نقدم اليوم احداث رواية تحت حماية الفارس كاملة من روايات نوران جمال . والتى تندرج تحت تصنيف روايات رومانسية ، والتى نالت اعجاباً شديداً بين القراء سواء واتباد أو فيس بوك . نرحب بكم فى موقع مجنونة عشاق روايات موقعنا ، هنا سوف تجد كل رواياتك : روايات رومانسية ، روايات رومانسية مصرية ، قصص عشق ، قصص قصيرة ، قصص حب ، روايات pdf ، روايات واتباد ، قصص رعب ، روايات رومانسية كوميدية .
تحت حماية الفارس كاملة
تعد رواية تحت حماية الفارس واحدة من اجمل روايات رومانسية والتى نالت شهرة كبيرة على صفحتنا على الفيس بوك وعلى الموقع وهى من روايات نوران جمال ، نتمنى لكم قراءة ممتعة ، كما يمكنكم تنزيل رواية تحت حماية الفارس pdf كاملة من خلال موقعنا .
بسم الله والصلاة والسلام على رسول الله
في ذلك المكان الجميل في أحد أحياء القاهره ندخل شارع ممتلئ بالأشجار والزهور ونجد ذلك القصر الكبير الذي يلحقه فيلا كبيره أنه قصر اسر الجارحي، وفي الطابق الأخير في ذلك القصر ندخل تلك الغرفه الموجوده في ذلك الطابق فنجد بطلنا يستيقظ من النوم علي اشعه الشمس فيفتح عيناه الجميله الزرقاء والخضراء في نفس الوقت فيقوم من علي السرير ويقوم بعمل روتينه اليومي وتدريباته اليوميه ويخرج وينزل إلي باقي العائله
زين بمرح: ابو الفوارس وحشتني ..
ادهم بمرح : كفايه أنه مش راضي حد يجي ناحيه الدور الأخير ولا كأنه بتاعه لوحده ...
فنظر لهم فارس نظره جعلتهم يصمتون .
اسر "والد فارس" : يا شباب اللواء كلمني وعايزكم في مهمه بليل ..
فهد " والد زين": أهم حاجه تاخدوا بالكم من نفسكم..
زين بصوت منخفض قد سمعه الشباب: الإسطوانه بتاعة كل مهمه اهيه ..
كرم وهو يهمس لهم: لسه المرشح "الخطاب"الكبير ..
وبالفعل وجدوا امهاتم يأتون إليهم..
ريم بقلق: ايه ده انتوا رايحين ..
ادهم:مهمه تبع الشغل وهنيجي علي طول..
نوران: طيب خدوا بالكم من نفسكم ومتتأخروش..
زين وهو يقول لفارس: هي مش بتخاف علينا ولا ايه ..
فارس بسخريه: هي مش بتخاف خالص ، ثم اكمل بجديه لا تليق سوي به: يالا عشان المهمه والوقت لازم نلحق الشحنه قبل ما تتسلم ومش عايز غلطه واحده فاهمين..، الشباب بصوت عالي: فاهمين..
ثم ذهب أبطالنا إلي تلك المهمه وهم يسيرون بكل ثقه ولا يوجد للخوف مكان في قلوبهم لأنهم اقوي فريق في الداخليه فريق الصياد ..
زين بمرح: ابو الفوارس وحشتني ..
ادهم بمرح : كفايه أنه مش راضي حد يجي ناحيه الدور الأخير ولا كأنه بتاعه لوحده ...
فنظر لهم فارس نظره جعلتهم يصمتون .
اسر "والد فارس" : يا شباب اللواء كلمني وعايزكم في مهمه بليل ..
فهد " والد زين": أهم حاجه تاخدوا بالكم من نفسكم..
زين بصوت منخفض قد سمعه الشباب: الإسطوانه بتاعة كل مهمه اهيه ..
كرم وهو يهمس لهم: لسه المرشح "الخطاب"الكبير ..
وبالفعل وجدوا امهاتم يأتون إليهم..
ريم بقلق: ايه ده انتوا رايحين ..
ادهم:مهمه تبع الشغل وهنيجي علي طول..
نوران: طيب خدوا بالكم من نفسكم ومتتأخروش..
زين وهو يقول لفارس: هي مش بتخاف علينا ولا ايه ..
فارس بسخريه: هي مش بتخاف خالص ، ثم اكمل بجديه لا تليق سوي به: يالا عشان المهمه والوقت لازم نلحق الشحنه قبل ما تتسلم ومش عايز غلطه واحده فاهمين..، الشباب بصوت عالي: فاهمين..
ثم ذهب أبطالنا إلي تلك المهمه وهم يسيرون بكل ثقه ولا يوجد للخوف مكان في قلوبهم لأنهم اقوي فريق في الداخليه فريق الصياد ..
روايه تحت حماية الفارس نوران جمال
الى هنا تنتهى احداث رواية تحت حماية الفارس كاملة ، يمكنكم اكمال قراءة المزيد من الروايات المكتملة فى قسم روايات كاملة من خلال الضغط على اللينك وقراءة الروايات .
نأمل أن تكونوا قد استمتعتم بـ روايه تحت حماية الفارس ، والى اللقاء فى حلقة قادمة بإذن الله ، لمزيد من الروايات يمكنكم متابعتنا على الموقع أو فيس بوك ، كما يمكنكم طلب رواياتكم المفضلة وسنقوم بوضعها كاملة على الموقع .