نقدم اليوم احداث رواية هنا التقينا كاملة من روايات ندى محسن . والتى تندرج تحت تصنيف روايات رومانسية ، والتى نالت اعجاباً شديداً بين القراء سواء واتباد أو فيس بوك . نرحب بكم فى موقع مجنونة عشاق روايات موقعنا ، هنا سوف تجد كل رواياتك : روايات رومانسية ، روايات رومانسية مصرية ، قصص عشق ، قصص قصيرة ، قصص حب ، روايات pdf ، روايات واتباد ، قصص رعب ، روايات رومانسية كوميدية .
رواية هنا التقينا كامل
تعد رواية هنا التقينا واحدة من اجمل روايات رومانسية والتى نالت شهرة كبيرة على صفحتنا على الفيس بوك وعلى الموقع وهى من روايات نووودى ، نتمنى لكم قراءة ممتعة ، كما يمكنكم تنزيل رواية هنا التقينا pdf كاملة من خلال موقعنا .
روايه هنا التقينا
الحلقة 1
للكاتبة/ندى محسن عوض الله ♕Noody♕
روز بتقرأ المجلة وهي قاعدة في كافيه: ومازال الغموض ينبعث من قصر الكيلاني وحول ما يدعى غيث كامل الكيلاني اللذي اشتهر بقسوته وعمله كما اشتهر بأنه اكبر زير نساء ويوميآ ترافقه احد فتيات الليل ويعودو منكسرين بسبب تحطم قلوبهم فغيث الكيلاني لا يعرف الحب...اروى هتصدقيني لو قولتلك اني بحبه؟
اروى:اول مرة اشوف واحدة لسة بتقرأ مجلات لا ومغرمة بواحد عمرها مشافته
روز:تصدقي اني مبقرأش المجلة الا علشان واحد بس
اروى:اممم غيث الكيلاني صاحب قصر الكيلاني فهمنا اه
روز هزت راسها بإيجاب:بالظبط كدا اد اي القصر دا غامض تؤ غيث الكيلاني دا زيه زي اي راجل او شاب بيبقى مبسوط بورثه الجديد بس مش حاسة كدا حاسة انه مش سعيد! لا غيث دا حكايته حكاية
اروى ضحكت بتهكم:ربنا يكتبلك تزوري القصر دا وتقضي فيه وقت كمان بس مش هدعيلك تشوفي حد ولا تعاشري حد من عيلة الكيلاني بيقولوا انهم بيقتلوا في بعض بيقولوا على القصر دا ملعون
روز:احلا دعوة دي ولا اي وبعدين لعنة اي انتي هتصدقي في الكلام دا بردو مهو الراجل زي القمر اهو عضلات وجسم وعيون زرقا ووشه منور اهو الله اكبر يعني يا اروى محصلوش حاجة مش هنحسده يمكن يتشلفط محصلوش حاجة اهو
اروى ضحكت:طيب يا رايقه يلا روحي على البيت بقى
روز:الساعة كام معاكي؟
للكاتبة/ندى محسن عوض الله ♕Noody♕
روز بتقرأ المجلة وهي قاعدة في كافيه: ومازال الغموض ينبعث من قصر الكيلاني وحول ما يدعى غيث كامل الكيلاني اللذي اشتهر بقسوته وعمله كما اشتهر بأنه اكبر زير نساء ويوميآ ترافقه احد فتيات الليل ويعودو منكسرين بسبب تحطم قلوبهم فغيث الكيلاني لا يعرف الحب...اروى هتصدقيني لو قولتلك اني بحبه؟
اروى:اول مرة اشوف واحدة لسة بتقرأ مجلات لا ومغرمة بواحد عمرها مشافته
روز:تصدقي اني مبقرأش المجلة الا علشان واحد بس
اروى:اممم غيث الكيلاني صاحب قصر الكيلاني فهمنا اه
روز هزت راسها بإيجاب:بالظبط كدا اد اي القصر دا غامض تؤ غيث الكيلاني دا زيه زي اي راجل او شاب بيبقى مبسوط بورثه الجديد بس مش حاسة كدا حاسة انه مش سعيد! لا غيث دا حكايته حكاية
اروى ضحكت بتهكم:ربنا يكتبلك تزوري القصر دا وتقضي فيه وقت كمان بس مش هدعيلك تشوفي حد ولا تعاشري حد من عيلة الكيلاني بيقولوا انهم بيقتلوا في بعض بيقولوا على القصر دا ملعون
روز:احلا دعوة دي ولا اي وبعدين لعنة اي انتي هتصدقي في الكلام دا بردو مهو الراجل زي القمر اهو عضلات وجسم وعيون زرقا ووشه منور اهو الله اكبر يعني يا اروى محصلوش حاجة مش هنحسده يمكن يتشلفط محصلوش حاجة اهو
اروى ضحكت:طيب يا رايقه يلا روحي على البيت بقى
روز:الساعة كام معاكي؟
رواية هنا التقينا ندى محسن
الى هنا تنتهى احداث رواية هنا التقينا كاملة ، يمكنكم اكمال قراءة المزيد من الروايات المكتملة فى قسم روايات كاملة من خلال الضغط على اللينك وقراءة الروايات .
نأمل أن تكونوا قد استمتعتم بـ رواية هنا التقينا ، والى اللقاء فى حلقة قادمة بإذن الله ، لمزيد من الروايات يمكنكم متابعتنا على الموقع أو فيس بوك ، كما يمكنكم طلب رواياتكم المفضلة وسنقوم بوضعها كاملة على الموقع .