نقدم اليوم احداث رواية جريمة عشق الجزء الثانى الخاتمة من روايات مريم نصار . والتى تندرج تحت تصنيف روايات رومانسية ، والتى نالت اعجاباً شديداً بين القراء سواء واتباد أو فيس بوك . نرحب بكم فى موقع مجنونة عشاق روايات موقعنا ، هنا سوف تجد كل رواياتك : روايات رومانسية ، روايات رومانسية مصرية ، قصص عشق ، قصص قصيرة ، قصص حب ، روايات pdf ، روايات واتباد ، قصص رعب ، روايات رومانسية كوميدية .
جريمة عشق ج2 الحلقة الخاتمة
تعد رواية جريمه عشق ج2 واحدة من اجمل روايات رومانسية والتى نالت شهرة كبيرة على صفحتنا على الفيس بوك وعلى الموقع وهى من روايات مريم نصار ، نتمنى لكم قراءة ممتعة ، كما يمكنكم تنزيل رواية جريمة عشق pdf كاملة من خلال موقعنا .
يمكنكم قراءة احداث رواية جريمة عشق كاملة بقلم مريم نصار من خلال موقعكم مجنونة رواية من خلال اللينك السابق ....
رواية عشقتها منذ نعومة اظافرها الفصل الخاتمة
(عشقتها منذ نعومة اظافرها)
هتنزل من العربيه .داخت تانى اصل عندها السكر ياكبدى . ساعدني ياخويا الله يسترك . والراجل ساعدها والست قفلت الباب والعربيه اتحركت .
الست : فى العربيه قلعت النقاب . والجوانتى . وبصت على لارين . يخسارتك دى انتى زى القمر .
السواق . اخلصى ياوليه . اتصلى على الرجاله يقابلونا مصر صحراوى علشان اكيد في كاميرات قدام المحلات .
الست : وانت خايف من ايه . العربيه مسروقه . وانت مركب دقن . ومغير وشك . وانا لابسه نقاب ومش باين منى حاجه. والعربيه هتقف على اول الطريق . وهيستلموها مننا . بس صدق البت حلوه اووى .
السواق :طيب قلبيها كدا . وشوفى معاها دهب او فلوس احنا اولا بيهم .
الست : لااا . انت عايزنا نخسر الرجاله . وخصوصاً أن هشام بيه دافع بزياده . خليها زى ماهي كدا . وبصت على رينو . وانبى انتى خساره فى الل هيحصلك . بقولك ايه . بعد مانسلمها هنروح على فين .
السواق: هنركن العربيه دى فى الطريق . وهنركب مع الرجاله . وانتى تاخدي الفلوس من هشام باشا وهنطلع على الصعيد .
البنت : يلهوى . بس الصعيد بعيده اوى اوى .
السواق : ايوه وكدا احسن . انتى شايفه علية البت دى عامله ازاي . احنا بقالنا اسبوع واكتر بنراقبها قدام المستشفى وكل يومين نغير فى شكلنا . وعيلتها شكلها مش سهله لازم نبعد .
البنت : اه فى دي عندك حق . انا هتصل على الرجاله
.
حارس ٢ : هشام باشا .
هشام : بيشرب سيجار . ومجهز خمره وكان لسه هيشرب . امممم
حارس ٢ : بتوتر .. الخطه تمت . والبت جايه دلوقتى مع الحارس ٤ وداخلين علينا اهو .
هشام : قام بفرحه ومش مصدق. ومبسوط انت بتتكلم جد .
حارس ٢ : ايوه البنت الل نفذت الل اسمها عواطف . اتصلت عليه وراح واخدو البنت من التاكسى . والبنت اللي نفذت جايه معاها علشان تدفعلها.
هشام : مبسوط جدا . وسمع صوت العربيه .وطلع جري وشافها فى العربيه ومش مصدق . والحارس رايح يشيلها هشام زعقله . وقاله لأ . محدش يلمسها غيرى .
. . والحارس رفع ايدو أوامرك ياباشا .
. هشام شال رينو بين ايديه. ومش مصدق جمالها . ودخلها جوه . ونيمها على السرير .
البنت دخلت وراه . اي خدمه ياباشا . هي خدت مننا وقت بس كله بتمنه . احنا كل يوم نراقبها عند المستشفى . وكنا خلاص هنقول مفيش فايده محدش بيسيب السنيوره لوحدها . بس انهردا اول ما لمحتها .واقفه لوحدها . احنا نفذنا اهو ياباشا وعايزه حسابى .
هشام : قام بسرعه وطلع فلوس كتيره والبت مش مصدقه . وعينيها زغللت من الفلوس .. يدوم عزك ياباشا . واتفضل شنطتها اهي . والحارس . بيقولك أنه قفل تليفونها .. واى خدمه تانيه انا رقبتى سداده . انا ليا في كلو ولامؤاخذه .
هشام : عايز يتملا من رينو . وهز راسه روحي انتى دلوقتي .
البنت : احم ولامؤخذا ياباشا عندى طلب بس من ساعتك وحيات الغاليه دي مترفض .
هشام : بنفاذ صبر عايزه ايه .
البنت : عايزه الساعه الل فى ايد الغاليه . اصلها حلوه اوى . وبنتى كان نفسها فى ساعه . وهي لازمانى وحيات الغاليه مترفض . انا كان ممكن اخدها بس خيرك مغرقنا انا والحرس من شهر .ومينفعش نغشك.
هشام : متدايق من رغي البنت . وفك الساعه الل فى ايد رينو وعطاها للبنت.
البنت : بفرحه تسلم ياكبير . انا هتاوى بقى وهنطلع من هنا على الصعيد دلوقتي . علشان نبقى فى السليم . ومشيت .
رينو : نايمه على السرير . ومش حاسه بحاجه . وهشام قرب من وشها . وحط ايدو على خدها . وقال . اخيرا يارينو . كلها شويه وتبقى ملكى. -------------يتبع
--------------------بقلمى Mariem Nasar
انتظروني في الجزء الثالث من رواية جريمة عشق٣ (عشق الفهد)
الاكثر قراءة هذا الشهر :
رواية مهووس بك يا صغيرة كاملة
موعد الحلقة الجديد الساعة ( 4 م ) يوميا ان شاء الله .
الى هنا تنتهى احداث رواية جريمة عشق الجزء الثانى الخاتمة ، يمكنكم اكمال باقى احداث رواية جريمة عشق الجزء الثالث الحلقة الاولى أوقراءة المزيد من الروايات المكتملة فى قسم روايات كاملة .
نأمل أن تكونوا قد استمتعتم بـ رواية جريمة عشق ج2 ، والى اللقاء فى حلقة قادمة بإذن الله ، لمزيد من الروايات يمكنكم متابعتنا على الموقع أو فيس بوك ، كما يمكنكم طلب رواياتكم المفضلة وسنقوم بوضعها كاملة على الموقع .