رواية أحببتها صعيدية الجزء الثاني الفصل الثاني 2 - روايات رفيدة وائل

  نقدم اليوم احداث رواية أحببتها صعيدية الجزء الثاني الفصل الاول من روايات رفيدة وائل . والتى تندرج تحت تصنيف روايات رومانسية ، تعد الرواية  واحدة من اجمل الروايات رومانسية  والتى نالت اعجاب القراء على الموقع ، لـ قراءة احداث رواية احببتها صعيديه كاملة بقلم رفيدة وائل من خلال اللينك السابق ، أو تنزيل رواية أحببتها صعيدية pdf كاملة  من خلال موقعنا .


رواية أحببتها صعيدية الجزء الثاني الفصل 1 - روايات رفيدة وائل



أحببتها صعيدية الجزء الثاني الفصل الأول


مازن: وعمر ي تميم
تميم حضنه وكمل بانهيار: لي لي ي مازن لي كل الي بحبهم عاوزين يخدوهم مني انا انا خايف ي مازن احضني ي مازن انا ضعيف
مازن: علشان خاطري عندك تهدي ي صاحبي مش هقدر اشوفك كدا وانا والله مش هسيبهم وهرجعهالك

تميم: لا ارجوك ي مازن مش عاوز اخاطر بحياتها اديني الورق والفديو
مازن بعد عنه: انا اسف ي تميم بس ده حق عمر
تميم: وانا وانا ي مازن
مازن: انا قلتلك ي تميم اني هقدر ارجعهالك من غير الورق ثق فيه
تميم بانفعال: ومرجعتووش لي كنت فين لما قتلووه كمل بعياط كنت فيين قلتلك ساعتها احنا مش قدهم كفايه كده تعالي نبعد مسكتش لحد م خليت عمر شبط هو كمان واتقتل عاوزني استني ايي لما يقتلوها هي كمان
مازن: انت صح انا الي غلطت من البدايه انا السبب في قتل عمر بس انا بحاول ارجع حقه
تميم بحزن: حقك عليا ي صاحبي انت ملكش ذنب انا اعصابي تعبانه شويه بس
وفجاءه الباب اتفتح بعنف
حازم: فيين اختي ي تميم ضيعت رفيده
مازن بعده عن تميم اهدي ي حازم خلينا نتصرف
حازم: وقسما بالله ي تميم ان رفيده حصلها حاجه او اتخدشت بس مش هرحمك
تميم دي مرراتي علي فكره ي حازم وانا خايف عليها اكتر منك
مازن: انت هتقفوا قدام بعض ولا اي اقعدوا خلينا نشوف حل
حازم: هنعمل ايي

مازن اسمعووا
في مكان اخر
انس: ارجوكي ي رنا اهدي هترجع والله اكيد تميم مش هيسكت
رنا بانهيار: خطفوها مني قدام عنيا
هدي: اهدي ي بنتي ربنا يرجعها بالسلامه
في مكان اخر
اييه ي حلوه مش خايفه ولا اي
رفيده بضحك: ههههه هخاف منك انتي ي داليا دا حتي عيب
داليا: انا هوريكي داليا بقا هتعمل فيكي اي
رفيده: اعلي م في خيلك اركبيه ي رووحي
داليا: هنشوف دا هيفضل كلامك اما حبيب القلب يشرف ولا اي
قطع كلامهم صوت تليفون
داليا: جه ع السيره
تميم: كل حاجه جاهزه اقابلك فين

داليا: هبعتلك المكان بس لو فكرت بس تغدر صدقني هخليك تجمع جثتها من كل مكان
تميم: لا متخافيش بس متقربيش منها ممكن اكلمها طب الاول
داليا: خد ي حنين اما نشوف اخرتها
تميم بتوتر: متخفيش ي فراشتي انا هاجي علطول محدش هيلمسك
رفيده: انا مش خايفه ي تيموو ي حبيبي
تميم: رفيده ارجوكي مش وقته بلاش تستفزيها لتعملك حاجه لحد م اجي
داليا: شدت التليفون ها اطمنت ي تيموو معاك ساعه بقا وتكون جبت الورق والفلاشه
تميم: طيب حاضر
بعد ساعه
تميم: انا في المكان الي بعتيه انتي فين
وف لحظه لقي نفسه ممسوك ومتحاوط برجاله كتير
تميم الورق اهه ايه لزمته المسكه دي هاتي رفيده خليني امشي
داليا بالسرعه دي مش تاخد حق الضيافه حتي ودوه عند السنيوره بتاعته


تميم وهو مربوط جنب رفيده: رفييده رفييده انتي نايمه ولا قتلوكي ولا اي
رفيده بخضه بسم الله الرحمن الرحيم في حد يصحي حد كده
تميم بغيظ انتي نايمه وانا كنت هتجنن وسايب حازم يكسر في الدنيا هناك والله انتي م عندك دم
رفيده: لي بس حصل ايه ل ده كله
تميم بيقولوا انك مخطوفه مثلا
رفيده: لا حول الله مخطوفه اي بس دا انا وحشت داليا قالت تجبني تدردش معايا شوي بس طلعت بخيله اووي ي تميم كنت مرتبط بيها ازاي دي

تميم: صبرني ياارب اكيد هتشل في يوم علي ايدك
رفيده: تميم عاوزه اعترفلك بحاجه
تميم: واحنا مربوطين كده
رفيده ايوه تميم انا بحبك
تميم:……

يتبع..



موعد الحلقة الجديدة الساعة  8 م  يوميا ان شاء الله .

هنا تنتهى احداث رواية أحببتها صعيدية الجزء الثاني الفصل الثانى ، يمكنكم اكمال باقى احداث رواية أحببتها صعيدية الجزء الثاني الفصل الثالث  أوقراءة المزيد من الروايات المكتملة فى قسم روايات كاملة .

نأمل أن تكونوا قد استمتعتم بـ رواية أحببتها صعيدية الجزء الاول ، والى اللقاء فى حلقة قادمة بإذن الله ، لمزيد من الروايات يمكنكم متابعتنا على الموقع أو فيس بوك ، كما يمكنكم طلب رواياتكم المفضلة وسنقوم بوضعها كاملة على المدونة .
admin
admin
تعليقات