نقدم اليوم احداث رواية احببت ابنة الخادمة البارت 31 من روايات ندى الصاوى . والتى تندرج تحت تصنيف روايات رومانسية ، والتى نالت اعجاباً شديداً بين القراء سواء واتباد أو فيس بوك .
نرحب بكم فى موقع مجنونة عشاق روايات موقعنا ، هنا سوف تجد كل رواياتك : روايات رومانسية ، روايات رومانسية مصرية ، قصص عشق ، قصص قصيرة ، قصص حب ، روايات pdf ، روايات واتباد ، قصص رعب ، روايات رومانسية كوميدية .
احببت ابنة الخادمة لندى الصاوى
تعد رواية احببت ابنة الخادمة واحدة من اجمل روايات رومانسية والتى نالت شهرة كبيرة على صفحتنا على الفيس بوك وعلى الموقع وهى من روايات ندى الصاوى ، نتمنى لكم قراءة ممتعة ، كما يمكنكم تنزيل رواية احببت ابنة الخادمة pdf كاملة من خلال موقعنا .
يمكنكم قراءة احداث رواية احببت ابنة الخادمة كاملة من خلال موقعكم مجنونة رواية من خلال اللينك السابق ....
تعد رواية احببت ابنة الخادمة واحدة من اجمل روايات رومانسية والتى نالت شهرة كبيرة على صفحتنا على الفيس بوك وعلى الموقع وهى من روايات ندى الصاوى ، نتمنى لكم قراءة ممتعة ، كما يمكنكم تنزيل رواية احببت ابنة الخادمة pdf كاملة من خلال موقعنا .
يمكنكم قراءة احداث رواية احببت ابنة الخادمة كاملة من خلال موقعكم مجنونة رواية من خلال اللينك السابق ....
رواية احببت ابنه الخادمه البارت الواحد والثلاثون
رواية احببت ابنه الخادمه البارت الواحد والثلاثون
نبدا البارت الواحد والثلاثون
ملاك في حضن زين والكل في حالة من الذهول أحمد بصوت جهوري: ملاك ... شد ملاك منه وفضل يضرب في وسيف مش عارف يشيله أحمد مش حاسس بنفسه وملاك بتعيطي وهيدى خافت وحضنت سلمي ملاك بعياط : سيبة يا أحمد حرم عليك أحمد بزعيق: انتي تخرسي خالص. سيف قدر يبعد احمد ملاك راحت عنده وقربت منه وعيطت: زين انت كويس .. زين بتعب: كويس ازاى .. أحمد بزعيق: ابعدي عنه.. ملاك بدموع: ده ابن عمتي واخويا في الرضاعة الكل استغرب بالأخص سيف الي كان عارف زين قبل كده وكمان أحمد يعرفه.. ملاك بدموع: طب اساعدك ازاي اعمل ايه طيب .. أحمد بعصبية: وتساعدي لي ما سيف دكتور مش انت دكتور ساعده واقعدي جانبي هنا واشوفك قريبة منه.
ملاك بدموع: بقولك اخويا مش هبعد .. أحمد شد ملاك : شوفه ماله..
ملاك بدموع: انت واخدني ورايح فين رجعنى تانى عند زين
أحمد بزعيق : زين زين مين زين ده وانتي ملهوفة علي ليه
ملاك بدموع: زين ابن عمتي واخويا في الرضاعة ماما كانت بترضعه عشان اختي مامت بعد ما اتولدت بأيام
احمد بضيق: حتي لو زفت اخوكي تعلقي في حضنه كده
ملاك بدموع: عشان بحبه اووى احمد بصلها بضيق عشان هو أخويا كان قريب مننا اووى وكان بيدافع عني قدام بابا وساعات انضرب مكاني بس بابا اتخنق مع عمو سعد عمتو قطعت علاقاتها بينا وبقالي 10 سنين مش شافته هو ومروان اخوه... أحمد بضيق: هو لسه في مروان
ملاك بترجي: عشان خطرى طالعني تانى اطمن عليا
احمد بغيرة: لا يا ملاك يلا اركبي عشان اوصلك
ملاك بعند: مش ركبه انا طالع لي فوق.. ملاك طلعت واحمد كان بيطلع دخان ملاك طالعت وسبته وراحت عنده كان سيف علاجه .. ملاك بدموع: عامل ايه دلوقتي..
زين بتعب : بقيت أحسن انا عايزه انزل شقتي .. سلمى بلهفه: خليك هنا انت شكلك تعبان
سيف بص لسلمي عشان تسكت: خليك يا زين والصبح انزل.
زين بتعب: لا مش هينفع ساعدني بس عشان أنزل
ملاك : وأنا كمان هساعدك... أحمد بضيق: ابعدي انتى أنا هساعده .. زين كان مضايق منه بس اضطر ملاك نزلت معهم.. سيف وزين اقعدوا لحد السرير وسلمي جابت هيدي الي كانت بتعيط. ملاك شافتها قربت منها: انتى بنت زين.. هيدي بدموع: اه هو بابا هيبقا كويثة
ملاك حضنتها: ايوه هيبقا كويس انتى تعرفيها من زمان يا سلمي
سلمي : لا مش من زمان اووى
ملاك بحب: وانتي بقا اسمك ايه
هيدي: أنا اثمي هيدي.. ملاك استغربت ان اسمها هيدي : سلمي ما مشوفتيش مامتها قبل كد
سلمي: مامتها متوفية وهي بتولدها تقريبا... ملاك زعلت اووى.. هيدي لما شافت أحمد حضنت سلمي وعيطت: ابعد عن بابا انت وحث وبتضرب بابا..
أحمد زعل من نفسه انه خوف طفله : ملاك يلا بينا
ملاك بعند: انا اطمن علي زين الاول
أحمد بضيق: قدامك ٥ دقايق وتكوني قدامي.. وانتي يا سلمي اطلعي فوق.. ملاك خدت هيدي ملاك وقفت على باب الاوضة. هيدى بدموع: بابي انت تعبان
زين بتعب: لا ان كويس تعالي جانبي بس ملاك ادخلي انتى واقفه على باب لي ادخلي
ملاك كانت خايفه من أحمد بس دخلت : بقيت كويس دلوقتى.
زين: انا مش مصدق اني شوفتك تانى مي عامله ايه وطنط سعاد وكمان خالو
ملاك بحزن: بابا مات من 5 سنين وماما ومي كويسين
زين بحزن: الله يرحمه ويسامحه
ملاك: انا ماشية وجايه تاني بكره عشان في حاجات كتير اووى لازم تعرفها
زين : انا مش عايزك تمشي بس الوقت اتأخر ومستنيك بكره
ملاك ابتسمت له وحضنت هيدى طلعت لاحمد وركبت العربية وطول الطريق كانوا ساكتين وصلوا الفيلا ملاك نزلت من غير ما تكلم. مي اول ما شافت ملاك حضنتها. مي بدموع: كنت خايفه عليكي اووى
ملاك : متخافيش انا كويسة بس كنت محتاجه ابعد شويه
سعاد : عارفة لو عملتى فيا كده تاني حرام عليك قلقتني عليك.. وحضنتها
ملاك: وانتي كمان وحشتني اووى يا ماما..
سعاد: احضرلك اكل ..
ملاك بتعب: لا مش جعانة ماما انا عايزه اقولك حاجه
سعاد: خير ان شاء الله
ملاك بتوتر: أنا قابلت زين
مي بعدم فهم: زين مين
سعاد بفرح : اوعي يكون زين ابن عمتك
ملاك: ايوه هو
مي بفرح: زين بجد ده وحشاني اووى ونبي يا ملاك عايزه اشوفه
ملاك : هوديكي عنده بكره
سعاد : يااه بعد عشر سنين وحشاني اووى هو ومروان وسميرة
ملاك : اخيرا حد هيكن جانباً بعد العمر ده
مي:الله يسامحه بابا هو الي حرمنا منه
سعاد بحده: انتي ازاي تقولي علي ابوكي كده
ملاك: وعايزه تقول ايه بعد البهدل الي بهدلهنا يلا ربنا يرحمه
سعاد: مهما يكون في الاول والآخر ابوك
ملاك: المهم انا الصبح مش راحه الشركه و هروح اقعد مع
سعاد: ومتجوز بقا ده زمانه كبير
ملاك بحزن: مراته متوفية بعد ما ولدتها تخيلي يا ماما سمي بنته هيدي
مي : ما هو طول عمره كان بيحب هيدي بنت عمه بس لى متجوزهاش بعد ما مراته
سعاد: طب ممكن تكون هيدى الي ماتت
ملاك برفض : لا يا ماما مش هي ان شاء الله ممكن تكون هيدى أتجوزت حد تانى
سعاد: يارب يا بنتي دى هيدي كانت بسم الله ماشاء الله وكانت زى العسل والله وحشتني
ملاك بحزن: ووحشتني انا كمان
سعاد: يلا ننام عشان ورايا شغل
مي : وانا كمان صحيح يا ماما طارق هيخرجني بكره
سعاد بنوم: عارفة اتصل عليا وعرفني.
ناموا كلهم وملاك بتفكر في زين وبنته وخوفها ان هيدي تكون هي الي ماتت
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
تشرق الشمس معلنة بداية يوم جديد ..
ملاك كانت راحه عند زين قابلها أحمد : يلا عشان منتاخرش
ملاك بتوتر: ماهو انا مش جايه النهارده
احمد بحدة: نعم لي ان شاء الله
ملاك بتوتر: اصل انا راحه عند زين اطمن علي
أحمد بعصبية: ملاك متعصبنيش ماهو كويس
ملاك : كفاية انت امبارح كنت هتموته عشان خطري يا احمد
أحمد بضعف : ملاك اتلمى
ملاك: اتلم لى هو انا عملت حاجه
أحمد : ما المصيبة انك مش بتعملي خلاص يا ملاك روحى بس متاخريش
ملاك بفرح: شكرا مش عارفة اقولك ايه
ملاك مشت واحمد فضل واقف ولعب في شعره: انا مش عارف زين طالعني من انهى داهية
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
فى البيت عند فريدة...
انعام : احمد كلمك ... فريدة بضيق: لا مش كلمني
انعام: هو في بينه وبين البت دي
فريدة: قصدك ملاك لا طبعا احمد مستحيل يبص لبنت الخدامة
انعام بضيق: ومش يبصلها لي البنت حلوة وتلاقيها لفت علي
فريدة بضيق ده لو طالع صح مش هكمل مع يوم واحد
انعام بضيق من غباء بنتها :تبقي غبية احمد ميروحش من ايدك وكل ده يبقا لبنت الخدامة
فريدة بضيق: انا مش عايزه حاجه بس كرامتي محدش يجي عليها
انعام بضيق: تعالي يا هيثم عقل بنتك عشان دى غبية
هيثم : في ايه
انعام بضيق: عايزه تسيب أحمد
هيثم بحده لفريدة: انتي اتهبلتي عايزه تسيبي وعشان ايه
فريدة بدموع: عشان انا شاكه ان في حاجه ما بينه وبين بنت الخدامه و انا مش هقبل علي كرامتي
هيثم بحده: تولع كرامتك قدم الفلوس أحمد ميتعوضش وانا هكلم سليم عشان اشوف حل لبنت دى
فريدة بترجي: يا ريت يا بابي ويطردوها في الشارع احسن
هيثم: سيبلي الموضوع ده بس أهم حاجه تكلمي احمد وترجعيله وتحطيها حلقه في ودنك فلوس أحمد اهم منه هو ... فريدة: حاضر يا بابا..
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
عند مي وطارق..
طارق بفرح : انا مش متخيل اننا لوحدنا مع بعض
مي بكسوف: وانا كمان فرحانة اووى اننا مع بعض كنت عايزه اقولك حاجه كده
طارق: قولي في ايه
مي : ملاك قابلت زين ابن عمتي الي حكتلك عنه قبل كده
طارق بفرح : بجد الحمد الله عايز اقابله
مي : انا فرحت اووى والله بس انا لسه مشوفتش اول ما اشوفه هقوله عليك
طارق: طب مش شوفتي لى
مى بكسوف: عشان النهارده كنت هاقبلك ومش عايزه اضيع معادي معك
طارق بفرح: دانا مهم عندك بقا
مي بكسوف: اهم من اي حاجة في الدنيا
طارق بفرح: براحه علي قلبي عشان هيقف ..
مي ضحكت : طب هاتلي ايس كريم
طارق:- دانا هجبلك محل الايس كريم كله
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♤♤♤♤♤♤♤
في مكتب سليم الحسينى
الباب خبط وسليم استأذن بالدخول.. كرم: ازيك يا عمو سليم
سليم بترحيب: الحمد الله وانت عامل ايه يا كرم
كرم بتوتر : انا كويس الحمدالله
سليم: ها كنت عايز حاجه
كرم بتوتر: اه ... سليم: طب عايز ايه ... كرم فضل متوتر شويه ومش بيقول حاجه
سليم بزهق: فى ايه يا بنى بقالك ربع ساعة مش بتكلم
كرم بتوتر: انا عايز اطلب ايد بنتك
سليم بصدمة : بنتي مين
كرم بتوتر: ميرنا سليم الحسيني
سليم بصدمة: انت فجاءتني يا بنى انا هسالها وارد عليك
كرم: هي مواقفه بس اهم حاجه موافقتك انت يا عمو
سليم بضيق: وانت عرفت منين انها موافقة
كرم بتوتر: اصل انا كلمتها وحضرتك عارف اننا اصحاب
سليم: اممم انا موافق هقول لمامتها ومستنيك انت ولدك والدتك في يوم
كرم بفرح: شكرا اووى يا عمو بكره كويس
سليم: انت مستعجل علي ايه بس ماشى بكره
كرم سلم علي سليم وباسه ... سليم فرح انه بيحب حامد جدا وعلاقتهم هتقوي بنسب
عند كرم رن علي ميرنا
ميرنا بزهق: الو يا كرم
كرم: حد يقول الو يا كرم كده
ميرنا بزهق : اومال عايزاني اقولك ايه
كرم : وحد يكلم خطيبه بالطريقة دي
ميرنا بعدم فهم : خطيبه ازاي يعني
كرم بفرح: عشان انا لسه طالع من عند ابوكي وكنت بتقدملك وهو وافق
ميرنا بفرح : احلف .... كرم: والله جهزى نفسك عشان بكره جاي ان العيلة هقفل عشان الشغل
ميرنا كانت في قمة سعادتها وكملت البنات تعرفهم....
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
في شقة زين
ملاك كانت قاعدة مع زين وهيدى بعد ما حضرت ليهم الفطر ويفطروا هيدى : اكلك حلو اووى يا ملاك
زين بحده :عيب يا هيدى قول عمتو
ملاك : متزعقلهاش قولي يا ملاك ي روح ملاك من جو..
هيدى طلعت لسانها لبابها: ما لكث دعوة انت يا بابا ... زين وملاك ضحكوا عليها.. ملاك شلت الأطباق وهيدى مسكت التاب بتاعها.. وملاك وزين اقعدوا مع بعض في البلكونة . ملاك: احم انا عايزه افهم كل حاجه حصلت وعمته فين ومروان وعمو سعد زين : حاضر يا ستي بابا توفي من ٣ سنين في حادثة عربية وماما فضلت في دبي مع مروان وانا الي رجعت انا وهيدى بنتي.. ملاك بحزن: الله يرحمه بس انت اتجوزت مين
زين بحزن: اتجوزت هيدي .... ملاك بصدمه: يعني هيدي ماتت
زين بحزن واتكونت دموع في عيونه: هيدي بعد ولاده بنتا جالها نزيف وماتت بعدها بيوم وسميت بنتي علي اسمها هيدي عشان تفضل مرتبط بيا علي طول ... ملاك عيطت عشان كانت بتحب هيدي جدا وكان نفسها تشوفها تاني حضنت زين زين مسح دموعه: وانتم عملتوا ايه في ١0 سنين دول
ملاك بحزن: بابا توفي بعد ما اختفيته ب ٥ سنين وفضلنا نتقل من بيت لبيت عشان الايجار لحد ما دلوقتى عايشين في فيلا ماما شغالها فيها ..
زين: انتم ازاي عايشين عند حد انتم هتيجوا تعيشوا معاي هنا
ملاك: مش هينفع يا زين وبنتك هتستغرب إحنا كده مستريحين
وين بضيق: انا مش هسمح انكم تعيشوا عند حد احنا لما بعدنا مش بمزاجنا يا ملاك غلطه اهلينا
ملاك بحزن : لا غلطه ابويا يا زين حد قاله يسرق فلوس منكم ده كان رد طبيعي من عمو سعد
زين طبطب عليها: انتى ومي اخواتي وطنط سعاد امي كفايه انها هي الي مرضعني
ملاك : واحنا بنحبك اووى يا زين بس سيبها على الله
زين: هو انتي ايه علاقتك ب أحمد الحسينى
ملاك بتوتر: احم ايه الي خليك تقول كده
زين: انتي شايفني عبيط الي عمله امبارح ده يدل انه كان غيران واوى كمان..
ملاك بتوتر خلاص هحكيلك وقصت ملاك له كل شئ .... زين: بس كده غلط يا ملاك من الصعب جوزاكم
ملاك بتنهيده حزينة: بجد انا مش عارف اعمل حاجه غير انى اكون مع
زين: حاضر المهم انتي في سنه كام
ملاك: انا داخل 3 هندسه
زين بفرح: يا نهار ملاك المتشردة بقت مهندسة
ملاك بفخر: اومال ايه انا بس الي كنت مداريه مواهبي عشان متحسدش
زين بضحك: والله انا مش مصدقه انك كبرتي كده
ملاك بضحك: الزمن يا اخويا . زين بضحك : تقومي افتحي الباب يا حتي
ملاك راحت تفتح الباب شافت سلمي بتوتر: ايه ده ملاك
ملاك بخبث: ايوه ملاك .. سلمي بتوتر: احم كنت جايه اطمن علي هيدى واستاذ زين
ملاك بخبث: اتفضلي يا اختي ... زين : اتفضلي يا انسه سلمي
سلمي بتوتر: احم شكرا كنت جاية اطمن على حضرتك وعلى هيدي .. هيدي حضنت سلمي : وحثتينى يا ثلمى
سلمي: انتي اكتر يا روح سلمى... ملاك : تشربي ايه
سلمي بتوتر: لا شكرا انا همشي
زين بعتاب: مش هينفع شوفيها تشرب ايه يا ملاك ......سلمي: طب قهوه مظبوطه يا ملاك
ملاك: حاضر ما انتم جاين عليا.. زين: امشى يا بت من هنا..
سلمي بضحك: والله ملاك دي مشكله بس بحبها
زين بضحك: دى مجموعة مشاكل في بعض متعرفيش كانت بتعمل ايه وهى صغيرة دى كانت
ملاك بصوت عالي : زين بلاش فضايح ابوس ايدك
زين بضحك: وانتي مركزة معنا ايه سلمى بتضحك عليهم.. ملاك جابت القهوة: اتفضلي يا ست سلمي وانت يا استاذ زين شكلنا هنخسر بعض.. زين: هو انا اقدر.. ملاك بضحك: أيوه كده .. سلمي ضحكت واقعدوا مع بعض شويه وبعد كده سلمي استأذنت ومشت .. .
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
احمد بيكلم أسر في التليفون
أسر بضحك: حرام عليك يا اخي انت دمرت الواد...
احمد بضيق: انا اول ما شوفته معها الدم غلي في عروقي انا مش عارف ازاى مقتلتوش
أسر: انت حبتها بجد يا أحمد وحول متحبهاش اكتر من كده
أحمد بتعجب: لى يعنى
أسر: عشان لو ماكنتوش لبعض ما تتوجعش جامد
أحمد بضيق: ملاك مش هتكون لحد غيرى يا أسر
أسر: اتمني. المهم كلم زين واعزمه على العشا بدل الي انت عملته فى
أحمد بضيق: ماشى انت تعرفه
أسر: أيوه اكيد مش كان ماسك مسؤل عن سيستم الشركه..
احمد: اه صحيح ... أسر : المهم انا هكلم ايه وانت كلم سيف ونسمه وكمان ميرنا وكرم وسيرين وسلمى وملاك وانا وايه
أحمد: احنا هنعمل حفلة بقا.
أسر: يا بني اسمع الكلام يلا انا هقفل عشان اكلم ايه اعرفها
أسر قفل مع أحمد.. آية: انا عايزه اخرج
أسر: الناس بتقول الو عامل ايه مش عايزه اخرج
اية : بجد انا عايزه اخرج خرجني
أسر: طب استنيني النهارده والبسي طقم حلو كده عشان عزمك علي العشا
أيه: هي انا فرحانه اووى ...
الى هنا تنتهى احداث عندما رواية احببت ابنة الخادمة الفصل 31 ، يمكنكم اكمال باقى احداث رواية احببت ابنة الخادمة الفصل 32 من خلال الضغط على اللينك واكمال الرواية .
نأمل أن تكونوا قد استمتعتم بـ رواية احببت ابنة الخدامه ، والى اللقاء فى حلقة قادمة بإذن الله ، لمزيد من الروايات يمكنكم متابعتنا على الموقع أو فيس بوك ، كما يمكنكم طلب رواياتكم المفضلة وسنقوم بوضعها كاملة على الموقع .