نقدم اليوم احداث رواية رجل المهام الصعبة كاملة من روايات ندى محسن . والتى تندرج تحت تصنيف روايات رومانسية ، والتى نالت اعجاباً شديداً بين القراء سواء واتباد أو فيس بوك . نرحب بكم فى موقع مجنونة عشاق روايات موقعنا ، هنا سوف تجد كل رواياتك : روايات رومانسية ، روايات رومانسية مصرية ، قصص عشق ، قصص قصيرة ، قصص حب ، روايات pdf ، روايات واتباد ، قصص رعب ، روايات رومانسية كوميدية .
رواية رجل المهام الصعبة كاملة
تعد رواية رجل المهام الصعبة واحدة من اجمل روايات رومانسية والتى نالت شهرة كبيرة على صفحتنا على الفيس بوك وعلى الموقع وهى من روايات ندى محسن ، نتمنى لكم قراءة ممتعة ، كما يمكنكم تنزيل رواية رجل المهام الصعبة pdf كاملة من خلال موقعنا .
روايه رجل المهام الصعبة
الحلقة الأولى
للكاتبة/ندى محسن♕Noody♕
#Nada_Mohsen
جلال دخل البيت وطلع على سلم البيت: اممم زي متوقعت الكل نايم ودي فرصتي(ابتسم بخبث) واجب بردو اطمن عليها دي مهما كان يتيمة
طلع على اوضتها جه يفتحها لقاها مقفولة اتنهد بضيق:يا بنت ال....
خبط خبطات خفيفة وهي قاعدة مترددة ترد
جلال:اوتار افتحي انا عمك جلال
اوتار اتنهدت وقررت انها مش هترد وتعمل نفسها نايمة وهي بتلعب في التليفون
جلال نزل بغضب واتصل بيها وهي غمضت بغضب:هو عايز ايه مني دا
جلال:ردي بقى
اوتار قفلت التليفون ونامت وهو بغضب راح عند البار اللي عمله وقعد يشرب خمرة والسجاير في ايده
امجد:مش سهلة هي مش كدا
جلال بغضب:بقولك ايه مش ناقصك اطلع من دماغي
امجد:انت عايز ايه بالظبط انت مش سيبتهالي وقولتلك هخلي ورثها كله ليك ايه المشكلة بقى متسيبك منها شوية
جلال وقف بغضب قرب منه وهو مش متزن:المشكلة المشكلة بقى ايه مش عارف ولا بتستعبط يا حضرت النقيب
امجد ببرود:انت طمعان فيها
جلال بصله وسكت رجع للبار بيشرب
امجد:الأحسن تشيلها من دماغك والا كل حاجة هتضيع من ايدك
سابه وطلع وجلال كسر الكوباية بغضب:ماشي يا امجد اوتار هتبقى ملكي وهتجوزها وهتشوف امك سابتني عشان ابو اوتار عشان رعد الحنين بس انا بقى مش هسيبها اوتار دي جايزتي وانا بقى مش حنين(ابتسم بخبث)ومش هرحمها
عز صحي من النوم نزل شافهم بيفطرو
حسام:ابن حلال حماتك بتحبك
عز ملامحه اتغيرت وبقسوة بصله وخرج ورزع الباب وراه
احلام:انت بردو غبي
للكاتبة/ندى محسن♕Noody♕
#Nada_Mohsen
جلال دخل البيت وطلع على سلم البيت: اممم زي متوقعت الكل نايم ودي فرصتي(ابتسم بخبث) واجب بردو اطمن عليها دي مهما كان يتيمة
طلع على اوضتها جه يفتحها لقاها مقفولة اتنهد بضيق:يا بنت ال....
خبط خبطات خفيفة وهي قاعدة مترددة ترد
جلال:اوتار افتحي انا عمك جلال
اوتار اتنهدت وقررت انها مش هترد وتعمل نفسها نايمة وهي بتلعب في التليفون
جلال نزل بغضب واتصل بيها وهي غمضت بغضب:هو عايز ايه مني دا
جلال:ردي بقى
اوتار قفلت التليفون ونامت وهو بغضب راح عند البار اللي عمله وقعد يشرب خمرة والسجاير في ايده
امجد:مش سهلة هي مش كدا
جلال بغضب:بقولك ايه مش ناقصك اطلع من دماغي
امجد:انت عايز ايه بالظبط انت مش سيبتهالي وقولتلك هخلي ورثها كله ليك ايه المشكلة بقى متسيبك منها شوية
جلال وقف بغضب قرب منه وهو مش متزن:المشكلة المشكلة بقى ايه مش عارف ولا بتستعبط يا حضرت النقيب
امجد ببرود:انت طمعان فيها
جلال بصله وسكت رجع للبار بيشرب
امجد:الأحسن تشيلها من دماغك والا كل حاجة هتضيع من ايدك
سابه وطلع وجلال كسر الكوباية بغضب:ماشي يا امجد اوتار هتبقى ملكي وهتجوزها وهتشوف امك سابتني عشان ابو اوتار عشان رعد الحنين بس انا بقى مش هسيبها اوتار دي جايزتي وانا بقى مش حنين(ابتسم بخبث)ومش هرحمها
عز صحي من النوم نزل شافهم بيفطرو
حسام:ابن حلال حماتك بتحبك
عز ملامحه اتغيرت وبقسوة بصله وخرج ورزع الباب وراه
احلام:انت بردو غبي
رواية رجل المهام الصعبة ندى محسن
الى هنا تنتهى احداث رواية رجل المهام الصعبة كاملة ، يمكنكم اكمال قراءة المزيد من الروايات المكتملة فى قسم روايات كاملة من خلال الضغط على اللينك وقراءة الروايات .
نأمل أن تكونوا قد استمتعتم بـ رواية رجل المهام الصعبة ، والى اللقاء فى حلقة قادمة بإذن الله ، لمزيد من الروايات يمكنكم متابعتنا على الموقع أو فيس بوك ، كما يمكنكم طلب رواياتكم المفضلة وسنقوم بوضعها كاملة على الموقع .