نقدم اليوم احداث رواية ملك لى الحلقة التاسعة من روايات ايمان وائل . والتى تندرج تحت تصنيف روايات رومانسية ، والتى نالت اعجاباً شديداً بين القراء سواء واتباد أو فيس بوك . نرحب بكم فى موقع مجنونة عشاق روايات موقعنا ، هنا سوف تجد كل رواياتك : روايات رومانسية ، روايات رومانسية مصرية ، قصص عشق ، قصص قصيرة ، قصص حب ، روايات pdf ، روايات واتباد ، قصص رعب ، روايات رومانسية كوميدية .
ملك لى الحلقة التاسعة ( مطلوب عريس صعيدى ج2 )
تعد رواية ملك لى واحدة من اجمل روايات رومانسية والتى نالت شهرة كبيرة على صفحتنا على الفيس بوك وعلى الموقع وهى من روايات ايمان وائل ، نتمنى لكم قراءة ممتعة ، كما يمكنكم تنزيل رواية ملك لى pdf كاملة من خلال موقعنا .
روايه ملك لى الفصل التاسع
الحلقه التاسعه من ملك لي
بعنوان وحوش ضاريه
عايزة الكل والمتابعين في صمت يجوبوا علي الاسئله الي تحت؟
وفجأه تصرخ مايا بصوت عالي ليتسيقظ
مالك علي صوته
مالك بقلق:بسم الله الرحمن الرحيم مالك يا حبيبتي
كانت مايا ترتعش من الخوف
مايا بخوف وذعر :شبح
مالك باستغراب:شبح؟
مايا ببكاء وخوف:شبح
مالك :فين
تشير مايا باتجاه الشمال ولا تجد احد
مالك :مفيش حاجه
مايا ببكاء:بس شفت شبح
مالك : دا كبوس بس مفيش اشباح
ليحضنها ويقرأ القرأن علي رأسها لتنام بين احضانه
وفي الاسكندريه
ياسر:بتقول ايه
مصطفي:ذي ما قولتلك مفيش اي مشامل في الصعيد حته النقل الي جه مجاش من النيابه
ياسر:طب اذاي
مصطفي:معرفش بس الي اعرفه ان حد عايز يعرف كل حاجه عن مالك حته من اهله في الصعيد لان في واحده راحت لبسنت وسألته عن مالك
ياسر باستغراب:ومين دي
مصطفي:معرفش
ياسر:يمكن زهرة
مصطفي:يا ذكي وزهرة مش هتعرفه بسنت غبي اوي
ياسر':اه معاك حق في دي بس اخد مواصفات البنت دي
مصطفي : لا
ياسر:ليه
مصطفي: كانت لبسه نقاب
ياسر : وتطلع من دي كمان
مصطفي:معرفش
وفي غرفه جودي
كانت حائرة ولا تعرف كيف تتصرف ليقاطع شرودها رنت هاتفها
جودي:الو
المتصل : سمعت انك وقعتي ضحيه لي أنس
جودي باستغراب:مين معايا وضحيه ايه
المتصل: عايزة تبقي بصف مين أنس ولا الي هيخلصوا علي انس
جودي بقلق: بتقول ايه انته مين وعايز ايه من انس
المتصل : متخفيش هنخلص عليه قبل اما تتجوزيه
جودي بغضب:تبقا تفكر كده تلمس شعر منه دنا اقتلك الو الو قفل الندل
جودي بحيره وقلق وخوف وفي خاطرها:عايز يقتل انس ليه لا مش هخلي حد يأذيه ابدا دا ابن عمي برده اينعم رزل بس ابن عمي ومستحيل اخلي كرهي ليه يوصل اني افكر اقتله بالعكس مش هسمح لحد يقرب منه عشان اوريه الفرق بينه وبيني
بس مين ده وعايز يقتل انس ليه ؟ انا لازم اعرف بس اذاي شغلي مخك يا جودي لو بقيتي خطيبه انس ووافقتي علي الخطوبه هتبقي قريبه منه وتعرفي توصلي لحاجه مش شرط اتجوزه هتبقا فتره خطوبه مزيفه لحد اما اطمن انه كويس بس لو قال نتجوز هخلص منه اذاي وبعدين مش هعرف انسا عملته النهارده بس ولولا هطلع عينه واحميه في نفس الوقت اه يا ربي هتخطبله اذاي وانا مش طايقه
كان انس يراجع ورق الصفقه في غرفته لتدلف جودي اليه
أنس بخبث: اهلا اهلا اول مرة تيجي اوضتي
جودي بغيظ :مش وقته
جلس علي الكرسي ووضع رجل فوق رجل بغرور
انس بغرور:عايزة ايه
جودي بغيظ :نزل رجلك الاول انا بكلمك
انس بحده :نعم يا ختي انتي هتديني اوامر من اوله
جودي بعصبيه :بهو انته لازم تتعلم الاحترام شويه انته متعرفيش يعني ايه احترم
شعرت بانه اشعلت غضبه وكان يقبض علي يده بقوه لكي لا يضربه ويكتم غيظه
جودي:يعني انته مقولتليش اقعدي حته
انس بحده :اترزعي عايزة ايه
جودي بغيظ :ايه معندكش صبر اقعد حته
انس:اديكي اترزعتي عايزة ايه سبب الزيارة الكريمه واللسان الطويل ده ايه
جودي:موافقه
انس:علي ايه
كانت تفرك في يدها من الخجل ولاحظ هو هذا
انس بمكر:موافقه علي ايه
جودي:الخطوبه
انس بغرور:منا عارف انتي هتلاقي ذي فين
جودي بغيظ :مغرور اوي بس اسمع عندي شروط
انس بحده :كمان
جودي:اه فتره الخطوبه هتبقا طويله شويه
انس:ليه
وفي خاطرها وبعدين بقا بيسأل كتير ولو قولته فتره وهسيبه عمرها ما هيفتح قلبه لي واعرف اسراره
جودي:اما خلص السنه دي
انس :بهو انتي معاكي ناس متجوزه ومخلفه جت عليكي
جودي:هو ده شرطي موافق كان بها مش موافق خلاص
انس بخبث:موافق بس هنعمل الخطوبه هنا والكل هيعرف انك مراتي
جودي باستغراب:مراتك
انس :ايوة مراتي خطوبه وكتب كتاب سوا
جودي بخضه :نعم
انس: ذي ما سمعتي كده
جودي:افرض مكملنش سوا وحصلت مشاكل ابقا مطلقه
انس:مش هسيبك متخفيش حته لو حصلت ميت مشكله مش هسيبك
جودي:ليه
انس:عشان انتي بنت عمي ومش بحب حد يتكلم عن عيلتي
جودي بغيظ :والي عملته الصبح ده كان ايه
انس:قرصه ودن بس
جودي : انس خطوبه بس خلي كتب الكتاب ده مع ريم وعمار عشان تبقا فرحه
انس : بهم كمان هيتكبوه في الخطوبه
وفي منزل منار
سيف:انا جيت عشان نحدد هنشتري الشبكه امته
مصطفي الدميري:في اي وقت تحب
سيف : تمام هتبقا حفله كبيره في بيتنا عشان خطوبه عمار وريم كمان
منار : هم كمان هيتخطبوا
سيف :وممكن لو جودي وافقت علي انس يبقا كلنا في يوم واحد
منار بخضه :جودي وانس
سيف :ايوة
مصطفي:بس متفقناش علي الشبكه كام
سيف :الي تطلبوها انا موافق عليه
مصطفي:57الف اظن مش هتبقا اقل من اختك وريم
سيف بابتسامه :معنديش مانع
مصطفي:الف مبروك
وفي غرفه ريم تفتح ريم الباب لعمار
وتتراجع لداخل ليدخل ويغلق الباب خلفه
عمار بحده :كنت بتكلمي سيف ليه
ريم بخوف:هو الي كلمني الاول يعني مردش عليه وبعدين ملحقتش اتكلم اصلا
جز علي اسنانه وفي ثانيه احتضنت جهنم عيناها وعروق يده بارزة
عمار بحده :وعايزة تتكلمي كمان انتي معندكيش دم سابك وخطب واحده تانيه دنا لو منك
معبروش ولا اكلمه
ريم بحزن :يعني اعمل ايه يعني ابن عمي وجه كلمني قوله متكلمنيش عشان انا حبيتك وجرحتني
عمار بحده وعصبيه :لا كلمه واجرحي نفسك بنفسك
نزلت دموعها رغم عنها وانهارت ليقترب منها دون انا تشعر ويحتضنها
عمار في خاطره :وانا كمان قلبي بيوجعني اكتر منك لاني بحبك اوي ومش بحب اشوفك تعيطي ياه يا ريم دا انتي وجعالي قلبي اوي مش سهل عليا الي بحبها تحب غيري حتي لو عملت المستحيل عشانك عمرك ما هتنسي حبك الاول بالسهوله دي بس انا٠٠
وعند فهد
فهد :دي هي السلسله ينظر فهد لي القلاده ويجد نقش غريب عليه
فهد باستغراب:ايه ده
استيقظت مايا ونهضت دون ان يشعر مالك بها ذهبت الي غرفه اطفالها
مايا :معقول الشبح ده كابوس لتنجذب مايا كالنافذه وتفتحها
مايا بخوف :مين ده اه مؤمن هو لسه صاحي لحد دلوقتي
يلتفت مؤمن ليجد مايا تنظر اليه ولم تكن ترتدي الحجاب
مؤمن بذهول: جميله اوي
تلاحظ مايا نظرت مؤمن لها لتغلق النافذة بسرعه ونست انها دون حجاب
مايا :ايه الي عملته ده يارب سامحني
وعند ريم
تلاحظ ريم انها بين احضان عمار لتبعده عنها بسرعه
عمار :في ايه مالك
ريم :انته ايه الي عملته ده
عمار: بقالك اكتر من ساعه في حضني ولسه بتسألي
رفعت ريم يدها لتضرب عمار لكنها امسك يدها
كانت ريم تحاول الافلات من قبضته لكنها لما تنجح
عمار بحده :بقا بتمدي ايدك عليا
ريم بعصبيه : انته بني ادم حقير
جز علي اسنانه بغضب شديد وتحاولت عيناه الي اللون الاحمر الدامي وعروق يده بارزة
عمار بحده : انا بقا حقير وهوريكي الحقير هيعمل ايه
وفي الصباح
مؤمن :صباح الخير حضرتك الجواب ده ليكي
مايا :ليا من مين
مؤمن :معرفش واحد جابه ومشي
مايا :طيب شكرا
مؤمن : حضرتك عامله ايه دلوقتي
مايا : الحمد لله ومسميش حضرتك اسمي مايا
مؤمن بابتسامه : يدوم الحمد يا مايا
مايا :شكرا عن اذنك
مؤمن :بقولك
مايا :نعم
مؤمن : اشربي نعناع مهدي الاعصاب وبيشيل التخيلات من الدماغ
مايا :بجد
مؤمن : بجد
مايا :شكرا ليك
رأي مالك مايا وهي تبتسم لمؤمن
مالك بعصبيه :مايا
تلتفت مايا لتجد الوحش في انتظارها
مايا بخوف:عن اذنك
تدخل مايا وتغلق الباب
مالك بغضب :بتعملي ايه بره
مايا : في جواب جيلي باخده
مالك بغضب:وبتضحكي مع مؤمن ليه
مايا : ضحكت امته كنت بشكره علي النصيحه بس يعني اكون مكشره
مالك بغضب:وريني الجواب وحسك عينك تكرريها
فتح مالك الجواب ليجد صور لمايا مع فارس
نظرت مايا لصور
مايا بخوف:اقسم بالله عمري ما اتصورت مع فارس اصلا
لم يسمع مالك كلامه فالغيره سيطره عليه تمام وسحبها من شعرها
كان يسحبها من شعرها غير مهتم بصراخها ودموعها
مايا ببكاء:انا بكرهك يا مالك بكرهك
لتنزل صفعه علي وجهها لتوقعها ارضا ومن شده الضربه خرج الدم من انفها وضعت يدها علي انفها لكن لم يترك لها فرصه لفهم ما حصل لتشعر بيده تمسك شعرها من جديد ليجذبها اليه لتري انا الواقف امامها هو وحش كاسر لا يهاب احد
جز علي اسنانه بغضب شديد وفي ثانيه احتضنت جهنم عيناها وبصوت رجولي حاد
مالك : انا بقا هربيكي انتي الي حكمتي علي نفسك
وفي الصحافه
المدير:حضرتك عايز انسه جودي الشرقاوي الي تمسك الموضوع ده
&&:ايوة ياريت هي
المدير:بس
&&:مفيش بس عايز كام
استتتتوب
التقييم للحلقه وجاوبوا علي الاسئله
مين الي اتصل بجودي ؟وليه عايز يقتل انس؟
انس هيتجوز جودي ولا هتبقا خطوبه؟ومين الي راح الصحافه ؟ورد فعله ايه لما يعرف انها بتعمل كده عشان يفتح قلبه وتعرف اسراره؟
مايا والشبح ؟ايه الي بيحصل لمايا؟ومين الي بعت الجواب؟ ومؤمن ده عايز ايه من مايا يا تري هيبقا صديق لمايا ؟ومالك هيعمل ايه هيصدق الصور ولا لا والغيره هتكون دمار علاقه مايا ومالك ولا الثقه هتكون قادرة تتخطأ المشاكل؟
مين الي نقل مصطفي لصعيد وقدر يدخل يزور قرار النيابه ؟ومين البنت الي راحت لبسنت؟
فارس مات ولا هيظهر لسه؟
منار وسيف هيتجوزا ولا لا واي حكايه منار؟
عمار وريم ايه الي هيحصل بنهم وعمار ناوي علي ايه
هاجر هتموت ولا هتعيش؟والنقش الي علي السلسله ايه حكايته؟
اكتر لحظه مؤلمه في الحلقه واكتر لحظه حلوة ؟وحبيتوا مين في الابطال؟
بعنوان وحوش ضاريه
عايزة الكل والمتابعين في صمت يجوبوا علي الاسئله الي تحت؟
وفجأه تصرخ مايا بصوت عالي ليتسيقظ
مالك علي صوته
مالك بقلق:بسم الله الرحمن الرحيم مالك يا حبيبتي
كانت مايا ترتعش من الخوف
مايا بخوف وذعر :شبح
مالك باستغراب:شبح؟
مايا ببكاء وخوف:شبح
مالك :فين
تشير مايا باتجاه الشمال ولا تجد احد
مالك :مفيش حاجه
مايا ببكاء:بس شفت شبح
مالك : دا كبوس بس مفيش اشباح
ليحضنها ويقرأ القرأن علي رأسها لتنام بين احضانه
وفي الاسكندريه
ياسر:بتقول ايه
مصطفي:ذي ما قولتلك مفيش اي مشامل في الصعيد حته النقل الي جه مجاش من النيابه
ياسر:طب اذاي
مصطفي:معرفش بس الي اعرفه ان حد عايز يعرف كل حاجه عن مالك حته من اهله في الصعيد لان في واحده راحت لبسنت وسألته عن مالك
ياسر باستغراب:ومين دي
مصطفي:معرفش
ياسر:يمكن زهرة
مصطفي:يا ذكي وزهرة مش هتعرفه بسنت غبي اوي
ياسر':اه معاك حق في دي بس اخد مواصفات البنت دي
مصطفي : لا
ياسر:ليه
مصطفي: كانت لبسه نقاب
ياسر : وتطلع من دي كمان
مصطفي:معرفش
وفي غرفه جودي
كانت حائرة ولا تعرف كيف تتصرف ليقاطع شرودها رنت هاتفها
جودي:الو
المتصل : سمعت انك وقعتي ضحيه لي أنس
جودي باستغراب:مين معايا وضحيه ايه
المتصل: عايزة تبقي بصف مين أنس ولا الي هيخلصوا علي انس
جودي بقلق: بتقول ايه انته مين وعايز ايه من انس
المتصل : متخفيش هنخلص عليه قبل اما تتجوزيه
جودي بغضب:تبقا تفكر كده تلمس شعر منه دنا اقتلك الو الو قفل الندل
جودي بحيره وقلق وخوف وفي خاطرها:عايز يقتل انس ليه لا مش هخلي حد يأذيه ابدا دا ابن عمي برده اينعم رزل بس ابن عمي ومستحيل اخلي كرهي ليه يوصل اني افكر اقتله بالعكس مش هسمح لحد يقرب منه عشان اوريه الفرق بينه وبيني
بس مين ده وعايز يقتل انس ليه ؟ انا لازم اعرف بس اذاي شغلي مخك يا جودي لو بقيتي خطيبه انس ووافقتي علي الخطوبه هتبقي قريبه منه وتعرفي توصلي لحاجه مش شرط اتجوزه هتبقا فتره خطوبه مزيفه لحد اما اطمن انه كويس بس لو قال نتجوز هخلص منه اذاي وبعدين مش هعرف انسا عملته النهارده بس ولولا هطلع عينه واحميه في نفس الوقت اه يا ربي هتخطبله اذاي وانا مش طايقه
كان انس يراجع ورق الصفقه في غرفته لتدلف جودي اليه
أنس بخبث: اهلا اهلا اول مرة تيجي اوضتي
جودي بغيظ :مش وقته
جلس علي الكرسي ووضع رجل فوق رجل بغرور
انس بغرور:عايزة ايه
جودي بغيظ :نزل رجلك الاول انا بكلمك
انس بحده :نعم يا ختي انتي هتديني اوامر من اوله
جودي بعصبيه :بهو انته لازم تتعلم الاحترام شويه انته متعرفيش يعني ايه احترم
شعرت بانه اشعلت غضبه وكان يقبض علي يده بقوه لكي لا يضربه ويكتم غيظه
جودي:يعني انته مقولتليش اقعدي حته
انس بحده :اترزعي عايزة ايه
جودي بغيظ :ايه معندكش صبر اقعد حته
انس:اديكي اترزعتي عايزة ايه سبب الزيارة الكريمه واللسان الطويل ده ايه
جودي:موافقه
انس:علي ايه
كانت تفرك في يدها من الخجل ولاحظ هو هذا
انس بمكر:موافقه علي ايه
جودي:الخطوبه
انس بغرور:منا عارف انتي هتلاقي ذي فين
جودي بغيظ :مغرور اوي بس اسمع عندي شروط
انس بحده :كمان
جودي:اه فتره الخطوبه هتبقا طويله شويه
انس:ليه
وفي خاطرها وبعدين بقا بيسأل كتير ولو قولته فتره وهسيبه عمرها ما هيفتح قلبه لي واعرف اسراره
جودي:اما خلص السنه دي
انس :بهو انتي معاكي ناس متجوزه ومخلفه جت عليكي
جودي:هو ده شرطي موافق كان بها مش موافق خلاص
انس بخبث:موافق بس هنعمل الخطوبه هنا والكل هيعرف انك مراتي
جودي باستغراب:مراتك
انس :ايوة مراتي خطوبه وكتب كتاب سوا
جودي بخضه :نعم
انس: ذي ما سمعتي كده
جودي:افرض مكملنش سوا وحصلت مشاكل ابقا مطلقه
انس:مش هسيبك متخفيش حته لو حصلت ميت مشكله مش هسيبك
جودي:ليه
انس:عشان انتي بنت عمي ومش بحب حد يتكلم عن عيلتي
جودي بغيظ :والي عملته الصبح ده كان ايه
انس:قرصه ودن بس
جودي : انس خطوبه بس خلي كتب الكتاب ده مع ريم وعمار عشان تبقا فرحه
انس : بهم كمان هيتكبوه في الخطوبه
وفي منزل منار
سيف:انا جيت عشان نحدد هنشتري الشبكه امته
مصطفي الدميري:في اي وقت تحب
سيف : تمام هتبقا حفله كبيره في بيتنا عشان خطوبه عمار وريم كمان
منار : هم كمان هيتخطبوا
سيف :وممكن لو جودي وافقت علي انس يبقا كلنا في يوم واحد
منار بخضه :جودي وانس
سيف :ايوة
مصطفي:بس متفقناش علي الشبكه كام
سيف :الي تطلبوها انا موافق عليه
مصطفي:57الف اظن مش هتبقا اقل من اختك وريم
سيف بابتسامه :معنديش مانع
مصطفي:الف مبروك
وفي غرفه ريم تفتح ريم الباب لعمار
وتتراجع لداخل ليدخل ويغلق الباب خلفه
عمار بحده :كنت بتكلمي سيف ليه
ريم بخوف:هو الي كلمني الاول يعني مردش عليه وبعدين ملحقتش اتكلم اصلا
جز علي اسنانه وفي ثانيه احتضنت جهنم عيناها وعروق يده بارزة
عمار بحده :وعايزة تتكلمي كمان انتي معندكيش دم سابك وخطب واحده تانيه دنا لو منك
معبروش ولا اكلمه
ريم بحزن :يعني اعمل ايه يعني ابن عمي وجه كلمني قوله متكلمنيش عشان انا حبيتك وجرحتني
عمار بحده وعصبيه :لا كلمه واجرحي نفسك بنفسك
نزلت دموعها رغم عنها وانهارت ليقترب منها دون انا تشعر ويحتضنها
عمار في خاطره :وانا كمان قلبي بيوجعني اكتر منك لاني بحبك اوي ومش بحب اشوفك تعيطي ياه يا ريم دا انتي وجعالي قلبي اوي مش سهل عليا الي بحبها تحب غيري حتي لو عملت المستحيل عشانك عمرك ما هتنسي حبك الاول بالسهوله دي بس انا٠٠
وعند فهد
فهد :دي هي السلسله ينظر فهد لي القلاده ويجد نقش غريب عليه
فهد باستغراب:ايه ده
استيقظت مايا ونهضت دون ان يشعر مالك بها ذهبت الي غرفه اطفالها
مايا :معقول الشبح ده كابوس لتنجذب مايا كالنافذه وتفتحها
مايا بخوف :مين ده اه مؤمن هو لسه صاحي لحد دلوقتي
يلتفت مؤمن ليجد مايا تنظر اليه ولم تكن ترتدي الحجاب
مؤمن بذهول: جميله اوي
تلاحظ مايا نظرت مؤمن لها لتغلق النافذة بسرعه ونست انها دون حجاب
مايا :ايه الي عملته ده يارب سامحني
وعند ريم
تلاحظ ريم انها بين احضان عمار لتبعده عنها بسرعه
عمار :في ايه مالك
ريم :انته ايه الي عملته ده
عمار: بقالك اكتر من ساعه في حضني ولسه بتسألي
رفعت ريم يدها لتضرب عمار لكنها امسك يدها
كانت ريم تحاول الافلات من قبضته لكنها لما تنجح
عمار بحده :بقا بتمدي ايدك عليا
ريم بعصبيه : انته بني ادم حقير
جز علي اسنانه بغضب شديد وتحاولت عيناه الي اللون الاحمر الدامي وعروق يده بارزة
عمار بحده : انا بقا حقير وهوريكي الحقير هيعمل ايه
وفي الصباح
مؤمن :صباح الخير حضرتك الجواب ده ليكي
مايا :ليا من مين
مؤمن :معرفش واحد جابه ومشي
مايا :طيب شكرا
مؤمن : حضرتك عامله ايه دلوقتي
مايا : الحمد لله ومسميش حضرتك اسمي مايا
مؤمن بابتسامه : يدوم الحمد يا مايا
مايا :شكرا عن اذنك
مؤمن :بقولك
مايا :نعم
مؤمن : اشربي نعناع مهدي الاعصاب وبيشيل التخيلات من الدماغ
مايا :بجد
مؤمن : بجد
مايا :شكرا ليك
رأي مالك مايا وهي تبتسم لمؤمن
مالك بعصبيه :مايا
تلتفت مايا لتجد الوحش في انتظارها
مايا بخوف:عن اذنك
تدخل مايا وتغلق الباب
مالك بغضب :بتعملي ايه بره
مايا : في جواب جيلي باخده
مالك بغضب:وبتضحكي مع مؤمن ليه
مايا : ضحكت امته كنت بشكره علي النصيحه بس يعني اكون مكشره
مالك بغضب:وريني الجواب وحسك عينك تكرريها
فتح مالك الجواب ليجد صور لمايا مع فارس
نظرت مايا لصور
مايا بخوف:اقسم بالله عمري ما اتصورت مع فارس اصلا
لم يسمع مالك كلامه فالغيره سيطره عليه تمام وسحبها من شعرها
كان يسحبها من شعرها غير مهتم بصراخها ودموعها
مايا ببكاء:انا بكرهك يا مالك بكرهك
لتنزل صفعه علي وجهها لتوقعها ارضا ومن شده الضربه خرج الدم من انفها وضعت يدها علي انفها لكن لم يترك لها فرصه لفهم ما حصل لتشعر بيده تمسك شعرها من جديد ليجذبها اليه لتري انا الواقف امامها هو وحش كاسر لا يهاب احد
جز علي اسنانه بغضب شديد وفي ثانيه احتضنت جهنم عيناها وبصوت رجولي حاد
مالك : انا بقا هربيكي انتي الي حكمتي علي نفسك
وفي الصحافه
المدير:حضرتك عايز انسه جودي الشرقاوي الي تمسك الموضوع ده
&&:ايوة ياريت هي
المدير:بس
&&:مفيش بس عايز كام
استتتتوب
التقييم للحلقه وجاوبوا علي الاسئله
مين الي اتصل بجودي ؟وليه عايز يقتل انس؟
انس هيتجوز جودي ولا هتبقا خطوبه؟ومين الي راح الصحافه ؟ورد فعله ايه لما يعرف انها بتعمل كده عشان يفتح قلبه وتعرف اسراره؟
مايا والشبح ؟ايه الي بيحصل لمايا؟ومين الي بعت الجواب؟ ومؤمن ده عايز ايه من مايا يا تري هيبقا صديق لمايا ؟ومالك هيعمل ايه هيصدق الصور ولا لا والغيره هتكون دمار علاقه مايا ومالك ولا الثقه هتكون قادرة تتخطأ المشاكل؟
مين الي نقل مصطفي لصعيد وقدر يدخل يزور قرار النيابه ؟ومين البنت الي راحت لبسنت؟
فارس مات ولا هيظهر لسه؟
منار وسيف هيتجوزا ولا لا واي حكايه منار؟
عمار وريم ايه الي هيحصل بنهم وعمار ناوي علي ايه
هاجر هتموت ولا هتعيش؟والنقش الي علي السلسله ايه حكايته؟
اكتر لحظه مؤلمه في الحلقه واكتر لحظه حلوة ؟وحبيتوا مين في الابطال؟
الاكثر قراءة هذا الشهر :
رواية مهووس بك يا صغيرة كاملة
موعد الحلقة الجديدة الساعة 10 م يوميا ان شاء الله .
هنا تنتهى احداث رواية مطلوب عريس صعيدى الحلقة التاسعة ، يمكنكم اكمال باقى احداث رواية ملك لى الحلقة العاشرة ( مطلوب عريس صعيدى ج2 ) أوقراءة المزيد من الروايات المكتملة فى قسم روايات كاملة .
نأمل أن تكونوا قد استمتعتم بـ رواية مطلوب عريس صعيدى ، والى اللقاء فى حلقة قادمة بإذن الله ، لمزيد من الروايات يمكنكم متابعتنا على الموقع أو فيس بوك ، كما يمكنكم طلب رواياتكم المفضلة وسنقوم بوضعها كاملة على الموقع .