نقدم اليوم احداث رواية ملك لى الحلقة السابعة من روايات ايمان وائل . والتى تندرج تحت تصنيف روايات رومانسية ، والتى نالت اعجاباً شديداً بين القراء سواء واتباد أو فيس بوك . نرحب بكم فى موقع مجنونة عشاق روايات موقعنا ، هنا سوف تجد كل رواياتك : روايات رومانسية ، روايات رومانسية مصرية ، قصص عشق ، قصص قصيرة ، قصص حب ، روايات pdf ، روايات واتباد ، قصص رعب ، روايات رومانسية كوميدية .
ملك لى الحلقة السابعة ( مطلوب عريس صعيدى ج2 )
تعد رواية ملك لى واحدة من اجمل روايات رومانسية والتى نالت شهرة كبيرة على صفحتنا على الفيس بوك وعلى الموقع وهى من روايات ايمان وائل ، نتمنى لكم قراءة ممتعة ، كما يمكنكم تنزيل رواية ملك لى pdf كاملة من خلال موقعنا .
روايه ملك لى الفصل السابع
الحلقه السابعه من ملك لي
وفجأه سمعت مايا صوت طلق ناري وصراخ احدهم لتفزع من الصوت وتفتح النافذه لمعرفه ما حصل
مايا بقلق :مفيش حاجه يمكن بره
تخرج مايا لمعرفه ما حصل وتجد الامن في الخارج
مايا :لو سمحت هو ايه صوت الصراخ وضرب النار ده
الحارس ويدعا مؤمن
مؤمن :مفيش حاجه يا هانم مسمعتش حاجه
مايا بقلق:اذاي انا سمعته
مؤمن :حضرتك انا واقف هنا من الصبح
ومسمعتش حاجه
مايا بخوف:متأكد
مؤمن :ايوة
مايا :يعني بتخيل
مؤمن : يمكن
دخلت مايا وهي تشعر بالخوف والذعر وتكلم نفسها
مايا :هي وصلت اني اتخيل اتهبلت ولا ايه بس انا متأكده لازم اقول لمالك علي الاتصال والي سمعته بس لو قولتله مش هيصدق لان الحارس مسمعش حاجه بس الاتصال ده كان من ٠٠٠٠٠بس هو ميت من ٣سنين لازم اتصل ب مي واسألها
وفي المستشفي
الطبيب: انته قولت ان مدام هاجر معندهاش عيله صح وابن حضرتك لسنه عنده سنه كان ممكن نأخد من النخاع الشوكي دا كان هيساعدنا كتير
فهد :يعني العمليه هتنجح لو لاقينا حد من اهل هاجر متبرع
الطبيب:ايوة
فهد :طب ممكن اشوفها دلوقتي
الطبيب:بس الكلام الكتير غلط عليها
فهد :مش هطول
يدخل فهد للغرفه ليجد هاجر نائمه بل حول ولا قوة لتسقط دمعه من عينه علي حبيبته ويقترب من السرير ويمسك بيدها بلطف
فهد بحزن : ان شاء الله هترجعي ذي الاول ونعيش مع بعض دايما احنا وعدنا بعض هنفضل سوا
تفتح هاجر عيناها ببط شديد وتتكلم بصوت مبحوح يكاد لا يسمع
هاجر : فهد
فهد :يا عيون فهد
هاجر بتعب:خلي بالك من جاد لو جرلي حاجه حافظ عليه واحميه
وضع فهد اصبعه علي فمها بسرعه ليسكتها
فهد بخوف:بعد الشر عليكي هتخفي
وهنفضل سوا دايما وتفرحي بجاد ونجيب اخو جاد متتكلميش كتير عشان متتعبيش
هاجر انا عمري ما هتخل عنك انا من غيرك ولا حاجه هنفضل سوا دايما
نظرا الاثنان في اعين بعضهم المليئه بالحزن والوجع
لا نعيش مع بعض حبيبي لنموت احنا اوعدني نكون يا حبيبي مع بعض في الحالتين
وفي مقر الامن
كانت ريم تبكي بشده
ليفتح الباب عمار
عمار بحده :خلصتي عياط ولا لسه
مسحت ريم دموعها والتفت الي عمار لتقف علي قدمها محاوله التحلي بالشجاعه امامه
فمنظرها لا يبشر بالخير كانت عيناها حمراء كالبركان المشتعل وعروق يده بارزة ويجز علي اسنانه بغضب شديد ليتكلم بصوت رجولي خشن وحاد
عمار :انتي مفكرة اني مش عارف انك هنا فوقي دا انتي في مقر الامن
كان العرق يتصبب من جبينها وبلعت ريقها بخوف لكن لم تعد تلك الضعيفه استجمعت شجاعته لترد عليه
ريم :مقر الامن وبتقوله بفخر كده انتوا ذي المجرمين بالضبط لو القضيه فيها ناس عاليه بتجبوها في الغلبان امن هو في حاجه اسمه امن دلوقتي
اقترب منها ليمسك معصمها ويصغط عليه بقسوة
عمار بغضب:صوتك يعل عليا هقطعلك لسانك وايه الهبل الي بتقوليه ده
كانت تتألم من مسكته لمعصمها لكنها لم تظهر ضعفها امامه
ريم :دي الحقيقه مبتجوش غير علي الغلبان
عمار:مش كله ذي بعضه وانتي عارفاني كويس ذي ما في الي عنده ضمير فيه الي باع ضميره
ريم : مدام انتوا عارفين الي بايعين ضميرهم مش بتمسكوهم ليه
عمار:هي بالسهوله دي فين الادله الي عليهم
ريم :يعني الغلبان في البلد دي حقه ضايع
عمار:ريم ملكيش دعوه بالحاجات دي خليك في حالك
ريم ببكاء:رواند صحبتي يا عمار هي غلبانه وطيبه جدا عايزة اعرف الحقيقه ايه الي حصل ارجوك
شعر بنغذه في قلبه عندما رأي دموعها
وترك يدها وحاول ان يهدأ ليشرح لها واخرج منديل من جيبه
عمار بحده: اقعدي وانا هفهمك خدي امسحي دموعك دي
ريم :شكرا
يجلس عمار علي مكتبه ليرن الجرس ويدخل حارس
عمار:هات يا بني واحد ليمون
الحارس:حاضر يا فندم
ريم :اقولي يلا
عمار بحده:اما تشربي الليمون يهدي اعصابك بدل ما يغما عليكي ولو اغما عليكي ولا هشيلك حته هسيبك تموتي
ريم : رزل
عمار بحده:قولتي حاجه
ريم بخوف:لا
وفي مكتب سيف
سيف :خير يا حبيبتي
منار بابتسامه مزيفه:حبيبي هي الخطوبه بتاعنا امته
سيف بفرح:ذي ما تحبي لو عايزة حالا موافق
منار : مش هنشتري الشبكه الاول
سيف:اكيد احلي شبكه ليكي
منار بتظاهر الحزن:سيف عايزة اقولك حاجه
سيف :انتي تؤامري
منار بحزن:البيت بتاعنا بيقع ومش عارفه اذاكر انته عارف ان لو حصلي حاجه وشلت ماده هيأجل جوازنا
سيف:دا الي مزعلك متخفيش انا هشتري شقه لي اهلك حالا اهم حاجه انتي تكوني مبسوطه
منار في خاطرها : يا عريس من ده يا بلاش انته غبي اوي يا سيف اهو بدل الفقر ده
كان مالك يقرا ملف قضيه ليرن هاتفه
ياسر:عملت ذي ما قولت التحليل اثبت ان فارس لسه عايش دي جثه واحد تاني
مالك بانفعال:فالح عشان تخبي عليا انته والزفت مصطفي حلو
ياسر:كنت بحسبه مات
مالك ؛هو الي ذي ده بيموت بالسهوله دي
ياسر:طب وهتعمل ايه
مالك بحده :هجيبه لو تحت الارض
ياسر: سمعت ان ابن خيري المهدي جه مصر
مالك :ايوه جه
ياسر:خلي بالك بقا لان الواد ده محدش يعرف شكله
مالك :اذاي
ياسر:ملوش اصحاب ومش مختلط بحد وطلعوا اشاعه انه مات من ٣سنين وسمعت انه محدش يعرف شكله الحقيقي من كتر الاقنعه الي بيحطه
مالك :اه عايز كل حاجه عنه وصوره حته لو مختلفه اكيد فيها ملامح
ياسر:اوامرك
وفي مكتب انس
كان يراجع ورق الصفقه وتدخل السكرتيرة
انس ببرود:في ايه
السكرتيرة:اتفضل حضرتك شوف الجريده بتقول ايه
يمسك انس الجريده ويقرأه ويقطعها قطع صغير وبغضب عارم يا بنت### اما وريتك يا جودي
طلب انس من السكرتيرة الخروج وحاول ان يسيطر علي غضبه ليتصل بي جودي
انس بغل :هي القمور مش بتلعب معايا ولا ايه
جودي: في ايه
انس. بمكر : بنا اتفاق لعبه الحب ولا انتي نسيتي
جودي: اه بس مش فاضيه
انس بغضب:يا عني انا الي فاضي لجانبك
جودي:عايز ايه
انس بخبث: نتقابل
جودي: فين
انس بخبث: النادي
جودي:طيب
يغلق انس الخط وهو يبتسم بخبث
وفي مقر الامن
ريم :خلصت اهو شربته اشرحلي بقا
عمار :رواند متهمه بقتل ابن خاله حازم الشاوي
ريم بعصبيه :دنا لو منها كنت دبحته واصحيه وادبحه تاني
عمار بحده :قرأتي الملف غلط يا ريم واهدي شويه
ريم :_اذاي
عمار:دخله يا بني
تتدخل رواند وتضمها ريم
عمار: هسيبه تحكيلك خمس دقايق وانا هدخل الملف وارجع
يخرج عمار ويترك ريم مع رواند
ريم :احكيلي انتي الي قتلتيه
رواند ببكاء:ايوة ومش زعلان اني قتلته بالعكس فرحانه جدا شفيت غليلي
ريم :ليه هو الي مكتوب صح
رواند :ايوة لما كان عندي ١٠سنين استغل ان طفله ومعرفش حاجه صحيح انه ابن خالي بس مهتمش بشرفي واستغلاني عشان مش فاهمه حاجه واستغل بعد ام عني وثقته فيه بس طلع غدار ياريت امي موثقتش فيهم يارتني كنت وعيه بدري يا ريم
ريم ببكاء: طب عرفتي اذاي
رواند ببكاء:طلب مني قبل اما اقتله وقالي علي الي حصل وهددني انه هيفضحني لو موافقتش انا خفت ومتحكمتش بنفسي دمرلي حياتي الله يحرقه فعلا الي قال القريب غدار ياريتني كنت فهمت بدري يا ريم انهارت رواند باكيه
ريم :حبيبتي اهدي انتي هتطلعي بريئه انتي كنتي بدفعي عن نفسك
رواند :واهله يا ريم هسبوني في حالي انتي عارفه خالي مين وابويا غلبان وماما دخلت في غيبوبه
ريم :انا هساعدك مش هسيبك خالك ده هوديه في داهيه لو عمل حاجه مش كفايه الي ابنه عمله
رواند :متورطيش نفسك عشاني
ريم : متخفيش انا معاكي دايما
وفي النادي نصل جودي
جودي:خير يا انس
انس بحده : اتأخرتي ليه
جودي:الطريق
انس بخبث:طب شوفي المفأجاه دي
كانت الصحافه في النادي
جودي باستغراب:في ايه
واحد من الصحافه:استاذة جودي سمعنا انك انتي وانس بيه بتحبوا بعض
جودي بذهول:انا وانس
انس :قدام كل الصحافين بعلن قدام الكل ان جودي حبيبتي وشريكه حياتي وان شاء الله هنعزمكم في الخطوبه
جودي بعصبيه :بتقول ٠٠
لم تكمل كلامه لان انس قبله امام الجميع بقبله اخرسته لم يهتم ان كانت هناك صحافه اما لا
وقفت مذهوله من فعلته لتنزل دموعها
انس بخبث:اظن كده اثبت ملكيه انك بتاعتي ليهمس لها بقا بتكتبي عني شوفي بقا الي هيتقال دلوقتي ولو نطقتي حرف واحد هكررها قدام الكل لو بقيتي هاديه وقولتي موافقه الحراس هياخدوا الكاميرات بتاعهم ومش هيبقا في شوشره قولتلك هربيكي
نظرت لها بحقد وغل لكنه لما تستطع ان تنطق امامه
وفي مقر الامن
عمار:ايه انتي مش ناويه تروحي ولا ايه
ريم : رواند هتطلع امته
عمار : شايفاني القاضي
ريم: بس هي مش غلطانه افرض كان حصل معايا كده وحد اعتداء عليا
عمار بغضب وصوت عالي:دنا كنت قتلته ومخليش الجن الازرق يعرفلوا طريق
ريم بخبث: بهو ده الي رواند عملته انتقمت لنفسها عشان معندهاش حد وبعدين انته تقدر تحله صح ٠٠
يدخل مالك مقاطع كلامهم
مالك : عايزك في مشوار
عمار:حاضر بس خمسه وهكون هنا
ينظر مالك لريم
مالك:اه متتأخرش الموضوع مهم
عمار:سمعتي قدامي اوصلك وارجع
ريم :هروح لوحدي
عمار بحده: قدامي افرضي حد طلعلك وانتي ماشيه
يرن هاتف مالك فجأه
مالك بقلق وخضه:بتقول ايه حصل اذاي
وفجأه سمعت مايا صوت طلق ناري وصراخ احدهم لتفزع من الصوت وتفتح النافذه لمعرفه ما حصل
مايا بقلق :مفيش حاجه يمكن بره
تخرج مايا لمعرفه ما حصل وتجد الامن في الخارج
مايا :لو سمحت هو ايه صوت الصراخ وضرب النار ده
الحارس ويدعا مؤمن
مؤمن :مفيش حاجه يا هانم مسمعتش حاجه
مايا بقلق:اذاي انا سمعته
مؤمن :حضرتك انا واقف هنا من الصبح
ومسمعتش حاجه
مايا بخوف:متأكد
مؤمن :ايوة
مايا :يعني بتخيل
مؤمن : يمكن
دخلت مايا وهي تشعر بالخوف والذعر وتكلم نفسها
مايا :هي وصلت اني اتخيل اتهبلت ولا ايه بس انا متأكده لازم اقول لمالك علي الاتصال والي سمعته بس لو قولتله مش هيصدق لان الحارس مسمعش حاجه بس الاتصال ده كان من ٠٠٠٠٠بس هو ميت من ٣سنين لازم اتصل ب مي واسألها
وفي المستشفي
الطبيب: انته قولت ان مدام هاجر معندهاش عيله صح وابن حضرتك لسنه عنده سنه كان ممكن نأخد من النخاع الشوكي دا كان هيساعدنا كتير
فهد :يعني العمليه هتنجح لو لاقينا حد من اهل هاجر متبرع
الطبيب:ايوة
فهد :طب ممكن اشوفها دلوقتي
الطبيب:بس الكلام الكتير غلط عليها
فهد :مش هطول
يدخل فهد للغرفه ليجد هاجر نائمه بل حول ولا قوة لتسقط دمعه من عينه علي حبيبته ويقترب من السرير ويمسك بيدها بلطف
فهد بحزن : ان شاء الله هترجعي ذي الاول ونعيش مع بعض دايما احنا وعدنا بعض هنفضل سوا
تفتح هاجر عيناها ببط شديد وتتكلم بصوت مبحوح يكاد لا يسمع
هاجر : فهد
فهد :يا عيون فهد
هاجر بتعب:خلي بالك من جاد لو جرلي حاجه حافظ عليه واحميه
وضع فهد اصبعه علي فمها بسرعه ليسكتها
فهد بخوف:بعد الشر عليكي هتخفي
وهنفضل سوا دايما وتفرحي بجاد ونجيب اخو جاد متتكلميش كتير عشان متتعبيش
هاجر انا عمري ما هتخل عنك انا من غيرك ولا حاجه هنفضل سوا دايما
نظرا الاثنان في اعين بعضهم المليئه بالحزن والوجع
لا نعيش مع بعض حبيبي لنموت احنا اوعدني نكون يا حبيبي مع بعض في الحالتين
وفي مقر الامن
كانت ريم تبكي بشده
ليفتح الباب عمار
عمار بحده :خلصتي عياط ولا لسه
مسحت ريم دموعها والتفت الي عمار لتقف علي قدمها محاوله التحلي بالشجاعه امامه
فمنظرها لا يبشر بالخير كانت عيناها حمراء كالبركان المشتعل وعروق يده بارزة ويجز علي اسنانه بغضب شديد ليتكلم بصوت رجولي خشن وحاد
عمار :انتي مفكرة اني مش عارف انك هنا فوقي دا انتي في مقر الامن
كان العرق يتصبب من جبينها وبلعت ريقها بخوف لكن لم تعد تلك الضعيفه استجمعت شجاعته لترد عليه
ريم :مقر الامن وبتقوله بفخر كده انتوا ذي المجرمين بالضبط لو القضيه فيها ناس عاليه بتجبوها في الغلبان امن هو في حاجه اسمه امن دلوقتي
اقترب منها ليمسك معصمها ويصغط عليه بقسوة
عمار بغضب:صوتك يعل عليا هقطعلك لسانك وايه الهبل الي بتقوليه ده
كانت تتألم من مسكته لمعصمها لكنها لم تظهر ضعفها امامه
ريم :دي الحقيقه مبتجوش غير علي الغلبان
عمار:مش كله ذي بعضه وانتي عارفاني كويس ذي ما في الي عنده ضمير فيه الي باع ضميره
ريم : مدام انتوا عارفين الي بايعين ضميرهم مش بتمسكوهم ليه
عمار:هي بالسهوله دي فين الادله الي عليهم
ريم :يعني الغلبان في البلد دي حقه ضايع
عمار:ريم ملكيش دعوه بالحاجات دي خليك في حالك
ريم ببكاء:رواند صحبتي يا عمار هي غلبانه وطيبه جدا عايزة اعرف الحقيقه ايه الي حصل ارجوك
شعر بنغذه في قلبه عندما رأي دموعها
وترك يدها وحاول ان يهدأ ليشرح لها واخرج منديل من جيبه
عمار بحده: اقعدي وانا هفهمك خدي امسحي دموعك دي
ريم :شكرا
يجلس عمار علي مكتبه ليرن الجرس ويدخل حارس
عمار:هات يا بني واحد ليمون
الحارس:حاضر يا فندم
ريم :اقولي يلا
عمار بحده:اما تشربي الليمون يهدي اعصابك بدل ما يغما عليكي ولو اغما عليكي ولا هشيلك حته هسيبك تموتي
ريم : رزل
عمار بحده:قولتي حاجه
ريم بخوف:لا
وفي مكتب سيف
سيف :خير يا حبيبتي
منار بابتسامه مزيفه:حبيبي هي الخطوبه بتاعنا امته
سيف بفرح:ذي ما تحبي لو عايزة حالا موافق
منار : مش هنشتري الشبكه الاول
سيف:اكيد احلي شبكه ليكي
منار بتظاهر الحزن:سيف عايزة اقولك حاجه
سيف :انتي تؤامري
منار بحزن:البيت بتاعنا بيقع ومش عارفه اذاكر انته عارف ان لو حصلي حاجه وشلت ماده هيأجل جوازنا
سيف:دا الي مزعلك متخفيش انا هشتري شقه لي اهلك حالا اهم حاجه انتي تكوني مبسوطه
منار في خاطرها : يا عريس من ده يا بلاش انته غبي اوي يا سيف اهو بدل الفقر ده
كان مالك يقرا ملف قضيه ليرن هاتفه
ياسر:عملت ذي ما قولت التحليل اثبت ان فارس لسه عايش دي جثه واحد تاني
مالك بانفعال:فالح عشان تخبي عليا انته والزفت مصطفي حلو
ياسر:كنت بحسبه مات
مالك ؛هو الي ذي ده بيموت بالسهوله دي
ياسر:طب وهتعمل ايه
مالك بحده :هجيبه لو تحت الارض
ياسر: سمعت ان ابن خيري المهدي جه مصر
مالك :ايوه جه
ياسر:خلي بالك بقا لان الواد ده محدش يعرف شكله
مالك :اذاي
ياسر:ملوش اصحاب ومش مختلط بحد وطلعوا اشاعه انه مات من ٣سنين وسمعت انه محدش يعرف شكله الحقيقي من كتر الاقنعه الي بيحطه
مالك :اه عايز كل حاجه عنه وصوره حته لو مختلفه اكيد فيها ملامح
ياسر:اوامرك
وفي مكتب انس
كان يراجع ورق الصفقه وتدخل السكرتيرة
انس ببرود:في ايه
السكرتيرة:اتفضل حضرتك شوف الجريده بتقول ايه
يمسك انس الجريده ويقرأه ويقطعها قطع صغير وبغضب عارم يا بنت### اما وريتك يا جودي
طلب انس من السكرتيرة الخروج وحاول ان يسيطر علي غضبه ليتصل بي جودي
انس بغل :هي القمور مش بتلعب معايا ولا ايه
جودي: في ايه
انس. بمكر : بنا اتفاق لعبه الحب ولا انتي نسيتي
جودي: اه بس مش فاضيه
انس بغضب:يا عني انا الي فاضي لجانبك
جودي:عايز ايه
انس بخبث: نتقابل
جودي: فين
انس بخبث: النادي
جودي:طيب
يغلق انس الخط وهو يبتسم بخبث
وفي مقر الامن
ريم :خلصت اهو شربته اشرحلي بقا
عمار :رواند متهمه بقتل ابن خاله حازم الشاوي
ريم بعصبيه :دنا لو منها كنت دبحته واصحيه وادبحه تاني
عمار بحده :قرأتي الملف غلط يا ريم واهدي شويه
ريم :_اذاي
عمار:دخله يا بني
تتدخل رواند وتضمها ريم
عمار: هسيبه تحكيلك خمس دقايق وانا هدخل الملف وارجع
يخرج عمار ويترك ريم مع رواند
ريم :احكيلي انتي الي قتلتيه
رواند ببكاء:ايوة ومش زعلان اني قتلته بالعكس فرحانه جدا شفيت غليلي
ريم :ليه هو الي مكتوب صح
رواند :ايوة لما كان عندي ١٠سنين استغل ان طفله ومعرفش حاجه صحيح انه ابن خالي بس مهتمش بشرفي واستغلاني عشان مش فاهمه حاجه واستغل بعد ام عني وثقته فيه بس طلع غدار ياريت امي موثقتش فيهم يارتني كنت وعيه بدري يا ريم
ريم ببكاء: طب عرفتي اذاي
رواند ببكاء:طلب مني قبل اما اقتله وقالي علي الي حصل وهددني انه هيفضحني لو موافقتش انا خفت ومتحكمتش بنفسي دمرلي حياتي الله يحرقه فعلا الي قال القريب غدار ياريتني كنت فهمت بدري يا ريم انهارت رواند باكيه
ريم :حبيبتي اهدي انتي هتطلعي بريئه انتي كنتي بدفعي عن نفسك
رواند :واهله يا ريم هسبوني في حالي انتي عارفه خالي مين وابويا غلبان وماما دخلت في غيبوبه
ريم :انا هساعدك مش هسيبك خالك ده هوديه في داهيه لو عمل حاجه مش كفايه الي ابنه عمله
رواند :متورطيش نفسك عشاني
ريم : متخفيش انا معاكي دايما
وفي النادي نصل جودي
جودي:خير يا انس
انس بحده : اتأخرتي ليه
جودي:الطريق
انس بخبث:طب شوفي المفأجاه دي
كانت الصحافه في النادي
جودي باستغراب:في ايه
واحد من الصحافه:استاذة جودي سمعنا انك انتي وانس بيه بتحبوا بعض
جودي بذهول:انا وانس
انس :قدام كل الصحافين بعلن قدام الكل ان جودي حبيبتي وشريكه حياتي وان شاء الله هنعزمكم في الخطوبه
جودي بعصبيه :بتقول ٠٠
لم تكمل كلامه لان انس قبله امام الجميع بقبله اخرسته لم يهتم ان كانت هناك صحافه اما لا
وقفت مذهوله من فعلته لتنزل دموعها
انس بخبث:اظن كده اثبت ملكيه انك بتاعتي ليهمس لها بقا بتكتبي عني شوفي بقا الي هيتقال دلوقتي ولو نطقتي حرف واحد هكررها قدام الكل لو بقيتي هاديه وقولتي موافقه الحراس هياخدوا الكاميرات بتاعهم ومش هيبقا في شوشره قولتلك هربيكي
نظرت لها بحقد وغل لكنه لما تستطع ان تنطق امامه
وفي مقر الامن
عمار:ايه انتي مش ناويه تروحي ولا ايه
ريم : رواند هتطلع امته
عمار : شايفاني القاضي
ريم: بس هي مش غلطانه افرض كان حصل معايا كده وحد اعتداء عليا
عمار بغضب وصوت عالي:دنا كنت قتلته ومخليش الجن الازرق يعرفلوا طريق
ريم بخبث: بهو ده الي رواند عملته انتقمت لنفسها عشان معندهاش حد وبعدين انته تقدر تحله صح ٠٠
يدخل مالك مقاطع كلامهم
مالك : عايزك في مشوار
عمار:حاضر بس خمسه وهكون هنا
ينظر مالك لريم
مالك:اه متتأخرش الموضوع مهم
عمار:سمعتي قدامي اوصلك وارجع
ريم :هروح لوحدي
عمار بحده: قدامي افرضي حد طلعلك وانتي ماشيه
يرن هاتف مالك فجأه
مالك بقلق وخضه:بتقول ايه حصل اذاي
الاكثر قراءة هذا الشهر :
رواية مهووس بك يا صغيرة كاملة
موعد الحلقة الجديدة الساعة 10 م يوميا ان شاء الله .
هنا تنتهى احداث رواية مطلوب عريس صعيدى الحلقة السابعة ، يمكنكم اكمال باقى احداث رواية ملك لى الحلقة الثامنة ( مطلوب عريس صعيدى ج2 ) أوقراءة المزيد من الروايات المكتملة فى قسم روايات كاملة .
نأمل أن تكونوا قد استمتعتم بـ رواية مطلوب عريس صعيدى ، والى اللقاء فى حلقة قادمة بإذن الله ، لمزيد من الروايات يمكنكم متابعتنا على الموقع أو فيس بوك ، كما يمكنكم طلب رواياتكم المفضلة وسنقوم بوضعها كاملة على الموقع .