نقدم اليوم احداث رواية ادم ولانا الفصل الثامن من روايات امونة . والتى تندرج تحت تصنيف روايات رومانسية ، والتى نالت اعجاباً شديداً بين القراء سواء واتباد أو فيس بوك .
نرحب بكم فى موقع مجنونة عشاق روايات موقعنا ، هنا سوف تجد كل رواياتك : روايات رومانسية ، روايات رومانسية مصرية ، قصص عشق ، قصص قصيرة ، قصص حب ، روايات pdf ، روايات واتباد ، قصص رعب ، روايات رومانسية كوميدية .
رواية ادم ولانا الفصل الثامن
تعد رواية ادم ولانا واحدة من اجمل روايات رومانسية والتى نالت شهرة كبيرة على صفحتنا على الفيس بوك وعلى الموقع وهى من روايات سارة على ، نتمنى لكم قراءة ممتعة ، كما يمكنكم تنزيل رواية ادم ولانا pdf كاملة من خلال موقعنا .
يمكنكم قراءة احداث رواية ادم ولانا كاملة من خلال موقعكم مجنونة رواية من خلال اللينك السابق ....
تعد رواية ادم ولانا واحدة من اجمل روايات رومانسية والتى نالت شهرة كبيرة على صفحتنا على الفيس بوك وعلى الموقع وهى من روايات سارة على ، نتمنى لكم قراءة ممتعة ، كما يمكنكم تنزيل رواية ادم ولانا pdf كاملة من خلال موقعنا .
يمكنكم قراءة احداث رواية ادم ولانا كاملة من خلال موقعكم مجنونة رواية من خلال اللينك السابق ....
رواية نار غيرتى وانكسار قلبى الفصل الثامن
رواية نار غيرتى وانكسار قلبى الفصل الثامن
الفصل الثامن
صحي آدم من النوم . و لانا كانت نايمه جمبه. حط أيده ع بوءه وقال انا ازاي عملت الخطوه دي. ليه يا آدم كده. انت نسيت انك كنت هتطلقها.
آدم بص ع لانا لقاها نايمه وف قمه الهدوء والبراءه وشعرها مغطي وشها. شال شعرها من ع وشها. لقي ف شفايفها مورمه خفيف ف افتكر ليله امبارح و ضحك بحب.
و قرب منها وحضنها وقعد يقرص خدودها علشان تصحي. بس مفيش فايده.
قام اخد شاور. و قبل ما يمشي باسها من خدها بوسه عميقة و طووووويله. حاسس انه مش عاوز يبعد عنها.
خد هدومه ودخل الحمام ياخد شاور.
لانا صحيت من النوم وحاسه بسعادة كبيره بس مش فاكره ايه السبب. فجأه شهقت بقوه
لانا :فين هدووومي
لانا بتلقائيه 'و دموع وطفوليه وفين آدم
فجأه افتكرت ليله امبارح و حطت صباعها ف بوءها و عضته من الكسوف. وضحكت بخجل.
فجأه آدم دخل الاوضه.
لانا :بخضه :آدم
آدم بابتسامة صباح الورد ع أجمل بنوته ف الكون ورمالها بوسه ف الهواء.
لانا ضحكت بخجل' و بصوت واطي ورقيق قالت صباح النور يا دومي 🙈
آدم بسعادة ':قرب منها قلب دووومي انتييي
لانا :سحبت الملايه بسرعه وطلعت تجري ع الحمام.
آدم بغرور وثقه و سعاده هههههههه أسد ياض ف ايه... و طبعا لانا حضرت الفطار و آدم فطر وبعدين راح الشغل.
لانا وهي ف البيت بترتب هدومه وتحضنها وتشم ريحه آدم فيها. سمعت الباب بيخبط.
فتحت الباب
لانا بخضه وعصبية :جودي
جودي :بحقد اه جودي يا حيلتها.
لانا :لسه هتقفل الباب ف وشها.
جودي بغضب :أدخلوا يا بنات
لانا بصدمة بنات مين
و فجأه دخل يجي خمس بنات وقفلوا الباب و نزلوا ضرب ف لانا
لانا بخوف وصراخ انتوا عايزين ايه ابعدوا عني.
جودي بشماته :انا مش عايزه يفضل فيها حاجه عدله. لما نشوف سي آدم هيبقى يعمل بيها ايه
البنات مسكوا لانا ونازلين فيها ضرب
لانا بدموع وخوف وصراخ آدم..... هاااا.... اااااادم وانهارت ف العياط.
البنات ضربوها بغل لدرجه شعرها كان بيتقطع و جسمها بدأ يبقى ازرق
جودي :بعصبية. بس كفايه وقربت من لانا. اوعى تقولي ل آدم. فاهمه يا حيلتها. واطلبي منه الطلاق فاهمه
لانا بضعف حاضر بس سيبوني وبدأت تعيط
ومشيوا البنات
و سابوا لانا مرميه ع الأرض تعيط. وتصرخ و مفيش ع لسانها غير اسم آدم آدم اهئ اهئ لانا بصراخ اااااادم وانهارت ف العياط......
آدم طالع ع سلالم وبيفتح الشقه وهو فرحان. أخيرا هيشوف لانا بعد نهار طويل من الشغل.
بص ف الشقه مش لقاها. ندى عليها ملقهاش.
قعد ع السرير ومسك موبايله علشان يرن عليها.
آدم بخوف الو لانا انتي فين
آدم :طب خليكي عندك انا جايلك حالا.
راح آدم بسرعه عند شقه الجيران وفضل يخبط زي المجنون وقلقان. طلعتله لانا وست عجوزه
آدم باستغراب :قرب منها ومسكها من خدودها.
آدم بقلق وخوف :لانا مين عمل فيكي كده.
وبصوت عالي ومين قطع هدومك كده.
الست العجوزه :أصل يابني جود.......
لانا قاطعتها مفيش يا آدم كان حرامي
آدم بعصبية نعم؟ حرامي دا ازاي دا. وشعرك ووشك آدم بزهق لانا مين عمل فيكي كده
لانا :مفيش باب الشقه سبته مفتوح دخل حرامي ولما صوتت شدني من شعري وضربني ع وشي خبطني بحاجه. ف جيت هنا عند شقه الجيران وقربت من آدم وحضنته اوى ولفت أيدها الاتنين حوالين وسطه ودفنت رأسها ف صدره وقالت بضعف ودموع. وخفت الحرامي يجي تاني ف جيت عند شقه عمتو سميه
آدم بحنيه وحضنها اكتر وقالها متخافيش انا جمبك أهو مش هسيبك تاني ابدا.
آدم شكر الست العجوز. ع أنها اخدت لانا عندها وبعدين راحوا شقتهم.
رواية نار غيرتى وانكسار قلبى الفصل الثامن
لانا دخلت الحمام تاخد شاور
آدم راح وراها. ف لانا سابت الباب مفتوح. محبتش تقفله ف وشه و اديتله ضهرها وبدأت تفك شعرها وهدومها
آدم وهو حاطط أيده ف جيوبه ومستغرب ومش مطمن وبحنيه :لانا مين قطع هدومك كده. انا مش مقتنع
لانا من غير ما تبصله. بتعب مش فاكره يا آدم
آدم ومحبش يضغط عليها. ممممم وبحنيه قالها ماشي براحتك.
وكان لسه هيمشي. فجأه وقف بصدمة وبصلها تاني
آدم بصوت عالي :لانا
لانا بتعب و برود نعم يا آدم
قرب آدم منها ومسكها من كتفها من ورا بعد ما شال شعرها من على رقبتها وضهرها
آدم بعصبية وقلق :لانا جسمك مورم ليه؟
لانا بعدت عنه وراحت تفتح الميه علشان تستحمي.
آدم ادايق اوى من تجاهلها ومسكها بعنف ووجهه وشها ناحيته هو
آدم بعصبية وقلق :قوليلي مالك وجسمك مورم ليه. وهزها بعنف انتي مخبيه عني ايه
لانا بدموع من عنفه معاها وبتعب قالتله :آدم أرجوك سيبني أيدك وجعاني.
آدم بنفاذ صبر وهيموت من الحيره لا مش هسيبك وقالها بصوت عالي
لانا بعصبية :دا لون جسمي الطبيعي. ولا انت بتتلكك علشان تستفرد بيا.
آدم بعد أيده عنها بسرعه :استفرد بيكي؟
لانا بزهق :اه
آدم :انا عمري ما اعمل كده. واللي حصل امبارح كان برضاكي يا لانا
لانا وتعبت من كتر اسئلته. وهي نفسها تحضنه وتعيط وتقوله ع جودي والبنات بس خافت
آدم بزعل :انا رايح الاوضه. انا بس كنت عايز اطمن عليكي.
آدم مشى وهو زعلان اوى وكلامها قد ايه وجعه اوى. وقعد يسأل نفسه يعني هي لما كانت بين أيديا امبارح كان غصب عنها.
آدم بينفض رأسه من الأفكار دي. وقعد يقول لا مستحيل. امبارح كان فيه أحلى مشاعر واحلى حب. انا امبارح دوقت طعم اللذه والسعادة ف حضنها . حضنها هي وبس
بعد آدم ما مشى :لانا قفلت الباب بسرعه وبعدين قعدت تعيط كان نفسها تقوله وتحكيله ع اللي البنات عملوه فيها وتعيط ف حضنه.
آدم راح قعد ع السرير زهقان حتى مغيرش هدوم الشغل.
بعد شويه دخلت لانا وهي لافه فوطه حوالين جسمها 'و فوطه تانيه بتجفف شعرها.
آدم اول ما شافها قام علشان يطلع من الاوضه
لانا برقه :آدم
آدم بصرامة من غير ما يبصلها :نعم
لانا :بخجل ممكن تخليك قاعد علشان تسرحلي شعري.
آدم باستسلام :ماشي
لانا حاولت ب اكتر من طريقة علشان تلفت انتباهه ويبصلها بس فشلت. آدم كان قاعد و مركز وشه ع باب الاوضه
لانا :ادايقت اوى أنها زعلته منها. مقدرتش تستحمل انه يفضل زعلان منها. ف جابت روج نبيتي و كتبت بالروج ع بطنها آدم
و راحت تورهاله.
آدم بصلها :وبعدين غير وشه الناحيه التانيه.
لانا زعلت ف قامت حاطه الروج ع بوءها و ندت عليه
لانا برقه :آدم
آدم ولسه بيبصلها وهيقول نعم
لقي لانا اترمت فوقه بجسمها وشعرها وضحكتها. قاموا واقعين ع السرير ف آدم ضحك شهق من اللي عملته وبعدين قامت حاطت لانا شفايفها على رقبته وقعدت تمسح فيها.. كل الروج طلع ع رقبة آدم و لياقة قميصه نفس الكلام
ضحك آدم غصب عنه وحضنها و قلب الآيه خالص و بقا هو فوق و هي تحت.
لانا بضحك وخجل سرحلي شعري الأول
آدم بمكر لما اخد حقي منك الأول ع اللي عملتيه دا
الى هنا تنتهى احداث عندما رواية ادم ولانا الفصل الثامن ، يمكنكم اكمال باقى احداث رواية ادم ولانا الفصل التاسع من خلال الضغط على اللينك واكمال الرواية .
نأمل أن تكونوا قد استمتعتم بـ رواية نار غيرتى وانكسار قلبى ، والى اللقاء فى حلقة قادمة بإذن الله ، لمزيد من الروايات يمكنكم متابعتنا على الموقع أو فيس بوك ، كما يمكنكم طلب رواياتكم المفضلة وسنقوم بوضعها كاملة على الموقع .