثم ابتعدت ليقبل وجنتاها وجبينها وعيونها ثم عاد لشفايفها لتضع يدها بالمنتصف وتبكي مثلة
شمس ببكاء : امشي يا قاسم عشان خاطري امشي
وبعدت عنه ليقف ويذهب اما هي فجلست علي الارض تبكي
عند قاسم
نزل مسرع ودموعه علي وجهه ليجد قمر بالطريق لم يعيرها انتباه ونزل وجد الكل يجلس لم يعيرهم انتباه
ليث : قاسم
لم يجب ذهب وهم لمحوا دموعه
آسر : زهرة كارلا كارما روحوا لشمس
الفتيات : حاضر
*******************
في الجامعة
كانت تجلس علي المكتب ويدها علي قلبها تهدئة حتي دخل هو فنزلت من علي المكتب
ملاك : نعم
قصي : آسف ع اللي قولته امبارح
ملاك : مفيش مشكله عن اذنك
قصي وهو يمسك يدها : انا مبعتذرش لحد يا ملاك
ملاك بسخريه : ايه ده بجد
مسح علي وجهه ليهدأ ثم تحدث
قصي : ملاك ان كان الماضي عشقي فانتي حياتي عايز نكمل جوازنا ونجيب اخوات لميان يمكن قولت في الاول ميان بس الوقتي عايز غيرها عايز اكمل حياتي طبيعيه معاكي
ملاك : قصي متحاولش تعتذر بالطريقة دي
قصي : ملاك انا بتكلم بجد
رفعت عيونها له لتجد الصدق فتخجل ابتسم هو فهذا الفرق بين ملاك ومليكة ملاك خجوله مليكة جريئة فوضعت عيناها بالارض
ملاك : احم م.موافقه
رفع ذقنها واقترب قبلها لتدفعه وتجري للخارج فضحك
************
في قصر الالفي
دخل برق لغرفة ليل وجلس بجانبها
برق : جمال جاي القاهرة عرف انك هنا انتي هتتجوزيني
ليل : مستحيل لا
برق : مفيش حل تاني يا ليل
ليل : لا انا مخطوبه لمالك وبحبه
برق بعصبيه : مجرد جواز شكلي هو انا هغتصبك انا ممكن اخلص منه الحق عليا عايز انقذ حياتك انتي وعيلتك انا غلطان
ووقف لكنه مسكت يده
ليل : برق
برق : نعم
ليل : انا فكراك وموافقه بس هتجوز مالك في الآخر
جلس امامها
برق : يعني فاكرة
ليل : ايوه يا برق بس اهلي فوق كل حاجة حتي حبنا
شد شعرها بعنف وقربها
برق بعصبيه : اهلك يا ليل بردك اهلك وانا ايه
نزلت دموعها فتركها
برق : كتب كتابنا بعد شويه
ليل : الاول اوعدني انك هتطلقني وقت اما اقولك
برق بجمود : اوعدك
ووقف مره اخري
ليل ببكاء : اسفه
تركها ولم يعيرها انتباه ليزيد بكائها
******************
في المساء
في جناح قصي
ملاك وهي تعدل حجابها : لا هقوله مش جاهزه انا خايفه لا مستحيل ومين قصي لا يعني لا
كان يقف خلفها ويضحك بخفوت ثم تحدث بجديه
قصي : ملاك تعالي اعملي واختاري ليا جرفته
التفتت له وابتسمت ثم ذهبت وعدلت لياقته ثم فتحت له اول زرين وقبلته من وجنته
ملاك : كده احلي
ثم مسكت لياقته فجأه
ملاك بغيرة : عارف لو بصيت لواحده هعمل فيك ايه
ضحك وهو يحاوط خصرها
قصي : معايا اللي مكفيني
ملاك بابتسامه : يلا
وتأبطت يده لينزلوا سويا
*****************
في غرفة ليل
ارتدت الفستان الذي ارسله لها برق بعدما تم كتب كتابهم لتجده يطرق الباب ثم دخل
برق : الوقتي هتظهري علي اساس مراتي واي جمال عين خدامه هنا تراقبنا عشان كده هتتنقلي جناحي
ليل بتنهيد : ماشي
برق : يلا
ليل : استني
واقتربت اخرجت منديل من جيبة استنشقته ثم عدلت من وضعه في جيبه وخلعت عنه الجرافيت ورمتها
ليل بغيره : قولتلك الف مره متلبسهاش
برق بغيظ : ليه
هو الان زوجها لم يدور ببالها سوا هذا فوقفت علي اطرافها وجعلت وجنتها تلامس لحيته صعودا ونزولا
برق بهمس : ليل حبيبتي
ليل بنفس الهمس : قلب ليل يا برق بغير عليك وبتطلع اوسم فيها
برق بهمس : بحبك
ليل : انا اكتر
ثم ابتعدت ونزلوا سويا
***************
في غرفة شمس
تحضرت بمساعده بعض الفتيات وكانت جميلة جدا واسرت علي عدم ترك العنان لشعرها وجدت الباب يفتح
قاسم : خلصتوا
الفتيات : ايوه
قاسم : اطلعوا
خرج الفتيات اما هي فبدأ قلبها يطرق وجاءت لتتحدث وضع يده علي فمها
قاسم : هششش اعرفي ان دي مجرد خطوبه انتي ملكي
بعدت يده بغيظ ليبتسم بجانبيه
شمس : هتجوزه يا قاسم وهسيبك تولع كده
والتفتت لتسمعه يقول شئ جعلها تحترق
قاسم : لو حصل هتجوز انا كمان واتأكدي مش هتكون قمر بس هتكون شقرا صاروخ
شمس وهي تلتفت : عاااااا بارد
واقتربت لتعضه فرفع وجهه ووقفت علي اطرافها وعضت ذقنه لتبتعد وتتأوة
شمس : عاااا بتشوك
وبدأت تضربه علي صدرة ليضحك وهو يري تحولها ثم مسك ذقنها
قاسم : بتوجعك اوي
شمس : ليه يهمك
قاسم بعشق : اكيد
وانحني قبلها عدة قبل بخفه ثم قبل جبينها وضمها ليرفعها ويدور بها ثم انزلها
قاسم بسخريه : روحي لخطيبك وبعدين نتقابل ونكمل ليلتنا
شمس : هكملها مع صقر حبيبي
قاسم : قولي من هنا لحد بكره انا بعشقك وانتي بتعشقيني سلام يا عشقي الابدي
وذهب لتضرب جبهتها وتضحك
شمس : يلا كم يوم نكون زكريات عاشقين وبعدين هطير هههههههه
**************
في جناح آسر
حضنها من الخلف وقبل وجنتها
آسر : حبيبي خلص
زهرة : اي خلصت
اخرج من جيبه علبه قطيفه واخرج منها قلادة رقيقه
آسر : ارفعي شعرك
رفعته وهي تنظر لنفسها بالمرآه وتنزل خصلات
زهرة : عسل يا بت يا زهرة اموواه ههههههه
شعرت به يضع قلادة ويضحك علي كلامها ثم انحني وقبل عنقها وبدأ يزيد من قبلاته
زهرة : آسر....... آسر خلاص...... آسر بخاف منك
نظر لها بالمرآة بحزن بادي عليه
آسر : بتخافي مني يا زهرة آسف
والتفت ليأخذ جاكته فذهبت له ومسكت يده اخذت الجاكت منه
آسر : هاتيه عشان ننزل
زهرة : تؤ
وبدأت تلعب بأزرار قميصه وتفتحهم
آسر : زهرة
زهرة : بحبك يا آسر
حضنها ويده تفتح سوستة فستانها
*****************
كان ليث يقف مع احد العملاء وكانت فتاة شقراء جميلة يتعمد اثارة غيرة كارما لكنها نظرت له بلامباله مما جعله يحزن بشدة لقد تعب منها
اقتربت منه الفتاة الشقراء والتي تدعي ملك
ملك : ليث انت زعلان من ايه
ليث : مفيش حاجة يا ملك
ملك : ماشي هخليها تولع بس متزعلش
ليث : مين دي
ملك : مراتك ان ما خليتها تسحبك مني
ليث : دي بارده ولا هتقدري
اقتربت وهمست بأذنه
ملك : اضحك يا عم
ليث : ليه
ملك : يخربيت ام الغباء اضحك وخلاص
ضحك باصطناع لتبتعد وتضحك علي منظره ثم مسكت لياقته واعادت شعره للخلف لتجد كارما تقترب
ملك : انت حلو اوي يا ليث بجد بتمني لو كنت جوزي اي لاف يو سو ماتش
منع ضحكته رغما عنه
ليث : لولا قلبي كنت اتجوزتك
ملك : ايه ده بجد كلامك حبيته
كارما بغيره : ليث
ليث : نعم
كارما : تعالي عايزاك
ليث : مينفعش اسيب ملك
ملك : لا عادي روح يا ليث وابقي تعالي يا قلبي
اومأ لها وذهب ثم التفت وغمز لتضحك
في صباح يوم جديد
اجتمع الكل علي الفطار واخبر عاصي صقر ان الخطوبه ستتم بالقصر
عاصي : برق قررت هتفضل خالص
برق : لا هرجع إسكندريه لقضيه بحاول فيها وراها من شهور واما نجحت الحيوان طلع
قصي : متخليك يابني ومسكها لحد تاني
برق : القضيه تخص جمال الغرباوي
قصي بجديه : هقولهم يجهزوا شنطتك
نظروا له الفتيات ولبعضهم ثم ضحكوا ثم نظروا للشباب الذين ينظروا لهم بجديه فصمتوا ليضحك عاصي
بعد وقت انتهوا من الطعام ووقفوا ذهب قصي وملاك لتأتي الخادمه
الخادمه : برق بيه في واحدة عايزة تشوفك
آدم : واحده ولبرق
الخادمه : ايوه
برق : قوليلها تدخل
دخلت فتاة بوجه شاحب عليه آثار دموع متجمده ترتدي دريس اسود وتترك العنان لشعرها الغجري القصير فكور يده بقوة اجل يعرفها
برق ببرود : انتي مين وعايزة ايه
الفتاة : عايزاك تدمر جمال الغرباوي
برق : ليه
الفتاه : دمرلي حياتي وعايزة ادمره
برق بكذب : انتي مين وايه ضمني انك مش تابعه
فتحت يدها ليروا قلادة
الفتاة : انا مش تابعه ودا الدليل وانا ليل
برق بألم : ليل
ليل : ايوه ومستعده لاي حاجة بس اديني الامان لاهلي
برق : متقلقيش يا......ليل.....يا بسمه بسمه
بسمه الخادمه : نعم يا برق بيه
برق ببرود : جهزي اوضه للأنسه ليل
بسمه : حاضر
برق : تعالي يا ليل
كان يشعر بشعور لذيذ كالسابق عند نطق اسمه لا يعرف لما يشعر انه نغمه جميلة
ذهبت باتجاهه بضع خطوات لتخر قواها وتقع فالتقطها بيده نظر لوجهها يالله كم اشتاق لها
**************
في الجامعه
وصل قصي وملاك للجامعة ودخلت محاضراتها الاولي لتجده من دخل
قصي : طبعا دي مش محاضرتي بس انا طلبت من دكتور احمد اخدها ودا هيبقي امتحان مفاجئ
ليفزع الكل وحتي هي فبسببه لم تذاكر البارحة محاضرته ماذا ستفعل
دخل دكتورين معه ليبدأ توزيع الورق فنظرت له بحزن ومسكت الورقه ثم رفعت نظرها له فغمز لها
ملاك لنفسها : معملش علي المحاضره اللي فاتت عشاني
وبدأت تجاوب علي الاسئلة ببساطه فهي تعشق مادته وجدته يمشي من جنبها ونظر لورقتها بابتسامه جانبيه ثم اكمل مرور لتسمع كلام من البنت التي امامها
البنت : يا لهوي هيغمي عليا من برفانه دا حلو في كل حاجة
جزت علي اسنانها بغيظ واكملت الامتحان ثم سلمت وجاءت لتخرج مسك يدها ليشبك اصابعه بأصابعها فطرق قلبها بعنف
قصي : ملاكي اسبقيني علي المكتب
نظرت له واومأت فتركها ثم مسك معصمها وقبل باطن يدها ثم تركها لتذهب لمكتبه تحت نظرات الكره والغيرة
*************
في قصر الالفي
كانت قمر تمشي بالممر لتلمح قاسم وهو يتجه لغرفه شمس ويدخل والشر يتطاير من عينه
قمر : اهبل ميعرفش انها رغم تمثيلها بتعشقه
وخبطت جبهتها وهي تبتسم
قمر : وانا كمان هبلة فكرت انه ممكن يكون بيحبني يلا النصيب
عند شمس
كانت تقف علي الشباك غير متنبهه تجمع شعرها بعشوائية لتشم رائحة برفانة فالتفتت تلقائي
شمس ببرود : بتعمل ايه هنا
قاسم بنفس البرود : بتعانديني ليه
شمس : مبعاندش حد
قاسم : امممم بجد..... الخطوبه ذي الشاطرة تفسخيها
شمس : مش بمزاجك
قاسم : متفكريش مجرد تفكير انك ممكن تتجوزيه الخطوبه دي هتم بمزاجي
شمس : بمزاجي انا ومش هتقدر تلغيها
قاسم : لا اقدر
شمس بتحدي : متقدرش
اقترب ببطء لتتراجع للخلف حتي التصقت بالحائط ووضع يداه حولها ساندهم علي الحائط
قاسم بابتسامه جانبيه : مقدرش
شمس : ايوة
قاسم : قولي والله
ابتعلت ريقها ليضحك ثم رفعها بين يداه يحضنها
شمس بغيظ : عاااا نزلني يا بارد
عاد للخلف ليستلقي علي السرير ثم بعد الشئ الذي يمسك شعرها لينسدل
قاسم : قولتلك الف مره بعشق شعرك متلمهوش
شمس بعند : عشان بتعشقه انا بكرهه وهلمه ع طول
ابتسم وهو يقربها يقبلها فخبطتة علي صدرة ليبتعد وبعد وقت ابتعد
قاسم : بعشقك يا شمس
وضعت رأسها بين ثنايا عنقه ليشعر بدموعها
شمس : عارف وجعي اما اشوفك بتروحلها واما تبعد عني واما اسمعه بتكلمها بحب واما اسمعك بتقولها بحبك حتي البلورة كسرتها يا قاسم دمرتني قتلتني
نزلت دموعه تلقائي ووضع يده بشعرها يجذبها للخلف فرأت دموعه وقربها يقبلها فبادلته لتمتزج دموعهم ثم ابتعدت ليقبل وجنتاها وجبينها وعيونها ثم عاد لشفايفها لتضع يدها بالمنتصف وتبكي مثلة
شمس ببكاء : امشي يا قاسم عشان خاطري امشي
وبعدت عنه ليقف ويذهب اما هي فجلست علي الارض تبكي
عند قاسم
نزل مسرع ودموعه علي وجهه ليجد قمر بالطريق لم يعيرها انتباه ونزل وجد الكل يجلس لم يعيرهم انتباه
ليث : قاسم
لم يجب ذهب وهم لمحوا دموعه
آسر : زهرة كارلا كارما روحوا لشمس
الفتيات : حاضر
*******************
في الجامعة
كانت تجلس علي المكتب ويدها علي قلبها تهدئة حتي دخل هو فنزلت من علي المكتب
ملاك : نعم
قصي : آسف ع اللي قولته امبارح
ملاك : مفيش مشكله عن اذنك
قصي وهو يمسك يدها : انا مبعتذرش لحد يا ملاك
ملاك بسخريه : ايه ده بجد
مسح علي وجهه ليهدأ ثم تحدث
قصي : ملاك ان كان الماضي عشقي فانتي حياتي عايز نكمل جوازنا ونجيب اخوات لميان يمكن قولت في الاول ميان بس الوقتي عايز غيرها عايز اكمل حياتي طبيعيه معاكي
ملاك : قصي متحاولش تعتذر بالطريقة دي
قصي : ملاك انا بتكلم بجد
رفعت عيونها له لتجد الصدق فتخجل ابتسم هو فهذا الفرق بين ملاك ومليكة ملاك خجوله مليكة جريئة فوضعت عيناها بالارض
ملاك : احم م.موافقه
رفع ذقنها واقترب قبلها لتدفعه وتجري للخارج فضحك
************
في قصر الالفي
دخل برق لغرفة ليل وجلس بجانبها
برق : جمال جاي القاهرة عرف انك هنا انتي هتتجوزيني
ليل : مستحيل لا
برق : مفيش حل تاني يا ليل
ليل : لا انا مخطوبه لمالك وبحبه
برق بعصبيه : مجرد جواز شكلي هو انا هغتصبك انا ممكن اخلص منه الحق عليا عايز انقذ حياتك انتي وعيلتك انا غلطان
ووقف لكنه مسكت يده
ليل : برق
برق : نعم
ليل : انا فكراك وموافقه بس هتجوز مالك في الآخر
جلس امامها
برق : يعني فاكرة
ليل : ايوه يا برق بس اهلي فوق كل حاجة حتي حبنا
شد شعرها بعنف وقربها
برق بعصبيه : اهلك يا ليل بردك اهلك وانا ايه
نزلت دموعها فتركها
برق : كتب كتابنا بعد شويه
ليل : الاول اوعدني انك هتطلقني وقت اما اقولك
برق بجمود : اوعدك
ووقف مره اخري
ليل ببكاء : اسفه
تركها ولم يعيرها انتباه ليزيد بكائها
******************
في المساء
في جناح قصي
ملاك وهي تعدل حجابها : لا هقوله مش جاهزه انا خايفه لا مستحيل ومين قصي لا يعني لا
كان يقف خلفها ويضحك بخفوت ثم تحدث بجديه
قصي : ملاك تعالي اعملي واختاري ليا جرفته
التفتت له وابتسمت ثم ذهبت وعدلت لياقته ثم فتحت له اول زرين وقبلته من وجنته
ملاك : كده احلي
ثم مسكت لياقته فجأه
ملاك بغيرة : عارف لو بصيت لواحده هعمل فيك ايه
ضحك وهو يحاوط خصرها
قصي : معايا اللي مكفيني
ملاك بابتسامه : يلا
وتأبطت يده لينزلوا سويا
*****************
في غرفة ليل
ارتدت الفستان الذي ارسله لها برق بعدما تم كتب كتابهم لتجده يطرق الباب ثم دخل
برق : الوقتي هتظهري علي اساس مراتي واي جمال عين خدامه هنا تراقبنا عشان كده هتتنقلي جناحي
ليل بتنهيد : ماشي
برق : يلا
ليل : استني
واقتربت اخرجت منديل من جيبة استنشقته ثم عدلت من وضعه في جيبه وخلعت عنه الجرافيت ورمتها
ليل بغيره : قولتلك الف مره متلبسهاش
برق بغيظ : ليه
هو الان زوجها لم يدور ببالها سوا هذا فوقفت علي اطرافها وجعلت وجنتها تلامس لحيته صعودا ونزولا
برق بهمس : ليل حبيبتي
ليل بنفس الهمس : قلب ليل يا برق بغير عليك وبتطلع اوسم فيها
برق بهمس : بحبك
ليل : انا اكتر
ثم ابتعدت ونزلوا سويا
***************
في غرفة شمس
تحضرت بمساعده بعض الفتيات وكانت جميلة جدا واسرت علي عدم ترك العنان لشعرها وجدت الباب يفتح
قاسم : خلصتوا
الفتيات : ايوه
قاسم : اطلعوا
خرج الفتيات اما هي فبدأ قلبها يطرق وجاءت لتتحدث وضع يده علي فمها
قاسم : هششش اعرفي ان دي مجرد خطوبه انتي ملكي
بعدت يده بغيظ ليبتسم بجانبيه
شمس : هتجوزه يا قاسم وهسيبك تولع كده
والتفتت لتسمعه يقول شئ جعلها تحترق
قاسم : لو حصل هتجوز انا كمان واتأكدي مش هتكون قمر بس هتكون شقرا صاروخ
شمس وهي تلتفت : عاااااا بارد
واقتربت لتعضه فرفع وجهه ووقفت علي اطرافها وعضت ذقنه لتبتعد وتتأوة
شمس : عاااا بتشوك
وبدأت تضربه علي صدرة ليضحك وهو يري تحولها ثم مسك ذقنها
قاسم : بتوجعك اوي
شمس : ليه يهمك
قاسم بعشق : اكيد
وانحني قبلها عدة قبل بخفه ثم قبل جبينها وضمها ليرفعها ويدور بها ثم انزلها
قاسم بسخريه : روحي لخطيبك وبعدين نتقابل ونكمل ليلتنا
شمس : هكملها مع صقر حبيبي
قاسم : قولي من هنا لحد بكره انا بعشقك وانتي بتعشقيني سلام يا عشقي الابدي
وذهب لتضرب جبهتها وتضحك
شمس : يلا كم يوم نكون زكريات عاشقين وبعدين هطير هههههههه
**************
في جناح آسر
حضنها من الخلف وقبل وجنتها
آسر : حبيبي خلص
زهرة : اي خلصت
اخرج من جيبه علبه قطيفه واخرج منها قلادة رقيقه
آسر : ارفعي شعرك
رفعته وهي تنظر لنفسها بالمرآه وتنزل خصلات
زهرة : عسل يا بت يا زهرة اموواه ههههههه
شعرت به يضع قلادة ويضحك علي كلامها ثم انحني وقبل عنقها وبدأ يزيد من قبلاته
زهرة : آسر....... آسر خلاص...... آسر بخاف منك
نظر لها بالمرآة بحزن بادي عليه
آسر : بتخافي مني يا زهرة آسف
والتفت ليأخذ جاكته فذهبت له ومسكت يده اخذت الجاكت منه
آسر : هاتيه عشان ننزل
زهرة : تؤ
وبدأت تلعب بأزرار قميصه وتفتحهم
آسر : زهرة
زهرة : بحبك يا آسر
حضنها ويده تفتح سوستة فستانها
*****************
كان ليث يقف مع احد العملاء وكانت فتاة شقراء جميلة يتعمد اثارة غيرة كارما لكنها نظرت له بلامباله مما جعله يحزن بشدة لقد تعب منها
اقتربت منه الفتاة الشقراء والتي تدعي ملك
ملك : ليث انت زعلان من ايه
ليث : مفيش حاجة يا ملك
ملك : ماشي هخليها تولع بس متزعلش
ليث : مين دي
ملك : مراتك ان ما خليتها تسحبك مني
ليث : دي بارده ولا هتقدري
اقتربت وهمست بأذنه
ملك : اضحك يا عم
ليث : ليه
ملك : يخربيت ام الغباء اضحك وخلاص
ضحك باصطناع لتبتعد وتضحك علي منظره ثم مسكت لياقته واعادت شعره للخلف لتجد كارما تقترب
ملك : انت حلو اوي يا ليث بجد بتمني لو كنت جوزي اي لاف يو سو ماتش
منع ضحكته رغما عنه
ليث : لولا قلبي كنت اتجوزتك
ملك : ايه ده بجد كلامك حبيته
كارما بغيره : ليث
ليث : نعم
كارما : تعالي عايزاك
ليث : مينفعش اسيب ملك
ملك : لا عادي روح يا ليث وابقي تعالي يا قلبي
اومأ لها وذهب ثم التفت وغمز لتضحك
الاكثر قراءة هذا الشهر :
موعد البارت الجديد الساعة ( 4 م ) يوميا ان شاء الله
هنا تنتهى احداث رواية غرام اولاد الالفي الفصل الخامس عشر ، يمكنكم اكمال باقى احداث رواية غرام اولاد الالفي الفصل السادس عشر أوقراءة المزيد من الروايات المكتملة فى قسم روايات كاملة .
نأمل أن تكونوا قد استمتعتم بـ رواية غرام اولاد الالفي ، والى اللقاء فى حلقة قادمة بإذن الله ، لمزيد من الروايات يمكنكم متابعتنا على الموقع أو فيس بوك ، كما يمكنكم طلب رواياتكم المفضلة وسنقوم بوضعها كاملة على الموقع .