نقدم اليوم احداث رواية جريمة عشق 3 الحلقة الثانية من روايات مريم نصار . والتى تندرج تحت تصنيف روايات رومانسية ، والتى نالت اعجاباً شديداً بين القراء سواء واتباد أو فيس بوك . نرحب بكم فى موقع مجنونة عشاق روايات موقعنا ، هنا سوف تجد كل رواياتك : روايات رومانسية ، روايات رومانسية مصرية ، قصص عشق ، قصص قصيرة ، قصص حب ، روايات pdf ، روايات واتباد ، قصص رعب ، روايات رومانسية كوميدية .
جريمة عشق 3 الحلقة 2
تعد رواية جريمه عشق 3 واحدة من اجمل روايات رومانسية والتى نالت شهرة كبيرة على صفحتنا على الفيس بوك وعلى الموقع وهى من روايات مريم نصار ، نتمنى لكم قراءة ممتعة ، كما يمكنكم تنزيل رواية جريمة عشق pdf كاملة من خلال موقعنا .
يمكنكم قراءة احداث رواية جريمة عشق كاملة بقلم مريم نصار من خلال موقعكم مجنونة رواية من خلال اللينك السابق ....
رواية عشق الفهد الفصل 2
الحلقه 2
رواية جريمة عشق٣
(عشق الفهد)
بسم الله نبدأ
محمد: اتصل على مراد . ورد بلهفه .ايوه يامحمد وصلت لحاجه !!؟؟
محمد : بزعل . انا كنت بتصل عليك علشان أسأل نفس السؤال ..
مراد : خبط على الدريكسيون . وزعق . انااااا مخنوووووق يامحمد .لارين مش لازم يحصلها حاجه . انا السبب . وزعق اكتر . انا السبب .
محمد : مغمض عينيه وساكت . وساب مراد يخرج غيظه .
مراد : انا المفروض كنت نزلت معاها . ودخلت معاها جوه المستشفى . انا الل سبتها ومشيت . رينو ضاعت يامحمد . اااااااه . عايز اي خيط . اي خيط . العربيه مسروقه من اسبوعين . يعنى فيها يوم كامل على مانوصل لل سرقها . ويعالم الل سرقها ده سلمها لكام ايد . ودمعه نزلت منه . انا مرررعوب يامحمد . الدنيا بقت ليل . ورينو مش موجوده . امي هتموت فيها لو رينو مرجعتش انهردا . ولو عرفت صدقنى مش هتتعب لا دي هتموت فيها بجد . اقسم بالله ما هرحمهم . اقسم بالله لاقطع من لحمهم وهما عايشين ..
فارس بيلبس بسرعه . علشان يشوف فهد . وبص فى الساعه وكانت . عدت ٧ونص .
رينو : بتمد ايديها علشان تاخد الفون . وايديها بتترعش وعينيها متعلقه بالفون ..
هشام : بحركه سريعه قرب بسرعه ومسك أيدها الل ماسكه السكينه . والفون وقع فى الارض . وضرب رينو بالقلم .
رينو : ااااه . ووقعت على الأرض . وحست بدوخه من القلم . وعينيها زغللت .
هشام : رمي السكينه في اخر المخزن . وشد رينو من دراعها ووقفها غصب عنها . انتى ايه حكايتك بقى . انتى بتضيعى وقتى ليه ها!؟
رينو انا كنت مفكرك قطه بريئه . لكن طلعتى بتخربشى. حبيبتي انتى شكلك بتحبى تتعبى الل قدامك بكلامك ده . بس احب اعرفك وشاور على ودنه .. أن كلامك ده دخل من هنا وطلع من الناحيه التانيه . يعنى خلصتى مجهود على الفاضي .
رينو : بتتنفس . خوف . واتصدمت بشهقه . لا هشام حاوطها من وسطها وقربها منه. وكتفها
ولسه هتصرخ .
هشام : حط ايدو على بوقها .. ششش .وزعق اسكتى بقى . انا ممكن اخدرك تانى . واخد منك الل انا عيزو . انا اديتلك بدال الفرصه ١٠ توافقي وهيكون كله بمزاجك انتى .. لكن انتى مصممه تخلينى اتعامل معاكى بطريقه تانيه خالص . والطريقة دى مش هتعجبك . وبص على شعرها الل خرج بره حجابها .. بس هتعجبنى انا . ومن غير مقدمات . فك حجابها . ورينو صرخت . هشام اتصدم من جمالها بشعرها . ومد ايدو . وفك شعرها . الل غطى ضهرها كله وخصلات جت عينيها وخدها .
رينو : غمضت عينيها بقوه . وخايفه وقلبها هيقف . وحاسه انها هتخسر نفسها . ودعت ربها . انها تموت قبل مايلمسها اكتر من كده. الموت اهون عندها من أن حد يلمسها . وعيطت بكسره . وذل ل هشام الل بيمشى ايدو بين خصلات شعرها بإعجاب .
رينو : مش عارفه تفلت نفسها . وقرفانه من قربه منها . ومذلوله . وحاسه انها خلاص اتدمرت .. وعيطت بذل . ارجوك بالله عليك سبنى . واوعدك أنى مش هقول لحد حاجه . ارجوك خلى فى قلبك رحمه . بالله عليك . وهشام مبيردش . عليها .
رينو : بتعيط بقلبها . وغمضت عينيها . فهد انت فين . انا محتجالك . وافتكرت فهد وأبوها وامها . وحست بشويه قوه . وفتحت عينيها بقوه .. وبدءت تزق هشام وتبعدو عنها . ابعععععد عنى بقى . ابعععد انت حيوان .
هشام . هشام عينه على رقبتها والسلسله الل حبها وهي حوالين رقبتها . وبشرتها وبيقرب عليها .
رينو فلتت ايديها بقوه وضربته على وشه . وهشام اتغاظ منها . وراح . قطع الفستان الل عليها . علشان عارف انها مش هتخليه يقلعها الفستان . وكانت لابسه تحت الفستان بنطلون جينز وتوب كات . واول ما هشام شق الفستان بقوه .واتعرت قدامه
رينو : حطت ايديها على وشها . وطلعت صرخه من جواها بقوه رهيبه. فاااااااااااااهد ..
والباب اتكسر ..
وهشام بيلف يشوف مين . لكن ملحقش .
هشام اتشال من مكانه . واترفع لفوق واترمي لآخر المخزن بقوه .
فهد : دخل بقوته كلها وكسر الباب برجله . وسمع صرختها بتنادى بااسمه . واول مشاف حد واقف بس قدامها . جري عليه . ورفعه بايديه لفوق وحدفه لجوه علشان يشوف لارين . وبيلف ليها . وشافها بالشكل ده.
فهد : لارررررررين . لارين . وجري عليها .واتنفس غيظ . وعيونه مفتوحه على الآخر .وبتطلع نار مش شرار .
رينو : شافت فهد . واتنفست . لكن مفيش كلام طالع . بتترعش وبس .
.. لكن قالت بصوت مهموس بحركات شفايفها . ده الل بعت الرسايل يافهد .وفهد فهم...
فهد : عيونه مش عارف يقفلها من الغيظ . ولارين جسمها وشعرها اتكشف على ايد حد غريب . واتحرك بغيط . وشد غطا السرير . وراح عندها بسرعه وغطا جسمها وشعرها . وشالها . وقعدها على السرير . واتعدل
فهد : بص ل هشام الل بيكح وبيحاول يقوم .
وقبض على ايديه. وسنانه بتعمل صوت من الغيظ . واتحول من فهد ل شيطان مش شايف قدامه . فهد اتعمي تماما . وراح بخطوات سريعه جدا . ومسك هشام من تيشيرته .وقال بصوت يرعب . انا مش هولع في رجليك زي محمد . ولا هكسر ضلوعك زيه . بس انا هخليك تلعن الساعه الل جيت فيها على وش الدنيا يابن المنصوري ..
ورفعه من ياقت ال تي شيرت وبوكسات في وشه . ورا بعض وبسرعه رهيبه .
.وبعدها .وبدء يتكلم وهو مش فى وعيه .. شدو من شعره واخدو عند عمود خرسانه . وبيتخيل هشام وهو بيقلعها حجابها .ومسك راس هشام بايده وفضل يخبطها في العمود بغل وغيظ . وهشام بياخد أنفاسه بشهقات مش عارف يتنفس . فهد عروق وشه بقت بارزه . ووشه كله احمر من الغيظ . وعيونه هتنفجر بلون الدم . وبيتنفس كره وغضب.
فهد : اااااانت اززززاى تبصلها . انت ازاى تلمسها . لارين بتاعتى انا وبس . لارين ملكي انا وبس . لارين للفهد وبس . ااااانت مش عارف ااااانت عملت ايييييه !!!. ااااانت هتقتل نفسك بايييييدك . انت هتطلع روحك باييييديك . اااااانت ازاى تلمسهااااا !!! . انت ازززى تفكر بس انك تلمسهاااااااا . وهشام راسه اتفتحت . والدم مغرقه ..فهد مسك هشام . وراح بيه عند برميل ميا وغطس راسه فيه . اناااااا هخلييييك تتمنى المووووووووت . ااااانا هخليك تتمنى انى ادبحك بسكينه تلمه . ورفع راس هشام الل بيشهق ومش عارف يتنفس من الميا . ويدوبك يتنفس .. وفهد يغطسه من تانى . والميا الل فى البرميل . بقت بلون الدم الل نازل من راس هشام .
فهد : غايب عن الوعي تماما . اااااانت اززززاى تمدك ااااييييدك عليها . انت فكرت قبل ماتشيل حجابها . فكرت قبل ماتخطى خطوه جمبها .. فكرت دى بنت مين وملك لمين. دي لارين العدوي . الل الفهد بيعشقها فاااااااهم . ورفع راس هشام . وهشام نفسه يقوله سامحنى . حتى الكلمه مش عارف يطلعها . ولا عارف ينظم أنفاسه . فهد جرجره من شعره . ورماه على الأرض. وهشام بيجاهد بس انه يتنفس . والدم بينقط من شعره على رموش عينيه . فهد قطع لهشام التي شيرت ونيمه على ضهره وصدره عريان . وبيدور زى الطور الهايج فى المخزن . وشاف جنزير . وفهد راح بجنون وجابه . ولف نصه على دراعه . والباقى راح عند هشام وبدء يجلد فيه . وهشام صرخ بكل قوته . فهد بيجلده على صدره . مش ده صدرك الل انت عايزها تحط راسها عليه !!؟ . مش دي ايدك !؟ . ووطي نزل على ايديه اليمين . مش دي ايدك الل كانت بتكتب الرسايل . ومسك ايد هشام ونزل على نص ركبه وكسر دراع هشام على ركبته . وهشام يصرخ بصوت ضعيف وقوته بتقل . فهد . رمي ايدو الل اتكسرت . وضربه بالجنزير على وشه . وخلاص هشام بيودع .
. فهد . انت عايز تهمس بين شفايفها . وبغيظ رفع هشام بايد ووقفه . وهشام واقف قدامه . ومفيش قوه خالص . ورجليه بتفلت منه .
.فهد . طلع سلاح أبيض من جيبه . حاجه شبه السكين . ولف هشاام عليه ضهر هشام فى صدر فهد . ورفع رقبته وحط السكينه على رقبته وقاله . انا وعدتك انى ادبحك . وفهد السيوفي . بما أنه وعد . هايوفى . -------------يتبع
--------------------بقلمى Mariem Nasar
رواية جريمة عشق٣
(عشق الفهد)
بسم الله نبدأ
محمد: اتصل على مراد . ورد بلهفه .ايوه يامحمد وصلت لحاجه !!؟؟
محمد : بزعل . انا كنت بتصل عليك علشان أسأل نفس السؤال ..
مراد : خبط على الدريكسيون . وزعق . انااااا مخنوووووق يامحمد .لارين مش لازم يحصلها حاجه . انا السبب . وزعق اكتر . انا السبب .
محمد : مغمض عينيه وساكت . وساب مراد يخرج غيظه .
مراد : انا المفروض كنت نزلت معاها . ودخلت معاها جوه المستشفى . انا الل سبتها ومشيت . رينو ضاعت يامحمد . اااااااه . عايز اي خيط . اي خيط . العربيه مسروقه من اسبوعين . يعنى فيها يوم كامل على مانوصل لل سرقها . ويعالم الل سرقها ده سلمها لكام ايد . ودمعه نزلت منه . انا مرررعوب يامحمد . الدنيا بقت ليل . ورينو مش موجوده . امي هتموت فيها لو رينو مرجعتش انهردا . ولو عرفت صدقنى مش هتتعب لا دي هتموت فيها بجد . اقسم بالله ما هرحمهم . اقسم بالله لاقطع من لحمهم وهما عايشين ..
فارس بيلبس بسرعه . علشان يشوف فهد . وبص فى الساعه وكانت . عدت ٧ونص .
رينو : بتمد ايديها علشان تاخد الفون . وايديها بتترعش وعينيها متعلقه بالفون ..
هشام : بحركه سريعه قرب بسرعه ومسك أيدها الل ماسكه السكينه . والفون وقع فى الارض . وضرب رينو بالقلم .
رينو : ااااه . ووقعت على الأرض . وحست بدوخه من القلم . وعينيها زغللت .
هشام : رمي السكينه في اخر المخزن . وشد رينو من دراعها ووقفها غصب عنها . انتى ايه حكايتك بقى . انتى بتضيعى وقتى ليه ها!؟
رينو انا كنت مفكرك قطه بريئه . لكن طلعتى بتخربشى. حبيبتي انتى شكلك بتحبى تتعبى الل قدامك بكلامك ده . بس احب اعرفك وشاور على ودنه .. أن كلامك ده دخل من هنا وطلع من الناحيه التانيه . يعنى خلصتى مجهود على الفاضي .
رينو : بتتنفس . خوف . واتصدمت بشهقه . لا هشام حاوطها من وسطها وقربها منه. وكتفها
ولسه هتصرخ .
هشام : حط ايدو على بوقها .. ششش .وزعق اسكتى بقى . انا ممكن اخدرك تانى . واخد منك الل انا عيزو . انا اديتلك بدال الفرصه ١٠ توافقي وهيكون كله بمزاجك انتى .. لكن انتى مصممه تخلينى اتعامل معاكى بطريقه تانيه خالص . والطريقة دى مش هتعجبك . وبص على شعرها الل خرج بره حجابها .. بس هتعجبنى انا . ومن غير مقدمات . فك حجابها . ورينو صرخت . هشام اتصدم من جمالها بشعرها . ومد ايدو . وفك شعرها . الل غطى ضهرها كله وخصلات جت عينيها وخدها .
رينو : غمضت عينيها بقوه . وخايفه وقلبها هيقف . وحاسه انها هتخسر نفسها . ودعت ربها . انها تموت قبل مايلمسها اكتر من كده. الموت اهون عندها من أن حد يلمسها . وعيطت بكسره . وذل ل هشام الل بيمشى ايدو بين خصلات شعرها بإعجاب .
رينو : مش عارفه تفلت نفسها . وقرفانه من قربه منها . ومذلوله . وحاسه انها خلاص اتدمرت .. وعيطت بذل . ارجوك بالله عليك سبنى . واوعدك أنى مش هقول لحد حاجه . ارجوك خلى فى قلبك رحمه . بالله عليك . وهشام مبيردش . عليها .
رينو : بتعيط بقلبها . وغمضت عينيها . فهد انت فين . انا محتجالك . وافتكرت فهد وأبوها وامها . وحست بشويه قوه . وفتحت عينيها بقوه .. وبدءت تزق هشام وتبعدو عنها . ابعععععد عنى بقى . ابعععد انت حيوان .
هشام . هشام عينه على رقبتها والسلسله الل حبها وهي حوالين رقبتها . وبشرتها وبيقرب عليها .
رينو فلتت ايديها بقوه وضربته على وشه . وهشام اتغاظ منها . وراح . قطع الفستان الل عليها . علشان عارف انها مش هتخليه يقلعها الفستان . وكانت لابسه تحت الفستان بنطلون جينز وتوب كات . واول ما هشام شق الفستان بقوه .واتعرت قدامه
رينو : حطت ايديها على وشها . وطلعت صرخه من جواها بقوه رهيبه. فاااااااااااااهد ..
والباب اتكسر ..
وهشام بيلف يشوف مين . لكن ملحقش .
هشام اتشال من مكانه . واترفع لفوق واترمي لآخر المخزن بقوه .
فهد : دخل بقوته كلها وكسر الباب برجله . وسمع صرختها بتنادى بااسمه . واول مشاف حد واقف بس قدامها . جري عليه . ورفعه بايديه لفوق وحدفه لجوه علشان يشوف لارين . وبيلف ليها . وشافها بالشكل ده.
فهد : لارررررررين . لارين . وجري عليها .واتنفس غيظ . وعيونه مفتوحه على الآخر .وبتطلع نار مش شرار .
رينو : شافت فهد . واتنفست . لكن مفيش كلام طالع . بتترعش وبس .
.. لكن قالت بصوت مهموس بحركات شفايفها . ده الل بعت الرسايل يافهد .وفهد فهم...
فهد : عيونه مش عارف يقفلها من الغيظ . ولارين جسمها وشعرها اتكشف على ايد حد غريب . واتحرك بغيط . وشد غطا السرير . وراح عندها بسرعه وغطا جسمها وشعرها . وشالها . وقعدها على السرير . واتعدل
فهد : بص ل هشام الل بيكح وبيحاول يقوم .
وقبض على ايديه. وسنانه بتعمل صوت من الغيظ . واتحول من فهد ل شيطان مش شايف قدامه . فهد اتعمي تماما . وراح بخطوات سريعه جدا . ومسك هشام من تيشيرته .وقال بصوت يرعب . انا مش هولع في رجليك زي محمد . ولا هكسر ضلوعك زيه . بس انا هخليك تلعن الساعه الل جيت فيها على وش الدنيا يابن المنصوري ..
ورفعه من ياقت ال تي شيرت وبوكسات في وشه . ورا بعض وبسرعه رهيبه .
.وبعدها .وبدء يتكلم وهو مش فى وعيه .. شدو من شعره واخدو عند عمود خرسانه . وبيتخيل هشام وهو بيقلعها حجابها .ومسك راس هشام بايده وفضل يخبطها في العمود بغل وغيظ . وهشام بياخد أنفاسه بشهقات مش عارف يتنفس . فهد عروق وشه بقت بارزه . ووشه كله احمر من الغيظ . وعيونه هتنفجر بلون الدم . وبيتنفس كره وغضب.
فهد : اااااانت اززززاى تبصلها . انت ازاى تلمسها . لارين بتاعتى انا وبس . لارين ملكي انا وبس . لارين للفهد وبس . ااااانت مش عارف ااااانت عملت ايييييه !!!. ااااانت هتقتل نفسك بايييييدك . انت هتطلع روحك باييييديك . اااااانت ازاى تلمسهااااا !!! . انت ازززى تفكر بس انك تلمسهاااااااا . وهشام راسه اتفتحت . والدم مغرقه ..فهد مسك هشام . وراح بيه عند برميل ميا وغطس راسه فيه . اناااااا هخلييييك تتمنى المووووووووت . ااااانا هخليك تتمنى انى ادبحك بسكينه تلمه . ورفع راس هشام الل بيشهق ومش عارف يتنفس من الميا . ويدوبك يتنفس .. وفهد يغطسه من تانى . والميا الل فى البرميل . بقت بلون الدم الل نازل من راس هشام .
فهد : غايب عن الوعي تماما . اااااانت اززززاى تمدك ااااييييدك عليها . انت فكرت قبل ماتشيل حجابها . فكرت قبل ماتخطى خطوه جمبها .. فكرت دى بنت مين وملك لمين. دي لارين العدوي . الل الفهد بيعشقها فاااااااهم . ورفع راس هشام . وهشام نفسه يقوله سامحنى . حتى الكلمه مش عارف يطلعها . ولا عارف ينظم أنفاسه . فهد جرجره من شعره . ورماه على الأرض. وهشام بيجاهد بس انه يتنفس . والدم بينقط من شعره على رموش عينيه . فهد قطع لهشام التي شيرت ونيمه على ضهره وصدره عريان . وبيدور زى الطور الهايج فى المخزن . وشاف جنزير . وفهد راح بجنون وجابه . ولف نصه على دراعه . والباقى راح عند هشام وبدء يجلد فيه . وهشام صرخ بكل قوته . فهد بيجلده على صدره . مش ده صدرك الل انت عايزها تحط راسها عليه !!؟ . مش دي ايدك !؟ . ووطي نزل على ايديه اليمين . مش دي ايدك الل كانت بتكتب الرسايل . ومسك ايد هشام ونزل على نص ركبه وكسر دراع هشام على ركبته . وهشام يصرخ بصوت ضعيف وقوته بتقل . فهد . رمي ايدو الل اتكسرت . وضربه بالجنزير على وشه . وخلاص هشام بيودع .
. فهد . انت عايز تهمس بين شفايفها . وبغيظ رفع هشام بايد ووقفه . وهشام واقف قدامه . ومفيش قوه خالص . ورجليه بتفلت منه .
.فهد . طلع سلاح أبيض من جيبه . حاجه شبه السكين . ولف هشاام عليه ضهر هشام فى صدر فهد . ورفع رقبته وحط السكينه على رقبته وقاله . انا وعدتك انى ادبحك . وفهد السيوفي . بما أنه وعد . هايوفى . -------------يتبع
--------------------بقلمى Mariem Nasar
الاكثر قراءة هذا الشهر :
موعد الحلقة الجديد الساعة ( 4 م ) يوميا ان شاء الله .
الى هنا تنتهى احداث رواية جريمة عشق 3 الحلقة الثانية ، يمكنكم اكمال باقى احداث رواية جريمة عشق 3 الحلقة الثالثة أوقراءة المزيد من الروايات المكتملة فى قسم روايات كاملة .
نأمل أن تكونوا قد استمتعتم بـ رواية جريمة عشق 3 ، والى اللقاء فى حلقة قادمة بإذن الله ، لمزيد من الروايات يمكنكم متابعتنا على الموقع أو فيس بوك ، كما يمكنكم طلب رواياتكم المفضلة وسنقوم بوضعها كاملة على الموقع .