رواية جريمة عشق 3 الحلقة الخامسة والاربعون 45 ( عشق الفهد ) روايات مريم نصار

   نقدم اليوم احداث رواية جريمة عشق 3 الحلقة 45  من روايات مريم نصار . والتى تندرج تحت تصنيف روايات رومانسية ، تعد الرواية  واحدة من اجمل الروايات رومانسية  والتى نالت اعجاب القراء على الموقع ، لـ قراءة احداث رواية جريمة عشق 3 كاملة بقلم مريم نصار من خلال اللينك السابق ، أو تنزيل رواية جريمة عشق 3 pdf كاملة  من خلال موقعنا .


رواية جريمة عشق 3 الحلقة 45 ( عشق الفهد ) بقلم مريم نصار



جريمة عشق 3 الفصل 45

٢٣ ج 2
رواية جريمة عشق٣
(عشق الفهد)
بسم الله نبدأ

ف ايطاليا .

جيسيكا وفهد خرجو مع فريق كبير من الحراسه . وراحو فيلا كبيره جدا . وعليها حرس كتير جدا وكلاب بوليسيه . وفتشو جيسيكا وفهد ودخلو الفيلا . والحرس وقفو مع حرس الفيلا .

ومراد : واكرم . بيراقبو فهد من بعيد ف العربيه . ولكن بحذر شديد جدا . ومعاهم اللاب توب والأجهزة الل محتاجينها . وقاعدين يسمعو كل حاجه ..

فهد : طبعا مربى شعرو .وقبل مايتفتش . خبى المايك ف شعرو من الخلف والمايك مفتوح. وكمان مخبى سلاح أبيض ف كم قميص البدله وف الجزمه . ودخل مع جيسيكا. الل فهمتو أن زعيم العصابه الصينى ده ليه عندها ثروه قوميه كبيره . وقالتله يسمع ويفهم وميتكلمش لأن ده بداية طريق نجاح سفيان ..
. وفهد للتأكيد . اتصل ع مراد من الساعه وساب الخط مفتوح . ومراد عمل كتم صوت للمكالمه علشان لو حصل اى صوت عند مراد محدش يسمعه ..

جيسيكا : دخلت ع زعيم العصابه وسلمت عليه . هاي تشانج .
تشانج : شاف قدامه بنت جميله وصغيره ومن الواضح أنها متدربه كويس اوى . وهز راسه بإعجاب . هاي جيسيكا .. لطالما سمعت عنك كثيرا . انتى اجمل من الصور بكثير ..
جيسيكا : ضحكت . اجل انا اعلم ذلك .. اقدم لك . سفيان اليكساند .مساعدي الخاص .
تشانج : بص ع فهد . اممم أنه قوي البنيه ومن الواضح عليه أنه يمتلك الشغف ف العمل أليس كذلك جيسيكا .
جيسيكا : بإعجاب ل سفيان . اجل هو أكثر من مما تظن . انه انقذنى من عدة رجال مسلحين مجهولين . وقادر ع حمايتى ف اى وقت .
تشانج : هههه اوو لقد جعلتنى اعجب به حقا . وشاور لفهد يقعد ..
فهد : قعد جمب جيسيكا علشان الصوت يوصل لمراد كويس .
تشانغ : حسنآ دعينا نتكلم ونتفق . ولكن قبل كل هذا . انتى تثقى ف سفيان وتريدى أن نتكلم أمامه ..
فهد : بتمثيل قام . حسنا سانتظرك ف الخارج سيدتى .
جيسيكا : فرحت اوي لما سفيان حققلها حلمها وقالها سيدتى . وقالت بابتسامه . اجلس بجانبى سفيان . وبصت ل تشانج . لم يولد بعد الذي يسأل جيسيكا هل تثق ام لا . تكلم وقول ما عندك . لانى ع عجلة من أمري ..
تشانج : ههههههه علي رسلك جيسيكا . لم كل هذا الغضب . انا لابد أن أكون حذر . انتى تعلمين خطورة هذه الصفقة أليس كذلك !؟ وكل نظراته ليها جريئه . وفهد لاحظ ده ..
جيسيكا : لا عليك . هل اتيت بالتاج إلى هذا المنزل !؟
تشانج : بالتأكيد لا !! التاج الملكي يوجد ف مكان آخر . وساقدمه لك ف وقت التسليم . انا آخذ الميكروفيلم وانتى تأخذي التاج .
جيسيكا : اممم حسنا فلنتفق إذن ما الوقت الذي يناسبك .لتستلم الميكروفيلم !؟
تشانج : عزيزتى تشانج مستعد ف اي وقت !!
جيسيكا : بعد اسبوع من اليوم هل هذا جيد !؟
تشانج : جيد جداً . ولكن اين !؟
جيسيكا : ف البحر . سأعطيك العنوان جيدا. لتستقل اليخت انت والحرس . وانا سانتظرك ع الشاطئ وعندها ساستقل اليخت انا وسفيان والحرس الخاص . وسيتم التسلم حينها . اتفقنا !؟.
تشانغ : بإعجاب . واو في البحر وعلى اليخت كم احببت هذا جدا . حسنا اتفقنا بعد غد ف اليخت ..
جيسيكا . قامت حسنا . ساخبرك غدا ف اي وقت يتم التسليم .
تشانغ : بنظرات جريئه .. اوكي جيسيكا سانتظر مكالمتك ع عجل .
جيسيكا : فهمت نيته . ع الرحب والسعه سيد تشانغ . والآن عليا العوده الى القصر .
وخرجت من القصر . وفهد ماشي جمبها . والكل اتحرك وخرج من الفيلا .
فهد : ركب العربيه . وجيسيكا جمبه . وبص ليها واتكلم بتمثيل من هذا الوقح !؟
جيسيكا : هههههه اهدأ قليلا . أنه عملى .
فهد : عملك !؟ انه وقح ولماذا لم تتركينى القنه درسا قاسيا ولما امسكتى يدي وقومتى بالرفض بأن ابرحه ضربا ..
جيسيكا : علي رسلك سفيان . وما الذي أثار غضبك هكذا . انا لم أري اي مشكله . انه معجب بي . ولأجل هذه الصفقه فلياخذ منى مايريد انا لا اكترث لهذا ولا أمانع هذا سيكون وقت ممتع لجيسيكا وتشانغ !!
فهد : بصلها بصدمه حقيقيه . وسكت ومردش . وشغل العربيه واتحرك ..وسرح ف معشوقته الصغيره .وافتكر لما باسها وهي حبيبته عاقبته وبعدو عن بعض ٤سنين . واتنهد باشتياق كبير وقال جواه . وحشتينى .. وحشتينى اوى يارينو . وفاق ع صوت جيسيكا.
جيسيكا : ولكن سفيان . انت إلى هذا الوقت لم تسالني عن هذه الصفقه وما هذا التاج الملكي وماهو الميكروفيلم . اراك لا تكترث.
فهد : سايق . وركن العربيه ع جمب وبصلها . انتى طلبتى منى أن استمع للحديث فقط ولم اتكلم . وهذا ما أفعله . ولكن للحقيقه يوجد عندى بعض الفضول ل اعرف ماهو التاج وما أهميته لكي !؟ وما ذاك الميكروفيلم وع ماذا يحتوى !؟ ولكن قولت لنفسي لا تسألها عن كل هذا . لانك ستدخل نفسك ف دائرة الشك لدي جيسيكا . هههههههه . وقولت أيضا سترسل بيشوى لياتى بجهاز كشف الكذب مرة أخرى ههههههه وتأخذ منى اجوبه ع اسئله انا لم يكن لدي اي جواب لها . ولهذا اكتفيت بالصمت .
جيسيكا : تحرك بالسياره . ف انا اريد ان أخبر كيڤين بما حدث .. وبصتله انا ع أتم الاستعداد لاخبرك بكل شئ سفيان ولكن بشرط واحد فقط ..
فهد : ساق العربيه . وبلع ريقه بتوتر . وخاف لتطلب منه إختبار زي الل قبله . وقال احم . وما هو هذا الشرط جيسيكا !!!؟
جيسيكا : سنذهب انا وانت الليله للديسكو ..

----------------------بقلمى Mariem Nasar

معتز بعد الجامعه. اخد وليد وطلعو ع البيت عند معتز . ولاحظ شرود وليد كل شويه. واستغرب . لكن معلقش . وبعد الغدا . معتز اخد وليد وقعدو ف اوضتة.
معتز قعد ع السرير وفاتح اللاب توب .
وليد : قاعد ع مكتب معتز وسرحان ..
معتز : بص لوليد . اله . انا عايز اعرف مالك من ساعة ماخرجنا من الجامعه . وجينا هنا وانت سرحان تتكلم كلمه وعشره لاء . ده حتى خالتك ع الغدا قالت لأ ده مش وليد ابدا . ممكن اعرف مالك كدا مش عوايدك ابدا !؟..
وليد : بيحرك كوباية الميا . وبص ل معتز . ياعم مفيش حاجه انا كويس . انا هاقوم اروح .
معتز : قام . لا تروح فين. الساعه لسه مجتش 8 انا هعمل 2 قهوه دبل كدا ونشربهم مع بعض لانى حاسس ان دماغى هتنفجر من الصداع . ومتقولش لا تمام !؟.
وليد : هز راسه . ماشي ..
معتز : خرج من الاوضه وقفل الباب وراه ..

وليد : قاعد ع مكتب معتز وماسك كوباية الميا بيحركها وسرحان . ورجع بتفكيرو لما كان شغال ف الجهاز . وطلع مهمه وكانت تهريب دولارات . ولما مسك العصابه . اخد جزء من الدولارات لحسابه وحطهم ف العربيه . ومراد وفهد شافوه . وراحو لحد عنده واتكلمو معاه ونصحوه . مراد قاله أن كدا مينفعش وفهد قاله انت كدا متفرقش عن العصابه حاجه . وإنت كدا بتخون شغلك . وقبل شغلك ده حرام . ومراد قاله انا وفهد مش هنقول لحد ف الجهاز عن الل شوفناه . وياريت تكون اخر مره . لازم تكون قدوه لتلاميذك الل بتدربهم ومراد فتح باب العربيه واخد الفلوس وسلمها هو وفهد للجهاز بإسم وليد الشامي .. وده غاظ وليد جدا

وافتكر المهمه التانيه وكانت قبض ع شبكة اداب كبيره جدا . وكان فهد معاه في المهمه دي . وقبضو عليهم. ووليد شاف بنت ف الشقه وشاف لبسها . وأعجب بيها وبشكلها . وقالها انه هيسيبها تروح . وقرب منها وعطاها رقمه الخاص وادلها ميعاد تروحله شقته . والبنت وافقت وفرحت ..وخرجت بسرعه لكن فهد متابع الحوار ومسك البنت وسلمها للقوه . وراح لوليد . وزعق لوليد بصوت عالى. إن الل بيعمله ده غلط. وتصرفاته كلها غلط . وإن انا ومراد سبنالك اكتر من فرصه لكن انت مصمم يمشي في الغلط . وإن كنت شايف ان البنت اللي عجبتك دي معملتش حاجه غلط. فخلاص نفرج عن باقى البنات بما أن ده هيرضيك ياسيادة الرائد وليد . وكلمه بتحذير . انه ميحاولش يستخدم نفوذه ف الشغل لمصلحته الشخصيه
وفهد سابه ف الشقه ونزل وسلم البنات من غير وليد . ووليد شاط من الغضب . وكرهه لفهد ومراد بيزيد عن اليوم الل قبله .. ودلوقتي عرف ان البنت الل بيحبها معتز ابن خالته . تبقى مرات عدوه اللدود . وقال جواه فرصه وجتلك ياليدو . وفاق ع صوت معتز وهو داخل بالقهوه ..
معتز : اتفضل يا سيدى فنجال قهوه يستاهل دماغك . حط القهوه ع المكتب .
وليد : اخد القهوه . تسلم ياميزو . وقعدو بيتكلمو مع بعض. ووليد قال ف وسط الكلام . احم . انما انت قولت الل اسمها لارين دي متجوزه من رائد ف المخابرات ..
معتز : اتنهد بتعب. انت مصمم انك تخلينى ع طول مدايق . ايوه يسيدى قولتلك رائد ف المخابرات واسمه فهد السيوفى .
وليد : غريبه . طيب وده شافها فين ؟
معتز : ايه الغريب ف كدا . انا عرفت أنه قريبها . وكمان ليها اخ رائد ف المخابرات .
وليد : بعدم فهم . امم يعنى قرايب . وأخوها كمان مخابرات . متعرفش اسمه ايه !؟.
معتز : لأ معرفش . بس اكيد انت تعرفه بما انك كنت مخابرات .
وليد : وهعرفه ازاى من معرف اسمه ولا كنية عيلته .
معتز : أخته اسمها لارين العدوي . دي كنيتها.
وليد : فتح عينيه ع الاخر . وقال بهمس . امم لارين العدوي . وفهد السيوفى . تبقى اخت مراد العدوي . وابتسم بخبث وهو بيشرب القهوه . وجه الوقت اني أخلى راسكو انتو الاتنين ف الارض . وخلو المثاليه تنفعكو .. ههه
معتز : الووو انت يبنى مش طبيعي انهردا ..
وليد : بقولك ايه ياميزو . انت بتحب لارين دي مش كدا !؟
معتز. : بصله بديق حقيقي . يعم ماخلاص بقى قولنا اتجوزت . وانا بحاول انساها . فكك بقى .
وليد : ابتسم .بخبث . تؤ تؤ . انا ممكن اخليك قبل ما تنساها تعيش معاها ليله ولا الف ليله وليله ..
معتز : ساب الفنجال من ايدو ف الصنيه . وقام بغضب وصوت عالى . انت اكيد اتجننت . انت فعلا مش طبيعي . انت ازاى تفكر انى ممكن افكر في حاجه زى دي !؟
وليد : قام من مكانه و لف حوالين معتز . بسوسوة ابليس . اهدا كدا بس وافهمنى . انا عايزك تقضي وقت حلو معاها ليه !؟ وعايزك تملى عينك منها وتعيش ليله واحده معاها ليه!؟. دلوقتي انت بتحب لارين دي من سنين . وديما كنت بتقولى انك مش عارف تعيش من غيرها . وكنت هتتجوزها أول ماتخلص جامعتها . وكانت هتبقى ملكك انت وبس . ملك معتز وبس مش حد تانى . وهمس بخبث.تخيل كدا وهي ملكك انت . بتخرج معاك قاعده لوحدها معاك . وكمان لما تبقو ف اوضة النو...ومكملش
معتز : بغضب وقطع كلامه و شاورله بايدو .واتكلم بتحذير . اياك تكمل ياوليد اياك !!!. انا فعلا حبيت لارين واتمنتها انها تكون مراتى . وف الاول والأخير كله شئ قسمه ونصيب . لارين العدوي بنت بميت راجل . ومحترمه فوق الوصف . وانا بحترم حبها لجوزها . وبحترم احترامها ليه حتى ف غيابه . ورفضها انى بس اكلمها وسط الجامعه .دايقنى لكن لما فكرت اكتشفت انها بنت نادره الوجود . ووفيه لاقصي درجه . لارين مميزه . وبص ل وليد انا لو خيرونى انى اعيش مع لارين ليله واحده ف الحرام . ولا اموت . هفضل الموت ع انى ف يوم اعمل حاجه زي دي ومع واحده متجوزه . انت ازاى فكرت في حاجه زى دي !؟ ازاى تخيلت أنى انزل للقذاره دي !؟ وليد !! اتفضل ارجع ع بيتك انت شكلك مجهد وتعبان . وياريت اسم لارين يتنسي تماما . لانى من اللحظه دي وبفضلك انت انا خرجتها من قلبى وحياتى للأبد . وبص بعيد .. اتفضل لان ف امتحانات وعايز اصححها .
وليد : بغيظ . بتطردنى يامعتز . تمام اوى . ماشي يامعتز . ماااشي . واخد مفاتيحه وخرج .وف قمة غيظه.
معتز : قعد ع طرف السرير وحط راسه بين ايديه . واتنهد بتعب . ومش مصدق ان صاحب عمره يقترح عليه اقتراح ذي ده ..

عند آدم ..

الكل اتغدى . الشباب مع بعض والبنات مع بعض . وبعد الغدا . كلهم قعدو ف الليفنج مع بعض . ومريم قاعده جمب اختها شرين ورنا . وآدم قاعد جمب أخته ملك .ونور . وطارق قاعد جمب فريحه وشايل چود ع رجله .
ورينو قاعده جمب مريم عزيز وماليكه . وباقى العيله قاعدين جمب بعض يهزرو ويضحكو . وكان وقت جميل جدا . وآدم كان مبسوط باللمه الحلوه دي . لانه شاف الضحكه رجعت من تانى ع وش فريحه ورينو . والأهم من كل ده شاف اميرته مبسوطه ..

ف ايطاليا ..

جيسيكا : طلبت من فهد انها هتحكيله كل حاجه . وبعدها يروحو الديسكو مع بعض ..
مراد : ف سماعة الودن قال لفهد . فرصه حلوه اوى انى اقابلك هناك وافق يافهد .
فهد : ابتسم بتكليف . ووافق .
ولما جت الساعه 11 مساءا . جيسيكا خبطت ع فهد ودخلت . هاي سفيان . الم تجهز بعد!؟
فهد : قاعد ع الكنبه . نعم أنا جاهز . لكن انتى لم تقولى لي شئ قط . انا وافقتك ع الشرط .بشرط انكى ستقولى لي كل شئ . ولكن لا يهم . هل انتى جاهزه !؟ لنذهب إذن.
جيسيكا : ابتسمت وقعدت جمبه . وحطت أيدها ع كتفه وقربت منه اوى . لماذا تغضب دائما سفيان .
فهد : اتوتر بديق . وخاف انها تختبره . احم . انا لا اغضب . انا اتحدث فقط وكنت أذكرك عما حدث من قبل لا اكثر ..
جيسيكا : بتلعب فى زورار القميص .حسنا عزيزى .انا ساقول لك كل شئ ..
فهد : بغيظ مكبت . إن كنتى لا تريدي التحدث لا عليكى انا لا اكترث لهذا .
جيسيكا : قربت اكتر من فهد . وعايزه تقرب منه .. لا عزيزى انا اريد ان اخبرك بكل شئ انت مساعدى الخاص . اليس كذلك ..
فهد : ابتسم .وعلا صوته بمرح وهي انتبهت. اجل انا مساعدك الشخصى . وبهذه المناسه سنحتفل ونذهب إلى الديسكو وسنقضي وقتا ممتعا .
جيسيكا : بإعجاب .اوو اري انك سعيد للغايه سفيان ..
فهد : شال ايديها بطريقه لطيفه . نعم جيسيكا بفضلك انتى سيصبح لدي قصر كبير وساصبح ثريا . وبصلها هل تحدثتى مع كيڤين بخصوص هذا التشانغ الوقح ومثل أنه ادايق لما قال اسم تشانغ !!
جيسيكا : هههههه . نعم تحدثت مع كيڤين . وقال لي افعلى ما ترينه صوابا . انا لم أكثرت سفيان . فلياخذ منى تشانغ ما يريد . ساحقق له أمنيته . انا حلم جميل لأى أحد يعرفنى سفيان . ولا أرى انى ساخسر شيئا ...
فهد : من جواه مزهول . ابوها كمان موافق ..ومط شفايفه . اممم نعم انتى محقه.
يبدو أن هذا التاج والميكروفيلم أمرهم مهم إلى أن تجاذفى هذه المجازفه الكبيره .
جيسيكا : هههه سفيان . هذه ليست مجازفه هذا أمر عادي جدا . هو اعجب بي فلم لا نقضي وقتا ممتعا معا . والآن دعك من كل هذا . دعنى اخبرك بكل شيء عن هذه الصفقه قبل أن نذهب للديسكو . تعال واجلس .
فهد : قعد ع التربيزه قدامها علشان متحاولش تقرب منه . نعم تحدثي جيسيكا .
جيسيكا : حكتله عن طبيعة شغلها . وانها حصلت ع الميكروفيلم . وفيه اسرار كبيره لبلاد عربيه و عرضت الميكروفيلم ده ع زعيم تنظيم مافيا كبير جدا من أخطر اخطر رجال العالم وموجود ف الصين وهو تشانغ. مقابل (تاج ملكي آثري) مصنوع كاملاً بالزمرد واللؤلؤ النادر جدا . وتمنه حاليا معدى ملايين الدولارات . موجود ف المتحف . وجيسيكا قالتله الميكروفيلم قصاد التاج . والزعيم وافق وجاب التاج ع ايطاليا . وبعد ما تسلم الميكروفيلم لتشانغ . وتاخد التاج . هتبيعه لتجار بيهربو الآثار بملايين الدولارات لحسابها . وقالت إن كيڤين طلب منها أن التسليم يكون بالنهار . ع اساس كأنهم ف جوله سياحيه في البحر ع اليخت . وقالتله انها اتصلت ع تشانغ . وبلغته ان ميعاد التسليم بعد اسبوع ف وضح النهار . وتشانغ وافق وطلبها انها تسهر معاه بكره علشان يقضو وقت مع بعض . وهي وافقت ..
مراد : واكرم طبعا سامعين كل ده .
فهد : بيسمعها . ومثل الدهشه . اوو حقا هذا أمر لا يصدق . إن تشانغ هذا بارع جدا . لقد سرق التاج من المتحف .ولم ينكشف أمره . هذا مذهل ورائع حقا . وانتى جيسيكا . انتى قويه جدا للغايه . انتى تتعاملين مع اخطر الرجال ولا تخافى . وسقف بايديه . واو جيسيكا . واو انتى المرأة الحديديه ..
جيسيكا : ههههه . عزيزى . وقالت بابتسامه وهمس ف ودنه وانت بطلى الخارق .
فهد : قرب من مرحلة الغليان . وقام . وبص ف الساعه . وقالها الساعه الثانية عشرة صباحا .
جيسيكا : هيا علينا الذهاب للديسكو ولنحتفل . انا اريدك الليله سفيان .
فهد : بصلها بقلق . لكن بعد ماسمع مراد ابتسم وقالها ستكون ليله مميزه عزيزتى .. هيا بنا ..
رواحكو ع الديسكو . وجيسيكا اخدت فهد عند البار . وطلبت خمره ليها ولسفيان .
الجرسون حط الكأس قدام فهد وجيسيكا .
جيسيكا : بتشرب وهي بترقص ع الميوزك وبتتفرج .وفهد مش عارف يعمل ايه . وبص ف الساعه ونفخ . اتاخرت ليه يازفت .
مراد : واقف جمبه ومتنكر . انا زفت يابن المستخبى . وبدل الكاس بتاع فهد بكاس عصير . اشرب اشرب . يابتاع جيسي هههه.
فهد : اتنهد بأريحيه. ومسك الكاس وبيشرب قدام جيسيكا .
فهد : بصوت مهموس . بنت الكلب دي عايزانى انهردا .
مراد : بهزار . يابختك ولعا يابا . روح معاها وانا مش هقول لاختى . ده شغل عادي .
فهد : صك ع اسنانه بغيظ . مش وقت ام برودك ده اخلص . انت قولتلى عندك خطه وروح معاها .
مراد : خدها وروح ارقص . واكرم هيجي يقدم ليها كاس باللون الابيض وفيه هلوسه ومنوم . وانت كاس باللون الدهبى . وفيه عصير . وتاخدها وتطلع ع اوضه هنا . وتقعد جمبها لحد الصبح .
فهد : وليه ما نروحش ع القصر .
مراد : علشان الكاميرات الل هناك فهمت .
فهد : ابتسم لجيسيكا فهمت . بس أنجز .
مراد : امم اشطا . خدها واكرم وراك ع طول.
فهد : قولى مكلمتش حد من العيله ..
مراد : لا . كلها كام يوم و هانت يصحبى .
جيسيكا : شدت فهد من ايدو هيا لنرقص ياعزيزى . واخدته ف وسط الناس الل بترقص ورقصت وفهد واقف قدامها . وبص ع مراد شافه شمتان فيه .وده غاظ فهد منه .
اكرم : لابس لبس جارسون وشايل صنيه عليها كاسات ودخل وسطهم ووصل لفهد وقدم كاسات لل جمب فهد . وقدم لجيسيكا واخدت الكاس الابيض وشربت . وفهد اخد من اكرم الكاس الدهبى وشرب وكان عصير تفاح .
وبعد فتره جيسيكا هلوست . وفهد سندها بغيظ واخدها اوضه ف الديسكو . وفضلت تتكلم بهلوسه عن التاج والميكروفيلم . وانها بتراقب سفيان . وهي مش خادمة القصر . وقالت انا مسيطره عليك سفيان . وشدت فهد وقربت منه . وفهد واهمها بده وبعدها جيسيكا نامت . لحد الصبح . وصحيت وشافت فهد نايم جمبها وكان صاحي ومثل انه نايم. وابتسمت وباست فهد من خدو وده عفرته اكتر منها. وصحته علشان يرجعو ع القصر ..

بعد كام يوم

ف الجامعه .
رينو : قاعده ف المدرج لوحدها . وفجأة الباب اتقفل عليها . وصرخت بصوت عالى -------------يتبع

موعد الحلقة الجديد الساعة ( 4 م ) يوميا ان شاء الله .

الى هنا تنتهى احداث رواية جريمة عشق 3 الحلقة 45 ، يمكنكم اكمال باقى احداث رواية جريمة عشق 3 الحلقة 46  أوقراءة المزيد من الروايات المكتملة فى قسم روايات كاملة .

نأمل أن تكونوا قد استمتعتم بـ رواية جريمة عشق 3 ، والى اللقاء فى حلقة قادمة بإذن الله ، لمزيد من الروايات يمكنكم متابعتنا على الموقع أو فيس بوك ، كما يمكنكم طلب رواياتكم المفضلة وسنقوم بوضعها كاملة على الموقع .
admin
admin
تعليقات