رواية ادم ولانا كاملة pdf
نقدم اليوم تحميل رواية ادم ولانا pdf من روايات امونة ، والتى تندرج تحت تصنيف روايات رومانسية ، والتى نالت اعجاباً شديداً بين القراء سواء واتباد أو فيس بوك .
نرحب بكم فى موقع مجنونة عشاق روايات موقعنا ، هنا سوف تجد كل رواياتك : روايات رومانسية ، روايات رومانسية مصرية ، قصص عشق ، قصص قصيرة ، قصص حب ، روايات pdf ، روايات واتباد ، قصص رعب .
نرحب بكم فى موقع مجنونة عشاق روايات موقعنا ، هنا سوف تجد كل رواياتك : روايات رومانسية ، روايات رومانسية مصرية ، قصص عشق ، قصص قصيرة ، قصص حب ، روايات pdf ، روايات واتباد ، قصص رعب .
يمكنكم ايضا تحميل :
تنزيل رواية نار غيرتى وانكسار قلبى برابط مباشر
أحببنا تقديم روايه ادم ولانا (نار غيرتى وانكسار قلبى ) من روايات امونة على لزوار موقعنا للاستمتاع بها ونأمل ان تنال اعجابكم .
يمكنكم تحميل روايات من هنا او عرضها وقراءتها ان لم يكن هناك مساحة كافية على جهازك للتحميل .
آدم : بزهق اتفضلي يا عروسه
لانا :دخلت و هي مكسوفه
آدم :بصي بقا يا بنت الناس انا متجوزك بس علشان خاطر أرضي أهلي انتي عارفه كويس اوى أن بحب جودي قلتي ايه يا لانا!
لانا :عارفه سيرتك سبقاك يا قريبي و بصتله ب اشمئزاز
آدم :طنش كلامها و دخل اوضه من الأوض وقعد يكلم جودي
لانا :دخلت اوضه النوم ووقفت قدام المرايه و قلعت طرحه الفرح و الفستان و قاعدة تبص ل نفسها ف المرايه ب ثقة و غرور. وبعدين لبست بيجامه أنثوية ورقيقه وفردت شعرها و قفلت عليها الاوضه بالمفتاح و نامت... وهي ف قمه الحزن والانكسار.....
ف الصباح
آدم بيخبط ع باب الاوضه اللي لانا نايمه فيها
لانا :مين
آدم : هيكون مين يعني افتحي يلا الناس وصلت علشان تباركلنا وقالها بتريقه
لانا :قامت من النوم وهي مش حاسه ب أي فرحه بالعكس دي ف نار جواها لأنه ب كده كسرها و كسر فرحتها فرحه أي عروسه بعريسها اللي بيحبها وبيبقي هيموت عليها....
لانا :فتحت الباب ومشت من قدامه من غير حتى ما تبصله
آدم اول ما شافها اندهش من جمال شعرها و رقه لبسها أول مره يشوفها بلبس البيت ومن غير طرحه وفجأة قام فايق من دهشته ومسكها من دراعها وقالها انتي رايحه فين هتروحي تفتحيلهم كده!
لانا اتعصبت لما مسك كتفها وقالتله أبعد ايدك عني
آدم :هو ايه دا مش هسيبك تخرجلهم كده. البيجامه ضيقه وشعرك دا هتطلعي بيه ازاي
لانا :وهي مدايقه ومكسوفه منه ودموع و ضعف ف عنيها قالتله اوعى أبعد ايدك عني متلمسنيش
آدم :خلاص اولعي بس انتي مراتي وميرضنيش تخرجي كده قدام حد ادخلي البسي أي حاجه يلا
لانا بغضب وضعف :انا اصلا كنت رايحه اغسل وشي شيل ايدك عني بقا و بدأت ف العياط
آدم :بس بس خلاص متعيطيش انا بحسبك هتخرجي كده و أهو شيلت دراعي أهو
لانا :عدت من جمبه وهي بتمسح دموعها بضعف و كانت زي الطفله جمبه هو كان أطول منها
آدم خرج يفتحلهم ويرحب بالضيوف
لانا كانت بتلبس ووقفت قدام المرايه وبكل غرور لبست لبس بيتي شيك أوي و نسبه ميك اب خفيف و تقلت الروج و الالينر علشان يبان غرور شخصيتها وثقتها في نفسها...
لانا :دخلت و هي مكسوفه
آدم :بصي بقا يا بنت الناس انا متجوزك بس علشان خاطر أرضي أهلي انتي عارفه كويس اوى أن بحب جودي قلتي ايه يا لانا!
لانا :عارفه سيرتك سبقاك يا قريبي و بصتله ب اشمئزاز
آدم :طنش كلامها و دخل اوضه من الأوض وقعد يكلم جودي
لانا :دخلت اوضه النوم ووقفت قدام المرايه و قلعت طرحه الفرح و الفستان و قاعدة تبص ل نفسها ف المرايه ب ثقة و غرور. وبعدين لبست بيجامه أنثوية ورقيقه وفردت شعرها و قفلت عليها الاوضه بالمفتاح و نامت... وهي ف قمه الحزن والانكسار.....
ف الصباح
آدم بيخبط ع باب الاوضه اللي لانا نايمه فيها
لانا :مين
آدم : هيكون مين يعني افتحي يلا الناس وصلت علشان تباركلنا وقالها بتريقه
لانا :قامت من النوم وهي مش حاسه ب أي فرحه بالعكس دي ف نار جواها لأنه ب كده كسرها و كسر فرحتها فرحه أي عروسه بعريسها اللي بيحبها وبيبقي هيموت عليها....
لانا :فتحت الباب ومشت من قدامه من غير حتى ما تبصله
آدم اول ما شافها اندهش من جمال شعرها و رقه لبسها أول مره يشوفها بلبس البيت ومن غير طرحه وفجأة قام فايق من دهشته ومسكها من دراعها وقالها انتي رايحه فين هتروحي تفتحيلهم كده!
لانا اتعصبت لما مسك كتفها وقالتله أبعد ايدك عني
آدم :هو ايه دا مش هسيبك تخرجلهم كده. البيجامه ضيقه وشعرك دا هتطلعي بيه ازاي
لانا :وهي مدايقه ومكسوفه منه ودموع و ضعف ف عنيها قالتله اوعى أبعد ايدك عني متلمسنيش
آدم :خلاص اولعي بس انتي مراتي وميرضنيش تخرجي كده قدام حد ادخلي البسي أي حاجه يلا
لانا بغضب وضعف :انا اصلا كنت رايحه اغسل وشي شيل ايدك عني بقا و بدأت ف العياط
آدم :بس بس خلاص متعيطيش انا بحسبك هتخرجي كده و أهو شيلت دراعي أهو
لانا :عدت من جمبه وهي بتمسح دموعها بضعف و كانت زي الطفله جمبه هو كان أطول منها
آدم خرج يفتحلهم ويرحب بالضيوف
لانا كانت بتلبس ووقفت قدام المرايه وبكل غرور لبست لبس بيتي شيك أوي و نسبه ميك اب خفيف و تقلت الروج و الالينر علشان يبان غرور شخصيتها وثقتها في نفسها...
يمكنك قراءة الرواية من هنا
قراءة رواية ادم ولانا بقلم امونة pdf
نأمل ان تكونوا قد استمتعتم بـ قراءة أو تحميل رواية ادم ولانا pdf ، كما يمكنكم اخبارنا فى التعليقات بأى روايات أو كتب تفضلون قراءتها ، لاضافتها فى موقعنا مجنونة رواية .